Man afpakken

21-09-2014 18:27 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een probleem.

Ik vind een man leuk maar hij heeft al een vriedin,maar ik vind hem echt leuk en ik denk hij mij ook. Voor dat die een vriedin had zatten we met elkaar te flirten en nu nog steeds maar wel iets minderen dan eerst. Hoe krijg ik hem nou voor me zelf ? Of ff gemeen gezegt, hoe pak ik hem van haar af?
Niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet. Zoek je eigen vent!
Alle reacties Link kopieren
Niet serieus toch dit?
Alle reacties Link kopieren
Als hij met jou een relatie wilde, was hij er niet met een ander 1 begonnen lijkt me..
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Zeg tegen vriendin dat vriend met je flirt. Easy!



!@#$%^&*())(*&^%$#@
Mocht ik de man in kwestie zijn: correct Nederlands doet het altijd goed
Alle reacties Link kopieren
Niet, wat ben jij een heks dan! 1 woord: BAH!!
Ik zou zeggen: slaap hier nog eens een nachtje over, al dan niet met hem erbij.
Ik kan me niet voorstellen dat er veel mannen zijn die een secreet zoals jij aantrekkelijk vinden.
Zo gewonnen, zo geronnen.
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou leuker vindt dan zijn vriendin, kiest hij voor jou. Doet hij dat niet, trek je conclusie.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Oke ik pak hem niet af
16 is je leeftijd ? Dat verklaart een hoop !
Alle reacties Link kopieren
Niet.

Maar als je even nadenkt kun je dat zelf ook wel verzinnen...
Wat een negativiteit in dit topic!
quote:Merisi schreef op 21 september 2014 @ 18:32:

Ik kan me niet voorstellen dat er veel mannen zijn die een secreet zoals jij aantrekkelijk vinden.Zonder foto kan ik je er geen antwoord op geven. En wat is aantrekkelijk: relatie-aantrekkelijk is iets anders dan ONS-aantrekkelijk, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren




Een man afpakken... Hoe oud ben je? 16?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:korra16 schreef op 21 september 2014 @ 18:33:

Oke ik pak hem niet afWispelturig tiepje
quote:Merisi schreef op 21 september 2014 @ 18:32:

Ik kan me niet voorstellen dat er veel mannen zijn die een secreet zoals jij aantrekkelijk vinden.

1) Afscheidingsvocht van lichaamsklieren 2) Deel van een gebouw 3) Geheim gemak 4) Helleveeg 5) Huisje 6) Kakhuis 7) Kreng 8) Naar mens 9) Naarling 10) Persoonsbenaming



Bedoel je met secreet nou kakhuis?
Alles kan kapot...



Maar een vent die zich dóór jou af laat pakken, laat zich ook vàn jou afpakken. Zoals je er aan komt, kom je er ook weer vanaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 september 2014 @ 18:33:

Zo gewonnen, zo geronnen.

ik smul van jouw ' uit de oude doos uitspraken'. Heerlijk!



uh.. ik tik dus heel traag blijkbaar. Dit was een reactie op 'zo gewonnen zo geronnen'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, wat een veroordelende reacties allemaal. TO zegt toch dat ze hem écht leuk vindt en ze denkt hij haar ook?



Hierbij dus wat adviezen:



-Als je weet waar hij woont, kun je zijn huis een tijdje in de gaten houden. Dan weet je wanneer zijn vriendin toekomstige ex er is en wanneer niet. Als ze er niet is, bel je aan in alleen een lange jas en lingerie. Succes verzekerd.



-Je kunt ook proberen te achterhalen waar hij werkt en daarheen bellen of een roos gaan brengen. Komt zij nooit achter en hij zal heel vereerd zijn.



-Vertel hem hoe geweldig je hem vindt en hoe gelukkig je hem zult maken. Geen man die daar ongevoelig voor is.



-Als je kunt achterhalen naar welke kapper zij gaat, kun je wellicht vrienden worden met die kapper en de situatie uitleggen. Als de kapper dan inziet dat je hem écht leuk vindt, kan hij haar haar heel lelijk maken, dan knapt hij vast op haar af.



Succes TO!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha kansloos dit. Zowel je houding als je taalbeheersing. Leeftijd en/of IQ zullen wel rond de 17 zitten?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Wolven zijn trouwens monogaam.



Goed dat je hem niet 'afpakt'.
What a nuanced anxiety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven