Leuk meisje op de achtergrond deel 4

23-05-2012 14:24 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
De gemoederen over de vrouw die we steeds aan de rechterkant van dit forum zien, houden ons wel steeds bezig.



Soms zien we een knappe vrouw, en soms vragen we af waarom een bepaalde slecht geklede vrouw gekozen wordt voor de rechter kant.



De vrouw rechts heeft een wat rare lach. Heeft ze maar één tand?
World of Warcraft: Legion
Ik vind hem leuk, al is het wel jammer dat je de make-up zo goed ziet.
Oei, beetje teveel (witte??) poeder op d'r gezicht.... of is dat in verband met Halloween vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Leuke vrouw,vind haar niet heel mooi maar ik zie haar 10x liever als een zogenaamde mooie vrouw zoals Sylvie Meis.
Alle reacties Link kopieren
Wordt Sylvie Meis als mooie vrouw gezien dan?? Niet door mij iig, ik vind haar er maar ordinair uitzien (wat ik altijd gek vind van vermogende vrouwen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
quote:-Nora- schreef op 31 oktober 2012 @ 16:44:

Wordt Sylvie Meis als mooie vrouw gezien dan?? Niet door mij iig, ik vind haar er maar ordinair uitzien (wat ik altijd gek vind van vermogende vrouwen)



+1



Het bewijst dat smaak en klasse niet te koop is. Je hebt het of je hebt het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Nora- schreef op 31 oktober 2012 @ 12:21:

Oef wat is dit. Waarom zoomen ze die plaatjes toch zo in op onderhand ware grootte? Ik vind dit echt helemaal niks. Het had Audrey Hepburn-achtig kunnen zijn als ze niet zo'n jongensachtig blousje aan had. Die bruine sjaal in d'r haar zou in elke combinatie lelijk zijn. Dat blousje had nog gekund met bijv. een kort spijkerbroekje, of een nette grijze broek, maar met dit haar werkt het niet. En wat heeft ze veel poeder op, oh la la! Volgens mij als je in d'r gezicht blaast krijg je een stofwolk. Die handen om haar gezicht ziet er ook raar uit.

Toch jammer hoe ze een knap meisje zo kunnen toetakelen. (ik ben altijd bang dat die modellen zichzelf/reacties op de nieuwe viva opzoeken op internet en dit topic lezen )Huh? Zien wij wel dezelfde foto? Ik zie geen bruine sjaal, noch een bloesje. Enkel een (heel klein stukje van) een grijze trui volgens mij.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dan nog de ouwe. Mijne doet ook wel es gek met die achtergronden. Deze staat er nu:

Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Ik moest meteen aan een geisha denken.
ik vind de tijgersjaal mooi staan bij haar bruine ogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Nora- schreef op 31 oktober 2012 @ 16:44:

Wordt Sylvie Meis als mooie vrouw gezien dan?? Niet door mij iig, ik vind haar er maar ordinair uitzien (wat ik altijd gek vind van vermogende vrouwen)Uhm ik denk het wel omdat ze model is geweest etc. Maar ik vind haar zelf ook ordinair eigenlijk.
Ik bemoei me er ook even tegenaan.



Zit net op een andere site. Zie ik opeens reclame van SNS Reaal (Zelf.nl) in beeld. In die reclame staan in een blok zo'n 10 mensen. En wie staat er links bovenin?! Precies, dit meisje hier rechts in beeld.



Viva gebruikt dus foto's van anderen? Vreemd. Is dat vaker het geval met die meisjes hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:gudrun schreef op 01 november 2012 @ 11:01:

[...]



Uhm ik denk het wel omdat ze model is geweest etc. Maar ik vind haar zelf ook ordinair eigenlijk.



Mja, Jokertje van Oh Oh Cherso zei in het begin dat 'ie ooit gevraagd was voor model, vond ik ook lastig voor te stellen.

Ze is opzich ook wel knap, alleen op de een of andere manier ziet ze er bijna altijd ordinair uit. Ik dacht altijd dat ze teveel onder de zonnebank lag, maar ze is deels Indonesisch lees ik nu. Dat te blonde haar en die harde oogmake-up maakt het er ook niet beter op.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke foto. Alleen krijg ik steeds dit onderaan de pagina te zien als ik in een topic naar beneden scroll. Dat ziet er toch een beetje gek uit.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 02 november 2012 @ 13:26:

Ik vind het een leuke foto. Alleen krijg ik steeds dit onderaan de pagina te zien als ik in een topic naar beneden scroll. Dat ziet er toch een beetje gek uit.

[IMG]http://i46.tinypic.com/1zz6lxi.jpg[/IMG]Ik wist ´t
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorarT schreef op 02 november 2012 @ 13:27:

[...]





Ik wist ´t
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij blijft de foto stilstaan als ik scroll, maar idd een raar beeld Dana . Verder vind ik het wel een mooie meid, met prachtige ogen. Maar wat gruwelijk dichtbij, voel me erg bekeken.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wie jullie zien, maar ik heb nog steeds dat blonde meisje bij wie het haar aan haar linkerkant (voor de kijker rechts) een beetje slecht zit.



Ik vind haar leuk en op een aandoenlijke manier erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 02 november 2012 @ 14:12:

Ik weet niet wie jullie zien, maar ik heb nog steeds dat blonde meisje bij wie het haar aan haar linkerkant (voor de kijker rechts) een beetje slecht zit.



Ik vind haar leuk en op een aandoenlijke manier erg mooi.



O die wil ik heel graag terug, kan dat ook???

In de post van Nora van gisteren om 17.04 staat de huidige
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:Lizzl schreef op 02 november 2012 @ 14:12:

Ik weet niet wie jullie zien, maar ik heb nog steeds dat blonde meisje bij wie het haar aan haar linkerkant (voor de kijker rechts) een beetje slecht zit.



Ik vind haar leuk en op een aandoenlijke manier erg mooi.Ja, die blonde! Die bedoelde ik even hierboven. Die is uit een reclame van een verzekering.
Djiez, wat een lelijke achtergrond is dit. Word er helemaal onrustig van.....
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, mooi niet mooi,...wel erg jong.
Vanochtend had ik een volgeplamuurd meisje met een slechte huid en een ruitjesblousje, nu heb ik opeens weer een roze achtergrond met Viva 400?
Alle reacties Link kopieren
He, ik heb het blonde meisje nog steeds en wilde net typen dat er soort van een ongeladen plaatjes-ding inzit maar wel gewoon met pixels er in, en nu is het weg!



Edit; toch niet - op de voorpagina is het er wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Viva400. Vind 'm wel best, best ok vormgegeven. Die gele klodder met heel donkerroze letters past er dan weer niet bij. Hadden ze beter in een zelfde rondje kunnen weergeven als Viva400
anoniem_131244 wijzigde dit bericht op 08-11-2012 23:03
Reden: donkerroze, geen donderroze :D
% gewijzigd
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Bah, alles in dat zogenaamd hippe Engels, ook als het Nederlandse alternatief prima te doen zou zijn. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven