Leuk meisje op de achtergrond deel 4

23-05-2012 14:24 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
De gemoederen over de vrouw die we steeds aan de rechterkant van dit forum zien, houden ons wel steeds bezig.



Soms zien we een knappe vrouw, en soms vragen we af waarom een bepaalde slecht geklede vrouw gekozen wordt voor de rechter kant.



De vrouw rechts heeft een wat rare lach. Heeft ze maar één tand?
World of Warcraft: Legion
Ze is idd de blonde versie van Fajah.
Volgens mij is het Goldie Hawn die met een krultang in de weer is geweest.
Haar arm lijkt er op een vreemde manier aan geshopt.
Alle reacties Link kopieren
Haren en blouse zijn leuk maar ik vind haar een afgeragde kop hebben. Grote neus, lelijke wenkbrauwen en enorme wallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde wat roepen over een soort van Goldie Hawn maar ik zag dat Pompadoer me al voor is geweest
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft in godsnaam die make up gedaan??

Je ziet de plamuur gewoon zitten, en die witte oog make up is toch een portie foeilelijk. Kleur van de lippenstift is het ook al niet. Ze heeft mooi haar maar het geheel lijkt wel een foto uit de jaren tachtig, tijdperk Europe.
Alle reacties Link kopieren
Gut, wat een onvoordelig resultaat.

Volgens mij is dat ook zeker te wijten aan de belichting.



Op zich een leuk mens om te zien, maar vind het een onnatuurlijk en verkrampt plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de ogen? De haarkleur? Ik zie het niet zo...

Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik vind het wel een expressieve foto, en knap dat ze in deze overbelichting er nog mooi uitziet (vind ik dan )

Een gewaagde creatieve poging, 'k hou er wel van.
Eng lijkbleek koppie met verkeerde make-up en wallen, mooi haar maar te wild om haar gezichtje dat best mager is. Dit kan zoveel beter....
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar, dat model! Grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 17 oktober 2012 @ 12:53:

Ze doet mij denken aan Fajah Lourens

Dit dacht ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ja, blonde Fajah, leuke vrouw, niet zo'n voordelige foto..maar ja, what s new?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het belachelijk dat er altijd alleen leuke, jonge vrouwen worden gebruikt. Dit versterkt de minderwaardigheidsgevoelens van vrouwen/meisjes met overtollige kilo's, puisten, brillen, beugels of wat dan ook....
.
anoniem_109511 wijzigde dit bericht op 18-10-2012 20:24
Reden: komt gezeur van
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:stefanbikkel schreef op 18 oktober 2012 @ 20:12:

Ik vind het belachelijk dat er altijd alleen leuke, jonge vrouwen worden gebruikt. Dit versterkt de minderwaardigheidsgevoelens van vrouwen/meisjes met overtollige kilo's, puisten, brillen, beugels of wat dan ook....Leuke vrouwen? Waar dan?
Ik denk ook steeds dat ik naar de Albino tweelingzus van Fajah zit te kijken
quote:piratorart schreef op 17 oktober 2012 @ 13:12:

Wow, wat knap dat ieder oog een andere kant uit kan kijken!Haha, en dat met jouw Avatar er naast :-)
Alle reacties Link kopieren
Jezus, wat is dat voor spook??
Te fijn gezicht voor haar haar?

Ik vind dat ze helemaal niet zo'n fijn gezicht heeft en ik vind haar haar prachtig.



Mijn gezicht is twee keer zo 'fijn' en mijn haar 2 keer zo wild. Moet ik het nu dan maar gaan stijlen, tegen mijn natuurlijk haar in?



Alleen de wallen + witte make-up vind ik niet mooi.

En weer mooie tanden grrrr, waar kopen ze die toch?
Alle reacties Link kopieren
Die nu rechts staat kijkt alsof ze al een week niet heeft geslapen. :(
Alle reacties Link kopieren
Lijkbleek? Albino??

Mijn God als jullie haar al zo noemen, dan ben ik doorschijnend wit in jullie ogen vrees ik:P
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Haar tanden zien er nep uit, waarschijnlijk zijn het facings oid.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n prachtig meisje, en dan zo'n spookachtig bleke foto, ik begreep het niet. Totdat me te binnen schoot: binnenkort is het weer Halloween!



Alle reacties Link kopieren
Mooi! Natuurlijk mooi meisje, winters chique met die grijze trui en zwarte achtergrond, I like it! Ze kunnen het wel :P

Eeeenige dingetje is dat ze het als achtergrond wel wat meer mochten uitzoomen, nu lijkt die hand onder d'r kin zo los te staan van het geheel
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven