Opeens geblokkeerd, voelt vreemd

24-04-2014 22:31 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat denken ze nou pffffft.
anoniem_130895 wijzigde dit bericht op 25-04-2014 21:35
Reden: Maak er van wat je zelf wil.
% gewijzigd
Help iedereen een handje
Heb je een ban aan de broek?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof je blij mag zijn dat je eruit bent. Brrrr.
Alle reacties Link kopieren
Whut?
Alle reacties Link kopieren
Of is dit een poging om grappig te doen? Zo ja, mislukt.
En daar kwam na al die jaren eindelijk "het groepje" boven water! Niemand had natuurlijk op "club" gezocht!
Zat je bij Hét Groepje?
Blijkbaar hebben ze geen band met jou opgebouwd.



Je was vast kwetsbaar toen je je aansloot.



Ik zou hier snel een punt achter zetten en doorgaan met je leven. Wees blij dat je ervan af bent.
Alle reacties Link kopieren
Geen poging om grappig te doen nee, maar ik kan me voorstellen dat het vaag overkomt. Een ban? Nee, want dan kan je weer terugkomen na een tijdje toch?
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker door met mijn leven, maar ik ben zo iemand die graag van haar fouten leert.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij zoveel groepjes, dat je even wat duidelijker moet zijn over welk groepje het gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je lid was van een onderdeel van vereniging Martijn.
Ik snap er geen ruk van...
En daar was geen regel dat je eens in de zoveel tijd wat van je moest laten horen? Bedoel je een sub forum ofzo gezien je iets wat gehint op het laatst?
Alle reacties Link kopieren
Van de een op andere dag zelfs.

Bijzonder. Welke hobby was het dan?
Alle reacties Link kopieren
Het is lastig ik kan er niet teveel over schrijven, er staan inderdaad wat hints in mijn verhaal. Ik weet dat een 'lid' van deze club weet waar ik het over heb.
Help iedereen een handje
En dat 'lid' zit op dit forum?
Alle reacties Link kopieren
Als beginner was het de bedoeling een aantal berichten te plaatsen, dan kreeg je een sterretje. Na drie maanden geen enkel bericht dat werd je verwijderd. Ik was 'oud' lid en had al een tigtal berichten op mijn naam staan.
Help iedereen een handje
Illuminati?
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 24 april 2014 @ 22:35:

En daar kwam na al die jaren eindelijk "het groepje" boven water! Niemand had natuurlijk op "club" gezocht!

Ein-de-lijk.....



We hebben bewijs!!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat hier ook leden op dit forum rondhangen ja. Er zijn hier in het verleden ook vragen gesteld, maar dat werd niet gewaardeerd. Vandaar mijn vage gedoe.....
Help iedereen een handje
Geheim forum? Misschien inmiddels gewoon doodgebloed, kan ook nog.
Heb je yasmijn al gemaild? die weet meestal van alles de hoed en de rand. Ook van Het Groepje
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 24 april 2014 @ 22:47:

Illuminati? Potver, ik denk dat je hier zo maar eens gelijk in kan hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 april 2014 @ 22:49:

Heb je yasmijn al gemaild? die weet meestal van alles de hoed en de rand. Ook van Het Groepje
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven