Nationale lief-voor-jezelf-zijn-dag

19-09-2014 13:03 48 berichten
Ik heb besloten dat het vandaag Lief-voor-jezelf-zijn-dag is en dat wilde

ik via hier even de wereld in slingeren... .



Mijn rede om lief te zijn: heb vanmorgen 2 kleine dingen gedaan die ik eigenlijk niet durfde maar toch gedaan heb.

Mezelf getrakteerd op een mooi bosje zonnebloemen en chocola (dat laatste is noodzaak vanwege buik en hoofdpijn ivm ongesteld, moet straks mn voorraad uiteraard nog wat aanvullen... )



Wat je rede ook is: wees lief voor jezelf vandaag en meld het voor de gezelligheid ff hier...
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan!



Ik zo even lekker de stad in. Ik wilde eigelijk naar de sauna, maar het weer is helaas niet zo mooi hier, dus dat doen we dan later maar eens.
óu sont les neiges d'antan

Ik wilde net lief zijn voor mezelf en schoenen bestellen maar uit goedheid voor mijn bankrekening heb ik het toch maar niet gedaan Ik ga zo wel nog even naar de supermarkt om wat lekkers te scoren voor vanavond, man heeft nachtdienst en dan ga ik eens lekker een avondje zappen en snacken.
Goed zo Marilyn, Om eerlijk te zeggen ben ik altijd lief voor mezelf, ik gun mezelf ( en ook anderen) het beste. Ik koop ook bloemen voor mezelf, en lekkere kaasjes en een lekker flesje wijn bijvoorbeeld. Ik zou ook echt geen reden kunnen vinden waarom ik niet gewoon altijd lief zou zijn voor mezelf. Waarom zou je een excuus moeten maken om iets voor jezelf te kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel mij vandaag beroerd (ziek), dus ik lig met 2 spinnende katten op mijn buik trash tv te kijken, met een heerlijke warme chocomelk met slagroom.
Bloemen koop ik al jaren voor mezelf en als ik toevallig een keer samen met mijn man boodschappen doe zeg ik altijd bedankt voor je bloemen he !



Oh beterschap Nuo, gelukkig maakt een spinnende kat het al wat beter toch !
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 19 september 2014 @ 13:03:



Mezelf getrakteerd op een mooi bosje zonnebloemen en chocolaja, dat kan dus niet he, het is namelijk vandaag ook de dag van de diëtiste
quote:paper-clip schreef op 19 september 2014 @ 13:18:

Ik wilde net lief zijn voor mezelf en schoenen bestellen maar uit goedheid voor mijn bankrekening heb ik het toch maar niet gedaan Ik ga zo wel nog even naar de supermarkt om wat lekkers te scoren voor vanavond, man heeft nachtdienst en dan ga ik eens lekker een avondje zappen en snacken.

Haha... nou ja als dan je bankrekening gecrashed is ben je ook weer niet lief voor jezelf. Lief zijn voor jezelf hoeft niet veel te kosten...



LL: als ik geen hele reep/doos bonbons naar binnen prop vindt mijn diëtiste dat niet erg hoor



Nuo: beterschap en knuffel aan je katjes en een pootje van die van mij!
Ik wilde vandaag lief zijn voor mezelf door lekker en vooral heel gezond voor mezelf te koken, salade voor lunch, veel groenten voor avondeten.

Maar ik voel me niet lekker en heb daardoor geen eetlust. Dus dan maar lief zijn voor mezelf door uit te rusten en veel te slapen. Hopelijk is mijn eetlust morgen weer beter.
Nee dat klopt maar ik koop eigenlijk liever wat voor een ander dan voor mezelf. Ik word heel gelukkig van een bosje bloemen of de nieuwe Flow.
Ben elke dag lief voor mezelf. Leef maar 1x.
Dat begin ik mij ook te realiseren poezie...
Het is een eerste levensbehoefte, voor iedereen. Jammer dat er zoveel mensen zijn die het zichzelf niet gunnen.



Ik heb eergisteren mijn vermaanddag gevierd, door mezelf te trakteren op een heerlijke smoothie en een gevulde koek.

Gisteren heb ik een mooie agenda gekocht en weer zo'n smoothie en vanavond laat ik me meeslepen naar de bingo. Wish me luck.
Veel geluk Cateautje!
Alle reacties Link kopieren
Alle problemen in de wereld komen juist doordat iedereen vooral lief is voor zichzelf, en minder voor een ander..
trouwens, van iets leuks/liefs/aardigs doen voor een ander kan ik ook gelukkig worden.
quote:Merisi schreef op 19 september 2014 @ 13:35:

Veel geluk Cateautje!Dankje. Als ik iets win vernoem ik het naar jou.
quote:saartjuhzes schreef op 19 september 2014 @ 13:35:

Alle problemen in de wereld komen juist doordat iedereen vooral lief is voor zichzelf, en minder voor een ander..

Sorry, niet mee eens.

De meeste mensen zwelgen in hun wil, maar dat is niet per definitie lief zijn voor jezelf.
Was het Libelle forum toch ook maar niks?
Tegen wie heb je het nou maartje?
Alle reacties Link kopieren
Wil niet lullig doen maar in deze context is het 'reden'

Verder fijne lief-voor-jezelf-dag.
Als je er dagelijks voor zorgt dat er reden is, dan is dat toch prima?
Ik houd elke dag een Lief-voor-mijzelf-dag!
quote:Cateautje schreef op 19 september 2014 @ 13:38:

[...]



Sorry, niet mee eens.

De meeste mensen zwelgen in hun wil, maar dat is niet per definitie lief zijn voor jezelf.



+ 1.



Mijn 'cateautjestherapie' vordert trouwens gestaag! Was je trouwens nog bij de opera afgelopen zondag? Ik wel, ik was bij Carmen, geweldig! En schiedam is leuk!!
quote:Cateautje schreef op 19 september 2014 @ 13:52:

Tegen wie heb je het nou maartje?



Waars. tegen zichzelf... , laat maar gaan...



Lettertype: joehoe, weer wat geleerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven