Onze eigenaardigheden ...

22-10-2014 14:40 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder van ons heeft wel iets "raars" in zijn/haar gedragingen. Ik geef de aftrap :

- het geluid van de autoradio "moet" altijd op een even getal staan (10 of 12 NOOIT 11)

- houten vorkjes/lepeltjes/ijscostokjes raak ik alleen aan met mijn tanden - nooit met tong/lippen of gehemelte





wat zijn jullie "afwijkingen"
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Autoradio heb ik ook, 14 op de snelweg en 10 in de stad

Verder na het slapen moet het dekbed worden teruggeslagen, vind ik wat frisser en het staat netjes. Kan best sjaggo worden als ik thuiskom en zie dat vriend het als een verwoest nest heeft achtergelaten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ijsstokjes niet aanraken met mijn nagels, tanden of tong.

Ook theedoeken die vochtig zijn wil ik niet aanraken met mijn nagels.



En verder heb ik zo ontzettend veel eigenaardigheden, dat ik ze niet eens weet.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan het geluid van mensen die eten, of het nou zacht of hard is.



Voordat ik mn schoenen aandoe moet ik altijd eerst mn grote tenen op de grond naar voren buigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsagirlthing schreef op woensdag 22 oktober 2014 14:53 Ik heb een hekel aan het geluid van mensen die eten, of het nou zacht of hard is.



Voordat ik mn schoenen aandoe moet ik altijd eerst mn grote tenen op de grond naar voren buigen. "Ik heb een hekel aan het geluid van mensen die eten, of het nou zacht of hard is.





Precies dit.
The world is not what it seems....
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk altijd voordat ik naar bed ga of weg ga, of het gasfornuis goed uit is en of de kranen goed dicht zitten.



En inderdaad, mensen die eten, dat gesmak als die mond open gaat voor weer een nieuwe hap.

En ik zal zelf ook niet helemaal geluidloos zijn met eten, maar mijn nekharen staan overeind als ik dat hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan veel hebben, erger me nauwelijks aan geluidjes, dingen enz.



Maar waar ik absoluut niet tegenkan is als mensen zich aan mij ergeren als ik drink, eet, trap loop, deuren dicht doe, enz, enz. Er zijn wat mensen in mijn omgeving die het dan nodig vinden om hun ergenis te laten blijken. Arg, daar word ik gierend gek van!
Alle reacties Link kopieren
Ik gruwel van houten stokjes, lepels enz. Alleen erover praten bezorgt me al rillingen...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik moet nekken van nat brood
Alle reacties Link kopieren
De wc-rol moet met het velletje van de muur af hangen. Als hij andersom hangt, hang ik hem weer 'goed'. Zelfs bij anderen thuis...
Ik erger me niet zo snel, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
haha wat leuk om te horen dat ik niet de enige ben met een houten stokjes fobie ...

en ja ik verzet ook heul stiekum de autoradio van andere mensen op een even getal als ze effe niet opletten - kan me dan gewoon niet bedwingen
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Ik eet mijn appel in stukjes het liefst met een zakdoekje erom gewikkeld op omdat ik het vies vind voelen aan m'n vingers en handen:facepalm:
quote:ketller schreef op 22 oktober 2014 @ 15:16:

Ik moet nekken van nat broodIn welke situatie heb je nat brood?
Alle reacties Link kopieren
Als ik een broek uitdoe, doe ik altijd eerst de knoop los en daarna de rits.

Bij het aandoen wel eerst de knoop dicht en dan de rits. (dus de "goede volgorde")
Alle reacties Link kopieren
ik wist niet dat er een "goede" volgorde is bij het aan- of uittrekken van een broek lol

zit me nu heel erg af te vragen of ik het wel goed doe dan
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
quote:loesjesss schreef op 22 oktober 2014 @ 15:17:

De wc-rol moet met het velletje van de muur af hangen. Als hij andersom hangt, hang ik hem weer 'goed'. Zelfs bij anderen thuis...



Ik ook... vind het vreselijk als het papier tegen de muur hangt

Ijsstokjes idem, ik eet alleen schepijs of Liuk want die hebben een stokje van drop.
Ik zet dingen op de goede plek terug in winkels. Als ik ooit een carrièreswitch moet maken, word ik de beste vakkenvuller aller tijden.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook het radiovolume op een even getal. Het volume van de tv trouwens ook. Maar nooit op 14 of 16, dan moet ie op 15. Dat mag dan weer wel :P



En ik kan ook écht niet tegen eetgeluiden. Als er iemand bij mij in de buurt eet, zet ik zacht een muziekje op.
Alle reacties Link kopieren
Ik lik mijn chipjes af voor ik ze op eet
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 22 oktober 2014 @ 15:43:

Ik lik mijn chipjes af voor ik ze op eetdat maakt pas lawaai (zie alle reacties op eetgeluiden )
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Ook als het velletje van het toiletpapier voor hangt, hangt de rol tegen de muur... Kortom maakt niks uit. In beide gevallen rolt net zoveel papier langs de muur. Ik hang hem met het vel naar achter en ben dus diegene die op een verjaardag de rol weet omhangt als ik na jou naar de wc ben geweest
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Nee want ik slurp er niet bij. Ik kan niet tegen mensen die al op hun chips bijten VOOR hun mond dicht is. Ik loop echt de kamer uit dan.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Eetgeluiden gaat wel, alleen als er iemand in mijn buurt chips gaat eten ben ik weg wat een irritant rotgeluid is dat !

@ adorabull, als ik dan ga hang ik hem gewoon weer terug
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 22 oktober 2014 @ 15:42:

Ik zet dingen op de goede plek terug in winkels. Als ik ooit een carrièreswitch moet maken, word ik de beste vakkenvuller aller tijden.



Doe ik ook. En áls ik eens ga winkelen en iets pas, en het toch niet past/niet staat, hang ik het weer terug in het rek.



Verder heb ik altijd mijn geldbriefjes op volgorde van waarde in mijn portemonnee zitten én met het zilverrandje naar voren.



Mensen die altijd snuivend ademhalen.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven