Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic.





Voor iedereen heb ik een ontbijtje klaar staan, tast toe.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goeiemorgen MV, wat ziet dat er goed uit! Lijkt me best spannend om eens champagne te doen om deze tijd. Dat wordt een hele rustige dag .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!



Mijn laatste uurtje nachtdienst is aangebroken. Dus ik ga zo lekker mijn bedje in.
Alle reacties Link kopieren
Bezig met de tweede nachtvoeding. Eerste was om 2:30 uur. Valt mee maar ga zo nog ff lekker verder slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:sri schreef op 06 april 2014 @ 05:42:

Goeiemorgen MV, wat ziet dat er goed uit! Lijkt me best spannend om eens champagne te doen om deze tijd. Dat wordt een hele rustige dag .De 5 zat in de klok zeggen ze wel eens he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Maroon, ik kan niet quoten vanuit vorige topic maar herinner me je vraag over de raapsteeltjes. I.t.t. de meeste mensen eet ik ze niet (rauw) in stamppot. Ik snijd de worteltjes eraf en daarna alles opsnijden in stukjes van 1,5 tot 2 cm. Goed wassen en opzetten met aanhangend water en even de kook erover. Goed afgieten en vleugje allesbinder erdoor en klein beetje zout/peper. Vanavond eet ik het met een gepofte aardappel met kruidenboter/verse kruiden (voorgegaard van de groenteman) en een schnitzeltje.



MV, kook ze! Wat ga je voor lekkers maken?

Zag net nog iets lekkers voorbij komen bij Life4You, met garnaaltjes; komt ook op mijn uit te proberen lijstje. Was voor op een bagel, maar kan vast ook gewoon op een stokbroodje of toastjes.
thee wijzigde dit bericht op 06-04-2014 22:54
Reden: aanvulling: had vergeten op verzenden te drukken
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hé, we hebben een nieuwe! HNT!
Ook ik kan nog niet slapen. Kijken of een sigaret en wat forummen kan helpen...
Alle reacties Link kopieren
Morgen een belangrijke toets :( en kan niet slapen..
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Sarosie, spannend!



Succes morgen in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Hé Polka, he Sarosie,



Welkom.



Wat vervelend dat jullie ook nog niet kunnen slapen. Join the club.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mv, gebeurt mij niet veel. Lag net in bed om te gaan slapen omdat ik morgen weer werken moet. Wil toch uitgerust zijn...



Gaan mijn gedachten ineens uit naar mijn vader. Huilen om de dingen die hij niet meer kan meemaken, verdriet dat hij er niet meer is. Zijn verjaardag over 2, 5 maand...



Het komt eigenlijk pas sinds vorige week met hele kleine beetjes los. Maar die hele kleine beetjes voelen al als veel te veel...



Weet je, praten helpt zeggen ze. Maar hoe moet dat als je een soort van op slot slaat als de kans voor praten zich voordoet. Ik heb het nauwelijks over hem. Kan niet vertellen dat ik verdriet henbdat hij zijn kleinzoon niet zal zien opgroeien tot een prachtige vent.

Hoe doe ik dat. Hoe moet dat?
Alle reacties Link kopieren
Polkadot, flink huilen als het opkomt en als je niet kan praten is opschrijven misschien een idee.
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen sarosie. Ben je goed voorbereid?
Alle reacties Link kopieren
Thee, zo at ik de raapstelen ook, vroeger bij mijn oma. Ga ze ook eens eten binnenkort. Als ik ze tenminste kan krijgen.
Afgezien van het forum ben ik niet echt een schrijver van mijn gevoelens.

Heb het geprobeerd, maar elke keer als ik een poging waag komt er weinig uit behalve oppervlakkig gedoe...

Niet wat ik nodig heb om mij te uiten.
Alle reacties Link kopieren
"....Hoe doe ik dat. Hoe moet dat?..."



Toch gewoon doen dan maar. Zeg tegen je partner (of goede vriendin, broer of zus) ''ik wil zo graag mijn verdriet om pa uiten, maar weet niet hoe te beginnen, wil je me helpen?"
Ik weet dat het moet, maar ik kan het niet.

Het is alsof ik volledig blokkeer van binnenuit.



Ik ga maar een poging wagen te slapen. De wekker gaat straks alweer... Trusten vast.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wakker. Maar dat komt door m'n benede buurman. Want die heeft de muziek meega hard aan. En de bel hoort tie niet



Polkadot heel veel sterkte. Ook al os t oppervlakkig wat je schrijft. Misschien lucht t toch wel op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Polkadot28 schreef op 07 april 2014 @ 01:11:

Ik weet dat het moet, maar ik kan het niet.

Het is alsof ik volledig blokkeer van binnenuit.



Ik ga maar een poging wagen te slapen. De wekker gaat straks alweer... Trusten vast.Trustuh Polka.
Alle reacties Link kopieren
yoehh, dat is ook a-sociaal. Heb je zijn tel.nr. niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Polkadot28 schreef op 07 april 2014 @ 00:53:

Mv, gebeurt mij niet veel. Lag net in bed om te gaan slapen omdat ik morgen weer werken moet. Wil toch uitgerust zijn...



Gaan mijn gedachten ineens uit naar mijn vader. Huilen om de dingen die hij niet meer kan meemaken, verdriet dat hij er niet meer is. Zijn verjaardag over 2, 5 maand...



Het komt eigenlijk pas sinds vorige week met hele kleine beetjes los. Maar die hele kleine beetjes voelen al als veel te veel...



Weet je, praten helpt zeggen ze. Maar hoe moet dat als je een soort van op slot slaat als de kans voor praten zich voordoet. Ik heb het nauwelijks over hem. Kan niet vertellen dat ik verdriet henbdat hij zijn kleinzoon niet zal zien opgroeien tot een prachtige vent.

Hoe doe ik dat. Hoe moet dat?



Ja ik weet hoe verdrietig dat is Polka. Kan je er wel met je man over praten? Of gebruik je topic als dagboek, of hier, gewoon even je ei kwijt. Wennen zal het niet maar beetje bij beetje zal je steeds meer het een plek kunnen geven. Nu ga je alleen alles voor het eerst meemaken zonder je vader erbij, en dat zal toch elke keer weer pijn doen. Zie het als een wond die open is en probeert te helen maar toch iedere keer bij een move een stukje open scheurt.



Meis, lukt het wel met je werk? Is er ruimte om het anders iets rustiger aan te doen?



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 07 april 2014 @ 01:11:

[...]





Trustuh Polka.Sterkte Polka, slaap lekker
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook zakken, trustuh meisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven