Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:23.
Dit onderwerp heeft 127 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 22-11-2010 15:23.
- Meelezers meldt u hier!
1)Waar leest u graag mee, welke topics?
2)Wat weerhoudt u te reageren?
3)Meelezer ben je tevreden met je status op het forum?
4)Heb je een RL?
- haha, spreek je ons zelfs aan me U?
Meelezen... waarom weet ik niet, maar vaak is het veel leuker! Je volgt het hele verhaal vanaf de zijlijn. Deelt geen emotie en ziet daardoor bijzondere processen gebeuren in een topic.
En dat vind ik leuk.
Ik heb een poos bij jullie op 3000 meegelezen, maar dat doe ik al een tijd niet meer.
Slimme meiden heb ik vanaf het begin gevolgd, maar tegenwoordig steeds minder omdat ze voor de leuek dingen naar 'elders' gaan :’-(
Robo en haar friends volg ik ook.
Ach nog wel meer, maar dan lijkt het te ziek! hahaha!
Nu post ik soms ook wat en dat is gek. Ik 'ken' iedereen namelijk heul goed, maar niemand kent mij.... - Ik ken je naam toch wel hoor!
- Maar jij durft wel, ik vraag me af of nog meer meelezers zich komen melden?
- problematisch. Zodra je reageert ben je geen meelezer meer. Lastig, lastig, lastig.
- Ben je helderziend en zag je dat ik meelas bij jullie??
Hahaha!
In het kader van studie ontwijkend gedrag ben ik hier de laatste tijd toch vaker te vinden dan de bedoeling. Haha!
Toch leuk dat je m'n naam al kent!
Nice to meet for real now! - Ik lees graag mee op reltopics. Zoals nu het topic over kinderopvang.
Soms reageer ik, soms open ik zelf een topic. Maar dat wordt nooit een heel populair topic, want blijkbaar reageer ik te normaal.
Stiekeme wens is om ooit een reltopic te starten.Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid. - Schoorvoetend steekt Nadah haar vinger op. Na een hele tijd meelezen pas ergens in maart dit jaar aangemeld om te gaan posten.
Mijn verlegenheid terzijde en posten maar.
Ow, wat is RL?Three is a magic number - Real life
- Wanneer is iemand een meelezer? Ik lees veel meer dan ik schrijf. Verder een beetje zoals Captain_Obvious.Het is zoals het is.
- Eigenlijk wil ik wel een topic waar de mensen zich melden die NIET lezen, maar WEL schrijven.Dont push me cause Im close to the edge Im trying not to lose my head sometimes it makes me wonder How I keep from going under
Wil ik komen helpen?quote:Captain_Obvious schreef op 01 september 2010 @ 15:23:
Stiekeme wens is om ooit een reltopic te starten.
Tia Dalma! Out and about eh? You add an agreeable sense of the macabre to any delirium. - Captain Jack Sparrow- ik lees even mee
ik word, jij wordt, hij wordt, word jij?
Bestaat al: topic van de nutteloze mededelingenquote:fleurtje schreef op 01 september 2010 @ 15:25:
Eigenlijk wil ik wel een topic waar de mensen zich melden die NIET lezen, maar WEL schrijven.- quote:rider schreef op 01 september 2010 @ 15:23:
problematisch. Zodra je reageert ben je geen meelezer meer. Lastig, lastig, lastig.
Ach soit, je hebt meelezers en meelezers.
Ben gewoon nieuwsgierig, ooit ook als meelezer begonnen, ooit. - Ik lees meer dan ik schrijf....maakt me dat een meelezer?ja maar...wie ben ik om aan mezelf te twijfelen
- Dit topic gaat vast stormlopen met meelezerts .... t is alleen jammer dat meelezerts niet posten
Wil er iemand goed advies? Ik gebruik het zelf toch niet. - Voor mij geld trouwens wel: hoe meer RL hoe minder forum. Ik forum vooral veel als het slecht met me gaat.Het is zoals het is.
- Bij mij juist andersom Youk, als ik mij al k*t voel dan is het forum helemaal een rotplek om te zijn, met al die tranentrekkers en die diepinduik psychologische topics, zeg maar.
- quote:zusenzoo schreef op 01 september 2010 @ 15:12:
Meelezers meldt u hier!
1)Waar leest u graag mee, welke topics?
Het GTST topic en het topic van de Beo's. Hunnie zijn me helden.
2)Wat weerhoudt u te reageren?
Ik heb geen toetsenbord
3)Meelezer ben je tevreden met je status op het forum?
Ja ik sta in het motto van Malificent!
4)Heb je een RL?
Nooit gehad ook.Ik heb geen last van stemmingswisselingen. Hij wel. Van de mijne. - quote:Youk79 schreef op 01 september 2010 @ 15:28:
Voor mij geld trouwens wel: hoe meer RL hoe minder forum. Ik forum vooral veel als het slecht met me gaat.
- Ik ben voornamelijk meelezer, maar schrijf soms ook iets als ik denk dat ik wat kan toevoegen of als het onderwerp me op dat moment wat doet.
Maar meestal schrijf ik dus niets meer, omdat ik denk dat mijn inbreng toch nutteloos is of als ik het sowieso al eens ben met de eerdere schrijvers.
Overigens heb ik op het moment niet echt een RL. Ben voornamelijk Farmville aan het spelen en online banen aan het zoeken.Time flies like an arrow, fruit flies like a banana
Nee nee nee, dat zie je verkeerdquote:Dont push me cause Im close to the edge Im trying not to lose my head sometimes it makes me wonder How I keep from going under- Ik schrijf op een topic mee en reageer zelden op andere topics. Ik heb het idee dat ik niet veel te melden heb.
Lezen doe ik eigenlijk alleen als ik me even verveel. Dus eigenlijk weet ik niet eens of ik een lezer of een schrijver ben
Maar ik ben er tevreden mee.Ik ben een bofbips! - meelezer meld zich hier.....

en ik kan me niét meer inhouden....ik beken, ik ben ook een schrijver geworden
Ben ik nog wel op de goeie plek?
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.