Onzin met een verlengsnoer.....

10-04-2010 07:25 394 berichten
Komende week wordt er hier nogal wat gevierd, qua verjaardag en andere feestelijkheden, dus gisteren de stad in geweest om eens fors nieuwe maquillage in de slaan, want die dateerde nog van zeker vorig jaar.



Nu word ik persoonlijk al maanden gek gemaakt met een vibrerende mascara. Die bibbert met 7000 trillingen per minuut je mascara op je wimpers, welke zodoende plumeau-aspiraties krijgen, zo lang/dik/lushious wordt het allemaal.

Claimen de slimme reclameboys van Maybelline dus.



Gisteren voor pakweg 20 euro aangeschaft en het resultaat is nihil. Maar ja, ik kón het niet weerstaan en ging blind voor dit voorbeeld van onzin met een verlengsnoer.



Wat was/is (voorgenomen onzinaanschaffen mogen ook!) voor jullie onweerstaanbaar in de folder, of tijdens alle fijne reclame, tussen die hinderlijke zangblokjes van X-Factor door, en viel ruim tegen in de praktijk?

Of zijn jullie gewoon slimmer dan ik ben en doorzien jullie onmiddellijk het overduidelijke gebakken lucht gehalte van een product ?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik had verwacht dat het over verlengsnoeren ging...



Wat een miskoop zeg! Hmm even denken.

Waarom breng je hem niet terug? Als het resultaat zo slecht is ben je gewoon voorgelogen.
Lol Leo, wat een heerlijk stukje tekst, en wat leuk dat je druk in de weer bent voor de aankomende feestjes.

Eh ik heb ooit ( voor de lelijke grasbanner hoor) en groene oogroller van Garnier gekocht, zou werken tegen wallen en een vermoeide blik maar ik had kunnen weten dat dit alleen opgaat voor 14 jarige meisjes die een kleine uitloop van het welkomstfeestje van het nieuwste paard op de manege hadden. Niet voor die afgetrokken zwaar oververmoeide kop van mij.



Of een fijne deo, zonder strepen in je kleding! Hartstikke fijn, en idd geen strepen in de kleding. Dat ik na een uur vol blaren zit en een uur in de wind stink moet ik maar voor lief nemen, want hey.... geen strepen.



Ik ben echt een sucker voor dat soort dingen. Ik weet dat het echt niet werkt, maar toch stiekem in mijn achterhoofd hoop ik dan op een soort van mirakel ofzo.



Lipgloss waar je een mond van zou krijgen waar Angelina Jolie jaloers op zou zijn. Klopt hoor, ik kreeg er een dermate grote koortslip van ( waarschijnlijk toeval hoor, maar ik durf het spulletje niet meer te gebruiken) dat de lippen van Ans in het niet vielen bij de mijne. Ik had gewoon een slagschaduw onder die lip hangen!



Shampoo waar je haar dikker en glanzender van word. Ik weet dat het bullshit is, maar ik wil ook zo'n prachtige bos lange krullen ( alsof je krullen krijgt van shampoo....zucht)



Peperdure mascara van YSL. Want ik mocht ook wel eens een dure kopen na maandenlang alleen maar kruitvat. Blijkt het kreng geparfumeerd, de tranen sprongen in mijn ogen bij het opbrengen, en retourneren was niet toegestaan...want...gebruikt. Nooit meer!!!
Ow, of jaren geleden. Een flesje glitterbodycreme van Garnier ( hm... ik zie een patroon ontstaan) Hartstikke leuk. Had alleen niet gezien dat het zelfbruinende glitterbodycreme was dus Suus heeft een week of anderhalf lang met oranje gestreepte benen gelopen. En het was niet eens de WK week.
quote:tiaraatje schreef op 10 april 2010 @ 07:33:

Hahaha ik had verwacht dat het over verlengsnoeren ging...



Wat een miskoop zeg! Hmm even denken.

Waarom breng je hem niet terug? Als het resultaat zo slecht is ben je gewoon voorgelogen.O, maar dat kan al niet meer, want zo ben ik dan ook weer. Ik deed mijn aankoop bij 'De Trekpleister' en dat vind ik zo'n verschrikkelijke bedrijfsnaam dat ik nog óp straat, op weg naar de auto, de tas wegwierp (in de prullenbak natuurlijk) om er niet mee gezien te worden. De bon zat daar natuurlijk in, je begrijpt.......
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk die verhalen (niet de ervaringen natuurlijk...)

Jullie kunnen hier zo heerlijk over schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook voor de wonder-make-up en crèmes.



Een anti-rimpel-crème die je kunt aansluiten op het elektriciteitsnet en vervolgens geheel automatisch de luchtige substantie in mijn groeven klopt zodat ik daarna een babyhuidje hebt; ik zou het zó kopen.



Kan me dan echt verheugen op het kopen van zo'n nieuw potje/product, maak het vervolgens met licht trillende handen open, breng het op of aan, ren met een spiegeltje richting daglicht om te concluderen dat het resultaat nihil (lees: onzichtbaar) is.



En dan een paar maanden later toch weer iets kopen, hè.
O Suus, kom in mijn armen! Wat heerlijk om te lezen dat er meer zijn zoals ik, die ondanks de gevorderde leeftijd en dus beter zouden moetende wetende, tóch als witjes gaan voor snelle reclameboodschappen en onzinnige slogans.



'Because your worth it' vind ik bijvoorbeeld zo'n goeie. Ja potverdorie, het is nog waar ook, ik bén het waard, van die nauwelijks dekkende, snel teruglopende haarverf van L'Oreal! Of die haarverdikkende shapmpoo, die mijn melkboerenhondehaar nou eindelijk eens een wufte uitstraling zou moeten geven!



Dat je net zo goed shampoo van de Lidl kunt nemen voor 1,99 euro per tankje van 2 liter, het zal wel maar ik ga voor de mooie verpakking, de aantrekkelijke commercials en de verleidelijke beloftes die me worden gedaan. Ik wíl geloven!



Dus die wallenroller van Garnier kan ik gewoon in de winkel laten staan? Ik zal moeten leren leven met mijn wallen? Ik zal die wallen moeten omhelzen zeg maar?
Hahahahahahaha Ja ik ga keihard voor de mooie verpakking. Als het er luxe uit ziet en ruikt naar duur dan koop ik het. Ongeacht de valse belofte die er aan vast kleeft.



De wallenroller is totaal zinloos. het is een doorzichtig goedje ( lijkt wel op eiwit) wat je op moet brengen middels een stalen kogeltje. Net als die hele ouderwetsen fruitlipglosjes van vroeger. Als je niet uitkijkt zitten je wimpers er tussen en is het naast een waardeloze roller een epileerapparaat.



Kun je beter je centen investeren in een tube sperti ( deze spuit je leeg in een potje van een ander waardeloos maar luxe product) en smeer dit onder je ogen. Werkt stukken beter.



honderden tubes tandpasta, de een belooft nog wittere tanden dan de ander. Maar werken? Nee hoor, de pepermuntlucht is dezelfde als die van de aldi-tandpasta.



Ik heb vorig jaar onder het mom van ik heb zo'n gevoelige huid een setje huidverzorging van Kanebo aangeschaft. Peperduur. en je doet er lang mee. En het is fijn spul.



Nivea ook. Kost alleen geen 300 euro voor de set.
quote:Jaffa schreef op 10 april 2010 @ 08:01:

Ik ga ook voor de wonder-make-up en crèmes.



Een anti-rimpel-crème die je kunt aansluiten op het elektriciteitsnet en vervolgens geheel automatisch de luchtige substantie in mijn groeven klopt zodat ik daarna een babyhuidje hebt; ik zou het zó kopen.



Kan me dan echt verheugen op het kopen van zo'n nieuw potje/product, maak het vervolgens met licht trillende handen open, breng het op of aan, ren met een spiegeltje richting daglicht om te concluderen dat het resultaat nihil (lees: onzichtbaar) is.



En dan een paar maanden later toch weer iets kopen, hè.



Geweldig, bestaat die bovenste crème?

Die elektrisch op je tater wordt aangebracht en in je geulen en rimpels wordt gegoten?

*likkebaardt*

Waar koop je dat?



Ja, en natuurlijk koop je korte tijd later weer iets! Hardleersheid is juist dat waar de marketinghandigerds op inspelen. Die kennen hun Pappenheimertjes.



'Een volautomatische drollewipper'?

Gooi er een campagne tegenaan, laat het op batterijen lopen, zet er een snoer aan en het loopt storm......
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 10 april 2010 @ 07:56:

[...]





O, maar dat kan al niet meer, want zo ben ik dan ook weer. Ik deed mijn aankoop bij 'De Trekpleister' en dat vind ik zo'n verschrikkelijke bedrijfsnaam dat ik nog óp straat, op weg naar de auto, de tas wegwierp (in de prullenbak natuurlijk) om er niet mee gezien te worden. De bon zat daar natuurlijk in, je begrijpt.......Whahahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het andersom gehad laatst, mag dat ook? Ik had volumemouse voor mn haar gekocht. Ik had gedacht dat het toch wel niet echt zou werken (waarom koop ik het dan eigenlijk? maar goed), smeerde het in mn natte haar. Paar uurtjes later was het droog en ik ging ik uit. Bos haar, niet te geloven! Ik heb nog de hele avond vragen beantwoord over mijn hairextensions.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb dat met lippenstiften die lang zouden blijven zitten. Gruwelijk duur en werken? Nee hoor, na één sigaretje en een kop koffie is mijn onderlip ontdaan van alle kleur, en op mijn bovenlip zit alleen nog een randje. Ziet er niet uit.

In de reclame wordt je voorgehouden dat het wel 12 uur blijft zitten. Jaaah maar dan moet je ook helemaal niks doen. Niet eten, niet zoenen, niet drinken (en al helemaal geen warme koffie of thee) of eten.



Ik ben dus al een godsvermogen kwijt aan die rotdingen. En maar blijven kopen he, want ja, er zal er maar een tussen zitten die wél goed blijft zitten....
Ow wat een warm bad van herkenbaarheid hier.

Ik heb dus ook de keramische strijkijzergevallen hier liggen, om je haar te stijlen, want op dag 1 wil ik een loeigrote bos krullen, en op dag 2 wil ik van dat prachtige dikke sluike haar.



Allebei godsonmogelijk want ik ben gezegend met een raar bosje boerenmelkhondenogwathaar ( hetzelfde bosje als wat jij hebt Leo) en dat word nooit een volle bos krullen of prachtig dik sluik haar. Hoe hard ik de krullers ( plus hittebeschermende lotions, krul activators en glans-serums) er ook in probeer te rammen. Gaat niet gebeuren.



Mijn kasten puilen hier uit van allerhande overbodige maar ow zulke mooie gadgets. Een volautomatische sapcentrifuge ( terwijl ik te lui ben om fruit uit te zoeken, schoon te maken, te persen en vervolgens tot de ontdekking te komen dat het vreselijk zuur smaakt)



Een broodbakmachine, want die kun je zo handig timen, als je dan s'ochtends om zeven uur je bed uit komt dan ruikt je hele huis naar vers gebakken brood. Dat je om vier uur s'nachts je de touwtjes schrikt en beseft dat het kabaal beneden niet een bende inbrekers is op weg naar buiten met de tv maar de kneedstand van de machine moet je voor lief nemen.



Een prachtige hangmat. Handgeweven door zeker 100 thaise kindjes ( vermoed ik....). Inclusief fantastische hardhouten boogstandaard. Echt een paradepaardje. Als je op paleis het Loo woont. Want een houten standaard van 4 en halve meter past niet in mijn tuin waar al een enorme blokhut, eethoekje, en lounge set staat. En ik heb zowiezo geen tijd om in een hangmat te liggen en word dood moe van de kinderen die vechten om er in te liggen met als resultaat vier kwaaie koters en 1 met een bloedlip omdat nummer twee hem eruit kiepte.



Ik kan uren doorgaan met dit soort gevallen. Echt, ik ben zo makkelijk over te halen tot onzin-aankopen/
O heerlijk Suus, dat je dan excuses verzint waarom je spul moet hebben. Wat menselijk.....



Zo heb ik een zwak voor wasmiddel en wasverzachters. Alle geuren en kleuren moet ik gehad hebben, ik sta ook rustig in winkels te snuffelen en kan helemaal blij worden dat ik mijn was aanstonds naar 'bergamot/passiebloem' ga laten ruiken.

Of dat je, als je met je rok zwaait, 'geurdeeltjes' vrij laat rondwapperen na gebruik van Robijn.



Ik ben doorgaans heel (te) gevoelig voor 'terminologie' in de reclame. Behalve als het om crème van Vichy gaat. Ik vind Hans Kesting een enge man en die geloof ik nooit van z'n leven, waar hij ook reclame voor maakt. Maar als de sonore stem van Jeroen Spitzenberger reclame maakt voor iets wat ik op mijn hoofd moet smeren, zou ik er misschien wel in tuinen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 10 april 2010 @ 08:10:

[...]



Geweldig, bestaat die bovenste crème?

Die elektrisch op je tater wordt aangebracht en in je geulen en rimpels wordt gegoten?

*likkebaardt*

Waar koop je dat?

.....



Twijfel nu even met welk antwoord ik je blij maak!



A: Ja! Het bestaat! Vanaf vandaag verkrijgbaar in alle tuincentra en bouwmarkten.

B: Nee, helaas nog niet. Maar er wordt aan gewerkt door Garnier.

C: Nee, komt er ook niet. Wij vrouwen trappen daar toch niet in! Toch? Toch! Toch?!
quote:Spijker schreef op 10 april 2010 @ 08:15:

Ik heb het andersom gehad laatst, mag dat ook? Ik had volumemouse voor mn haar gekocht. Ik had gedacht dat het toch wel niet echt zou werken (waarom koop ik het dan eigenlijk? maar goed), smeerde het in mn natte haar. Paar uurtjes later was het droog en ik ging ik uit. Bos haar, niet te geloven! Ik heb nog de hele avond vragen beantwoord over mijn hairextensions.Delen we deze brenger nog even?? Wat, waar en quenta kosta?
quote:Spijker schreef op 10 april 2010 @ 08:15:

Ik heb het andersom gehad laatst, mag dat ook? Ik had volumemouse voor mn haar gekocht. Ik had gedacht dat het toch wel niet echt zou werken (waarom koop ik het dan eigenlijk? maar goed), smeerde het in mn natte haar. Paar uurtjes later was het droog en ik ging ik uit. Bos haar, niet te geloven! Ik heb nog de hele avond vragen beantwoord over mijn hairextensions.



Merk.

Prijs.

Plaats van aankoop (winkel).



En rap een beetje Spijker!

Spul dat écht werkt, dat willen we allemaal wel!
Alle reacties Link kopieren
Wil ook heel graag weten welke mousse!
Leo ik zweer het je. wij komen van dezelfde grond. Echt. Ik heb hier alle soorten wasmiddel en wasverzachter staan. Echt.



( en het allerergste is, het ruikt uiteindelijk allemaal hetzelfde, net als de droogtrommeldoekjes en het strijkwater want ik moet het hebben)
Zie je wel dames..... we trappen er allemaal in. Want spijker heeft iets wat waarschijnlijk bij haar omdat Venus in de juiste stand van Mars stond wel werkt. En alledrie tegelijk posten we wat , waar en hoeveel....



Garnier kan haar neus ophalen hier in dit topic. We zijn zo makkelijk...makke schapen wanneer ze een glossy met valse beloftes voor de neus gehouden word





( @spijker, ik wil het nog steeds weten hoor)
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:20:

Leo ik zweer het je. wij komen van dezelfde grond. Echt. Ik heb hier alle soorten wasmiddel en wasverzachter staan. Echt.



( en het allerergste is, het ruikt uiteindelijk allemaal hetzelfde, net als de droogtrommeldoekjes en het strijkwater want ik moet het hebben)

Oh ja, strijkwater... die met peer van Robijntje... heerlijk. Kost ook over de drie euro per fles...



En wasverzachter, ik kan er niet genoeg van krijgen. Maar als ik mijn t-shirtje uit de kast pak ruik ik geen wasverzachter meer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ehm, paarse bus met een poppetje met zwart haar erop. Moet ik even boven kijken welk merk?



Er staat op: aanbrengen op (handdoek)droog haar. Maar ik was te lui om te fohnen en deed t op nat. En poef: meer haar dan ooit tevoren.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Ratteke schreef op 10 april 2010 @ 08:17:

Ik heb dat met lippenstiften die lang zouden blijven zitten. Gruwelijk duur en werken? Nee hoor, na één sigaretje en een kop koffie is mijn onderlip ontdaan van alle kleur, en op mijn bovenlip zit alleen nog een randje. Ziet er niet uit.

In de reclame wordt je voorgehouden dat het wel 12 uur blijft zitten. Jaaah maar dan moet je ook helemaal niks doen. Niet eten, niet zoenen, niet drinken (en al helemaal geen warme koffie of thee) of eten.



Ik ben dus al een godsvermogen kwijt aan die rotdingen. En maar blijven kopen he, want ja, er zal er maar een tussen zitten die wél goed blijft zitten....





O jaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat heerlijk!

Herkenning hoor.

Ik kocht me een tijdlang arm aan 2 fasenlippenstiften, die je eerst als primer aan moest brengen en dan aftoppen met een kleurloos goedje.



Niet lachen daarna was het devies.......

Na een uur 'braken' de stukken lippenstift zo van je lippen en lagen alsnog in je decolleté. Goed, je kon zoenen zonder dat je tegenspeler je oorlogskleuren overnam maar in plaats daarvan zat hij/zij met de letterlijke 'brokken' op de lippen en in de mond na een potje French kissing!
quote:dangeensuus schreef op 10 april 2010 @ 08:20:

Leo ik zweer het je. wij komen van dezelfde grond. Echt. Ik heb hier alle soorten wasmiddel en wasverzachter staan. Echt.



( en het allerergste is, het ruikt uiteindelijk allemaal hetzelfde, net als de droogtrommeldoekjes en het strijkwater want ik moet het hebben)



Nóg erger, want ja, dat kan, het komt allemaal bijna uit dezelfde fabriek!

De basis van het spul is allemaal hetzelfde, er gaat ander parfum in en een andere verpakking omheen, die je gewoon betaalt natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven