Leuk meisje op de achtergrond deel 4

23-05-2012 14:24 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
De gemoederen over de vrouw die we steeds aan de rechterkant van dit forum zien, houden ons wel steeds bezig.



Soms zien we een knappe vrouw, en soms vragen we af waarom een bepaalde slecht geklede vrouw gekozen wordt voor de rechter kant.



De vrouw rechts heeft een wat rare lach. Heeft ze maar één tand?
World of Warcraft: Legion
Mooie meid, al ziet ze er wat ongezond uit door de belichting en al dat grijs.
Alle reacties Link kopieren
Dit is, zonder vreemd opgeduwde wang en daardoor onnodige wal onder haar oog, vast een mooie meid. Maar wat ziet ze er ziekelijk uit in deze kleuren, ze valt helemaal weg. Zonde!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Oh wat zonde! Een plaat met potentie die alleen maar verziekt is door de slechte belichting!



Mooi meisje en dan weet het `kuffffferfototeam´ van Viva het nog te verknallen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Sfeervolle foto, het meisje vind ik niet zo'n sterk gezicht hebben en wat grieperig uit haar ogen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mooie vrouw, vriendelijke blik. Ze ziet er zelfs een beetje onopgemaakt uit, alsof ze zelf ook lekker thuis op de bank aan 't forummen is. Heerlijk rustige achtergrond, ik forum wel lekker zo.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:nederlandsevrouw schreef op 23 oktober 2012 @ 18:29:

Mooie vrouw, vriendelijke blik. Ze ziet er zelfs een beetje onopgemaakt uit, alsof ze zelf ook lekker thuis op de bank aan 't forummen is. Heerlijk rustige achtergrond, ik forum wel lekker zo.Ja ik ook, prettiger dan de afgelopen dagen in ieder geval.
Mooi, die blauwe ogen! Wel hadden ze haar wenkbrauwen wat bij moeten tekenen / aan moeten zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 23 oktober 2012 @ 18:42:

Mooi, die blauwe ogen! Wel hadden ze haar wenkbrauwen wat bij moeten tekenen / aan moeten zetten.Ik vind 't juist wel fijn dat naturelle (ja ik klink als Aad )
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Mooi meisje, maar ze ziet eruit alsof ze aan een zware buikgriep lijdt. Zo bleek en ziekig.

Slechte make-up. Ik denk zelfs geen make-up.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel make-up, maar fletse haarkleur/omgeving/belichting
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
quote:TequilaVixen schreef op 23 oktober 2012 @ 18:37:

[...]





Ja ik ook, prettiger dan de afgelopen dagen in ieder geval.



+1.

Gezellig huiselijk truitje ook dat ze aanheeft
Geen oog make-up schijnt trendy te zijn/worden, modellen liepen zo ook op de catwalk, heb ik ergens gelezen





Maar dit meisje heeft echt wel mascara en oogschaduw op als je goed kijkt
Knap meisje met prachtige blauwe ogen, een vriendelijke open blik en een hele mooie mond. Mooie grijze trui die prima kleurt bij haar blonde haren.



Ik ben dus deze keer niet zo kritisch als jullie, want ik zie slechts 1 minpuntje: ik vind haar wenkbrauwen iets te dun geëpileerd.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zien jullie haar trui? Ik zie alleen een stukje mouw!



Mooie haarkleur wil ik ook!
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2012 @ 23:32:

Knap meisje met prachtige blauwe ogen, een vriendelijke open blik en een hele mooie mond. Mooie grijze trui die prima kleurt bij haar blonde haren.



Ik ben dus deze keer niet zo kritisch als jullie, want ik zie slechts 1 minpuntje: ik vind haar wenkbrauwen iets te dun geëpileerd.





Je hebt wel gelijk.

Nu kan ik de foto wat beter kan bekijken valt de grieperige blik ook wel mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:stefanbikkel schreef op 18 oktober 2012 @ 20:12:

Ik vind het belachelijk dat er altijd alleen leuke, jonge vrouwen worden gebruikt. Dit versterkt de minderwaardigheidsgevoelens van vrouwen/meisjes met overtollige kilo's, puisten, brillen, beugels of wat dan ook....Wat de neuk kan jou dat nou schelen...?
quote:nederlandsevrouw schreef op 23 oktober 2012 @ 18:46:

[...]





Ik vind 't juist wel fijn dat naturelle (ja ik klink als Aad )
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 24 oktober 2012 @ 17:37:

[...]





Ze komt op mij sympathiek en relaxed over. Ik zou er wel een sateetje mee willen eten En dat komt volgens mij omdat ze er niet al te gestyled uitziet
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Leuk meisje.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 23 oktober 2012 @ 18:42:

Mooi, die blauwe ogen! Wel hadden ze haar wenkbrauwen wat bij moeten tekenen / aan moeten zetten.???Zooooo lelijk die getekende wenkbrauwen. Wanneer leren mensen natuurlijke schoonheid eens waarderen? Al die opmaakpoppen overal, vreselijk. Ze is perfect zo. Prachtig meisje met mooie kleur haar en ogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caribou schreef op 23 oktober 2012 @ 14:27:

Mooie meid, al ziet ze er wat ongezond uit door de belichting en al dat grijs.Nou, dan moet je mij in de winter niet tegenkomen. Je wordt verblind zo wit ben ik dan. Mensen vragen altijd of ik me wel oké voel..ja, dat is gewoon mijn "ierse" teint. Gisteren geleerd van Trinny&Susannah. Daar was iemand met een bleke huid en donkere ogen, en zij noemden dat een ierse teint. Mooi toch!
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Dezelfde vrouw, zelfs precies dezelfde foto, kwam ik net tegen op nu.nl bij een reclame voor een autoverzekering (zet er zelf.nl voor)......
Alle reacties Link kopieren
Oef wat is dit. Waarom zoomen ze die plaatjes toch zo in op onderhand ware grootte? Ik vind dit echt helemaal niks. Het had Audrey Hepburn-achtig kunnen zijn als ze niet zo'n jongensachtig blousje aan had. Die bruine sjaal in d'r haar zou in elke combinatie lelijk zijn. Dat blousje had nog gekund met bijv. een kort spijkerbroekje, of een nette grijze broek, maar met dit haar werkt het niet. En wat heeft ze veel poeder op, oh la la! Volgens mij als je in d'r gezicht blaast krijg je een stofwolk. Die handen om haar gezicht ziet er ook raar uit.

Toch jammer hoe ze een knap meisje zo kunnen toetakelen. (ik ben altijd bang dat die modellen zichzelf/reacties op de nieuwe viva opzoeken op internet en dit topic lezen )
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Er is misschien van alles mis met deze foto, maar ik vind 'm leuk!

En het model ook, wat een geinig koppie heeft ze, met een paar prachtige bruine ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven