Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:56.
Dit onderwerp heeft 3100 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. Je bent momenteel op pagina 48 van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 06-08-2009 09:43. Dit onderwerp is gesloten!
- Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
- Het zullen vast 2 verschillende partijen zijn maar ik snap niet waarom ze weer nieuwe dingen op het forum zetten terwijl het forum nog steeds niet goed werkt. Het lijkt me handiger als ze de boel eerst eens foutloos laten runnen, kunnen ze er daarna weer nieuwe shit opgooien.
Dus als de techniek niet werkt lijkt me dat ze een seintje naar reclame moeten doen dat ze even wachten tot de boel werkt.
En ik ben niet achterlijk, het draait om poen. De enige reden waarom ze het toch doen. Snappen ze daar ook dat als er straks geen forummers over zijn omdat de boel niet functioneert, er ook geen geld binnen komt?misschicken wijzigde dit bericht op 26-05-2009 09:41 met 11%....het meest veelzijdige stukje vlees. - Kwestie van verschillend er tegenaan kijken

Ben het met deze hele post eens!zorg idd eerst eens dat de hele site vlekkeloos loopt en dan verder kijken......quote:misschicken schreef op 26 mei 2009 @ 09:41:
Het zullen vast 2 verschillende partijen zijn maar ik snap niet waarom ze weer nieuwe dingen op het forum zetten terwijl het forum nog steeds niet goed werkt. Het lijkt me handiger als ze de boel eerst eens foutloos laten runnen, kunnen ze er daarna weer nieuwe shit opgooien.
Dus als de techniek niet werkt lijkt me dat ze een seintje naar reclame moeten doen dat ze even wachten tot de boel werkt.
En ik ben niet achterlijk, het draait om poen. De enige reden waarom ze het toch doen. Snappen ze daar ook dat als er straks geen forummers over zijn omdat de boel niet functioneert, er ook geen geld binnen komt?- Nu moet ik ook nog eens 1001 x klikken voordat ik een pijler of topic kan openen.
Groene balkje onderin loopt vol en vervolgens......
Niks-nada-noppes-njente!Ik hoop dat de beste wint! - Tsss, willen jullie me wegpesten ofzo?
En hebben jullie geen andere Naomi ter vervanging van ziekte?Ik hoop dat de beste wint! - Nee we geen andere Naomi ter vervanging, er is maar 1 echte Naomi; The one and only!

- Hier inmiddels ook vastlopers in Firefox en in de antieke versie van IE op mijn desktop (6.0 onder XP, zelfs nog zonder tabbladen-update
) die tot nu toe zonder noemenswaardige problemen draaide. Ik kon alleen het uitklapmenu van de pijlers niet gebruiken, dat was alles. Tot gister dus, sindsdien kan ik honderd keer op een topic of pijler klikken en gebeurt er..... niets. Nou ja, behalve dan dat 'ie mijn internetverbinding niet meer herkent en al het andere online gebeuren dus ook in het honderd loopt. 
En iets gans anders, ik weet niet of het een bug is... maar in het topic over het biechttopic dat gister ofzo ineens weer omhooggehaald is, zag ik dat onder de avatar van Int en onder die van Shining de icoontjes (profiel, zoeken, vriendenfunctie) en de tijd van posten ontbreken. - Overigens, al dat gepraat over geld: ik neem aan dat jullie advertentiecontracten hebben op basis van het aantal hits? Waarbij de aankopende partij er neem ik aan vanuit mag gaan dat het aantal hits is gebaseerd op čchte hits en niet op refeshen omdat de boel weer eens vastloopt?
Het is natuurlijk een kul-argument om dan te roepen dat die advertenties geld opleveren. Dat wij er de dupe van worden dat de boel niet werkt, is tot daar aan toe, maar jullie duperen natuurlijk ook gewoon de adverteerders op deze manier. Dus laat alsjeblieft de kolder over centen achterwege als mensen klagen over advertenties, want er is niemand mee gediend als de advertenties de site blokkeren. - Mbt de icoontjes: dat is bij account die op non-actief staan, dus nee geen bug

Wat betreft het geld/reclame/slecht werkend forum: volgens mij wordt er niet vanuit viva gezegd dat er voorrang oid wordt gegeven aan de banners. Maar ik kan het mishebben. Verder weet ík niet hoe dat allemaal is geregeld, wil ik ook helemaal niet weten, dus dat laat ik aan Naomi over, om te beantwoorden
- Toch maar een Naomi erbij dan. Kunnen ze ploegendienst draaien.Ik hoop dat de beste wint!
- Wat een ellende zeg, in IE kan ik niet eens meer inloggen zonder dat de ene foutmelding na de andere me om de oren vliegen. Heb maar FF geinstaleerd, en dat werkt tot nu toe wonderwel....
- Ik kan op mijn mobiel nog steeds niet inloggen, word daar ook verder gekeken?Geniet vandaag.
- De ellende van een niet/slecht werkend forum duurt nu al weken. Ik begin me af te vragen wie degenen zijn die al die tijd "druk" bezig zijn om de storing te verhelpen. Zijn het techneuten die af en toe, als ze het met hun eigenlijke werk niet zo druk hebben, hier even kijken of ze de boel weer goed kunnen krijgen? Je maakt mij namelijk niet wijs dat hier echt mensen opgezet zijn die alleen maar bezig zijn het forum weer goed te krijgen. En ik blijf erbij dat sinds er zo veel (irritant bewegende) reclame op het forum is de problemen groter zijn geworden.
- En wederom een vastloper in Chrome op feelgood.nivea.dma.nl.
Niet dat het iemand interesseert.......het meest veelzijdige stukje vlees. - Wat Fiba zegt...If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Precies,dat kan ik mij ook niet voorstellen anders was het allang opgelost.....quote:fiba schreef op 26 mei 2009 @ 17:00:
De ellende van een niet/slecht werkend forum duurt nu al weken. Ik begin me af te vragen wie degenen zijn die al die tijd "druk" bezig zijn om de storing te verhelpen. Zijn het techneuten die af en toe, als ze het met hun eigenlijke werk niet zo druk hebben, hier even kijken of ze de boel weer goed kunnen krijgen? Je maakt mij namelijk niet wijs dat hier echt mensen opgezet zijn die alleen maar bezig zijn het forum weer goed te krijgen. En ik blijf erbij dat sinds er zo veel (irritant bewegende) reclame op het forum is de problemen groter zijn geworden.
Vreemde insinuatie MissC....quote:misschicken schreef op 26 mei 2009 @ 17:31:
En wederom een vastloper in Chrome op feelgood.nivea.dma.nl.
Niet dat het iemand interesseert...- Eigenlijk vind ik het niet zo'n heel vreemde insinuatie.
Wat ik wel heel vreemd vind en ook wonderlijk, is dat een clubje techneuten met verstand van websites en fora bouwen de boel hier niet op orde schijnt te kunnen krijgen!!
En dat ook ik als forummer sterk het idee krijg, dat het Viva geen ene malle moer kan schelen dat dit gedoe razend irritant is voor hun forumklanten.
Natuurlijk, forummers leveren geen geld op. Dat doen de abonnees en de advertenties. Ik geloof niet dat het ooit zal gebeuren dat een blad gedurende nu al 3 weken niet uitkomt omdat de drukpers dienst weigert! Of dat een reclame niet geplaatst wordt.
De opmerking dat techniek er "druk" mee bezig is, is bepaald ongeloofwaardig ( geworden). - Wie is in godsnaam Naomi
Moet die problemen oplossen??
Zet er liever eens een echt bedrijf op - Ja, dat geloof ik gelijk Hela. Maar als dat de situatie is, waarom zou Naomi dan iets anders zeggen? Wij (Naomi in dit geval) kan er niks aan doen dat het probleem nog niet opgelost is. Zij vind het net zo vervelend als jij en ik en iedereen. Ze kan wel boos gaan worden op de techniek (bij wijze van...) maar dat zou er heus niet voor zorgen dat ze harder gaan werken hoor.
- En daarnaast: Naomi had vorige week 2 (verplicht) vrije dagen en is deze week twee dagen ziek. Tja, in zo'n (lullig) geval komt het zo uit dat er inmiddels een week geen update is geweest over het gedoe met het forum. Kun je háár noch ons aanrekenen lijkt me.
Nogmaals: neem maar van mij aan dat de Angels én Naomi het gezeik met het forum nét zo vervelend vinden als jullie! Als we het zelf zouden kunnen oplossen was het al lang gebeurd, maar helaas, zo is het niet. - Pearle, voordat je zo'n post maakt, moet je je misschien eens verdiepen in het forum.
- Ik denk dat niemand hier Naomi verantwoordelijk houdt, maar ik ben het wel met Hela eens. Ik voel me als forummer absoluut niet serieus genomen door Viva, terwijl onze aanwezigheid hier toch echt zorgt voor de advertenties en dus inkomsten.If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Allemaal logisch en moet kunnen natuurlijk. Maar ik vind dat de techniek dan hier maar eens moet komen melden wat de status is. Ik vind sowieso dat die wel eens wat kunnen melden hier, ipv zich te verschuilen achter Naomi, die er inderdaad ook niks aan kan doen.quote:Viva Angel5 schreef op 26 mei 2009 @ 21:42:
En daarnaast: Naomi had vorige week 2 (verplicht) vrije dagen en is deze week twee dagen ziek. Tja, in zo'n (lullig) geval komt het zo uit dat er inmiddels een week geen update is geweest over het gedoe met het forum. Kun je háár noch ons aanrekenen lijkt me.If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.- Five: het is niet bedoeld als kritiek op jou of Naomi, maar zeggen "ze zijn er druk mee bezig" komt na 3 weken toch niet meer echt geloofwaardig over? Je voelt je zo langzamerhand als forummer niet meer serieus genomen toch? En wie deze mensen van de techniek ook mogen zijn: bij elk ander bedrijf waren ze er met dit resultaat al lang uitgevlogen. En dan ga je toch denken dat er andere prioriteiten zijn?
Dit onderwerp heeft 3100 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. Je bent momenteel op pagina 48 van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 06-08-2009 09:43. Dit onderwerp is gesloten!