Mode & Beauty alle pijlers

Online bestellen Clinique, ervaringen?

16-04-2014 11:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het bestellen via clinique.nl ?



Omdat ik geen tijd had om naar de stad te gaan, heb ik gisterochtend wat producten besteld via clinique.nl . Ik heb met iDeal betaald en bij de bestelling gelijk een account aangemaakt met mijn e-mail adres. Ik kreeg op de website bericht dat ik een bevestiging zou ontvangen via e-mail en mijn bestelling via mijn account kon volgen.



Maar nu is het meer dan 24 uur later en heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling (Nee, ook niet in mijn spambox). Ik probeerde in te loggen met mijn account, maar krijg de melding dat mijn account niet bestaat..



Ik ben benieuwd of er iemand is die hier ook ervaring mee heeft. Ben ik dom geweest en is het geen betrouwbare shop? Of komt het wel goed en raak ik ongeduldig om niets?

Ik vraag het maar even hier, omdat ik op het werk zit en dus ook niet naar ze kan bellen nu, maar wel snel antwoord (of geruststelling) wil.



bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee! Kan je nergens een telefoonnummer vinden?
Alle reacties Link kopieren
http://www.clinique.nl/cms/customer_service/
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik kan zien is dit gewoon de officiële site van Clinique. Zou me nog niet al te druk maken. Je kan ze ook mailen.
Spambox?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal even een mailtje er tegenaan gooien, goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Geen typefoutje gemaakt in je emailadres toen je een account aanmaakte? Heb dit namelijk zelf wel eens gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wel betrouwbaar hoor! Gewoon even mailen of bellen, er kan altijd een storing o.i.d. zijn geweest. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met online bestellen bij ze. Leuk ook dat je altijd monstertjes mag uitkiezen.



Wel een tipje, de meeste van hun producten zijn online bij ik geloof Douglas (dat mag ik zeker niet noemen..?) standaard met 10% korting te koop...
Alle reacties Link kopieren
Nooit problemen gehad. Kijk nog eens goed in je mailbox en anders mail er aan wagen. Je krijgt altijd bevestiging direct na je bestelling.
Alle reacties Link kopieren
als je een account hebt gemaakt, kun je meestal ook inloggen en zo de status van je bestelling bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven