Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mooi, ik trap af.

Nou kan ik me voorstellen dat het lastig wordt gevonden dat OPs zomaar steeds verdwijnen, maar, ik heb een paar weken geleden een paar foto's uit een OP verwijderd omdat de jasjes die ik aanbood een nieuwe eigenaar hebben gevonden, dus leek het me logisch om die foto's weg te halen. Krijg ik daar nota bene een officiele waarschuwing voor! Erger nog is dat ik dit heb gedaan terwijl volgens mij de regel dat dat niet mag niet eens in werking was gesteld maar ik die waarschuwing dus met terugwerkende kracht heb gekregen.

Raar dit, echt. Het was niet eens een geschreven post, maar foto's, in een privésetting.
Pijlerban, dat is een goeie! Mag ik op voorhand een ban voor relaties en zwanger?!



@Cateau dat klinkt vaag ja!
Ik ben officieel van mijn stoel gevallen!



Super Viva!
Fijn dit! Helaas nu niks te zeiken maar mooi dat het weer kan.
quote:vivamila schreef op 15 juli 2014 @ 14:16:

Helaas nu niks te zeiken
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 15 juli 2014 @ 14:07:

Ik ben officieel van mijn stoel gevallen!



Super Viva!



Raapt Stora op en raapt zichzelf op.



Prima Viva.



Ik hoop dat het blijft werken.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Super! En we gaan er toch gewoon voor zorgen dat het blijft werken?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er weer een ban-topic is waar de mods opschrijven wie er een ban heeft voor welke tijd. Een trial, dat wel maar hey, iets waar we al zo lang om zeuren.

Fijn!



Fijn ook, dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Ohwww wat ouderwets gezellig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik was zo stomverbaasd dat ik mijn vriend erbij geroepen heb met de vraag of hij hetzelfde las als ik.



Hulde en het bantopic weer terug mooi zo
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Wat goed!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er gewoon van lachen.

Top.
Goed zo! fijn dat er nu een plek is waar dit soort dingen besproken kunnen worden.
Wie heeft het account van de moderator gehackt??? Dit kan toch niet echt waar zijn?



*gaat naast Storahunter liggen*
Oh, Storahunter was alweer opgeraapt.



*krabbelt dan ook maar weer op*
Een bantopic en een napraat topic, fijn zeg!
Alle reacties Link kopieren
Bantopic zie ik het nut niet van trouwens. Leuk om te lezen daar niet van maar wat moet je ermee verder?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon voor de nieuwsgierige onder ons :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2014 @ 14:46:

Bantopic zie ik het nut niet van trouwens. Leuk om te lezen daar niet van maar wat moet je ermee verder?

Ik vind het fijn om te weten waar een forummer is. Soms mis je ineens iemand en dan blijkt dat ze een ban hebben.

Ook vind ik het een vom van transparantie. Het voelt zo ''stiekem'' wanneer je niet mag weten of iemand een ban heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2014 @ 14:46:

Bantopic zie ik het nut niet van trouwens. Leuk om te lezen daar niet van maar wat moet je ermee verder?Weten waarom iemand niet meer reageert of dat iemand permanent de toegang is ontzegd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 15 juli 2014 @ 14:50:

Gewoon voor de nieuwsgierige onder ons :-)Ja qua nieuwsgierigheid bevredigen is het heel leuk maar verder??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 15 juli 2014 @ 14:51:

[...]



Ik vind het fijn om te weten waar een forummer is. Soms mis je ineens iemand en dan blijkt dat ze een ban hebben.

Ook vind ik het een vom van transparantie. Het voelt zo ''stiekem'' wanneer je niet mag weten of iemand een ban heeft.Echt? Of je ziet ze vanzelf weer of niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik kan best forummers missen eerlijk gezegd. Niet dat ik er wakker van lig of er emotionele ondersteuning bij nodig heb, maar ik stel het wel vast op een gegeven moment. En dan vind ik het prima om te weten dat bepaalde mensen er dus niet meer op mogen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven