Levering GLS

10-07-2014 14:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pakketje besteld die word geleverd met gls... nu staat er bij track & trace als laatste handeling: Bestel, het bedrijf waar ik het pakketje besteld had zei dat hii vandaag geleverd werd. Kan ik hem nog verwachten?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ja normaal gesproken wel. Bestel betekend dat de chauffeur deze in de wagen heeft om vandaag af te leveren. Geduld dus nog even.
Ik zag laatst GLS nog om 20.30 uur folder pakketten afleveren bij in de straat waar ik woon.
Alle reacties Link kopieren
Haha oke nou geduld is een schone zaak zeggen ze... Nog maar evem afwachten moet eigenlijk ff na de winkel maar laat ik die gok maar niet nemen dan zal je net zien dat hij is geweest. Bedankt in iedergeval.
quote:rossy2013 schreef op 10 juli 2014 @ 15:29:

Haha oke nou geduld is een schone zaak zeggen ze... Nog maar evem afwachten moet eigenlijk ff na de winkel maar laat ik die gok maar niet nemen dan zal je net zien dat hij is geweest. Bedankt in iedergeval.Ik moest daar ook aan wennen. Maar als je een beetje goede buren hebt nemen die het wel aan voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik wel! Nou ben benieuwd of die nog komt... ze leveren tot 6 toch?
Hier leverden ze pas een pakket af om 18.15, zit je de hele dag voor joker te wachten. Of niet als ze geen zin meer hebben om te komen, dan zetten ze gewoon vrolijk niet thuis als reden zonder dat je een briefje in de bus krijgt en ben je de volgende dag weer aan de buurt. Terwijl ik aan huis werk en er dus de hele dag aanwezig was.
Gewoon boodschappen doen, hond uitlaten. Laat je niet gek maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven