Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:24.
Dit onderwerp heeft 1630 reacties, en bestaat uit 66 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 66.
De laatste reactie is geplaatst op 24-08-2010 13:56. Dit onderwerp is gesloten!
- Update: de uitslag van de poll is luid en duidelijk. Het verzoek om De Knopjes te verwijderen ligt nu bij React. De discussie over knopjes, social media, web 2.0, privacy, Google, etc. etc. vind ik een interessante. Wij van Viva nemen jullie input mee in verder overleg met elkaar, met jullie en met React.
Overig zag ik hier en daar de verwachting voorbij komen dat de knopjes er over een half jaar 'gewoon weer staan'. Daarvoor hoeven jullie niet bang te zijn. Wel is het mogelijk dat ik in de toekomst nog een keer met jullie wil overleggen of het een idee is om de knopjes in een andere vorm terug te brengen (bijvoorbeeld alleen binnen een bepaalde pijler/op het prikbord of alleen na toestemming van TO of...) Maar dat zien we tegen die tijd wel, en ook daar zal ik dan een poll aan koppelen. Dus: eerst overleg/discussie, als ik de indruk heb dat er niet erg veel weerstand tegen is: een poll, en pas daarna eventueel actie.
Ik vond het trouwens wel grappig om te zien dat het aantal actieve forummers erg onderschat werd, en dat veel mensen dachten dat die 1500 stemmen nooit gehaald zouden worden...
Beste allemaal,
Voor wie het ontgaan is: afgelopen vrijdag werden in de openingspost van de topics knoppen toegevoegd waarmee mensen eenvoudiger een link naar dat topic konden posten op social media als Twitter, Hyves en Facebook. Het was natuurlijk altijd al mogelijk om via bijvoorbeeld Twitter de aandacht te vestigen op een topic - en dat werd ook al wel gedaan - maar door de komst van de knoppen is dat eenvoudiger gemaakt. De knoppen zijn dan ook bedoeld als extra service voor mensen die links naar topics willen delen met anderen. Vrijdagmiddag bleek al snel dat veel mensen niet blij waren met deze knoppen en zich zorgen maakten om hun privacy. Hoewel we deze zorgen niet gegrond vinden (linken naar een topic was immers altijd al mogelijk) nemen we ze natuurlijk wel degelijk serieus.
In onderstaande poll kunnen jullie aangeven of jullie vinden dat 'De Knoppen' weg moeten. De uitslag van de poll is voor ons bindend, op voorwaarde dat de uitslag duidelijk is (bij 50-50 hakken we zelf de knoop door) EN op voorwaarde dat voldoende mensen hem invullen (zodat de uitslag zo representatief mogelijk is). Gezien de hoeveelheid gebruikers die regelmatig inloggen, willen we graag minimaal 1500 stemmen zien (dit is een klein percentage van het aantal regelmatig actieve gebruikers). De poll blijft tot woensdagavond 0:00, dus de nacht van woensdag op donderdag, online staan. We zullen in elke pijler een alias naar de poll plaatsen, zodat hij niet over het hoofd kan worden gezien.
grtjs,
NaomiVivamod wijzigde dit bericht op 19-08-2010 10:02 met 27%
Poll: De social media knoppen...
1712 stemmen in totaal.
- Gestemd.Geheel eensch met Yas
- up er moet wel gestemd worden hè!
- gestemdThree is a magic number
- 1500 stemmen nodig??dat gaat echt niet lukken in de vakantieperiode.
en er waren toch maar 900 actieve users afgelopen winter? - gestemd
- 1500 stemmen??? Nou, 't zal mij benieuwen.
- gestemdkiek tum gaan jonge
- Ik was in elk geval stemmer 32

- Naomi,
Kunnen mobiele forummers ook stemmen? Zij kunnen de poll namelijk niet doen. Misschien kunnen we het zo doen dat mobiele forummers hier een bericht plaatsen en bij elk nieuwe bericht de laatste stand ook posten ofzo? Dan hoeven jullie niet te tellen.Solliciteren? Mail naar nummerzoveel@utopia.nl! - Die 1500 moeten gaan lukken, dat is een klein percentage van de vele duizenden forummers die regelmatig actief zijn (ook in de afgelopen dagen)
- Gestemd!!Ik vind dit hele gezeur weinig boeiend eigenlijk!
- 1500 gaat 'm niet worden, Naomi. De meeste forummers komen hier nooit en hebben geen idee van Knopjesgate, die zitten te keuvelen op de horrorpijlert.Geheel eensch met Yas
- gestemdI am not in this world to live up to other people\'s expectations, nor do I feel that the world must live up to mine
- Haha, leuk zo'n poll met zulke voorwaarden... 1500 stemmen binnen een paar dagen. Ben benieuwd!
- nummer 44 zegt: WEG!
- Gestemd.
@Yasmijn, je hebt gelijk. We moeten hem de hele dag uppen dus! - De vele (hij is goed Naomi
) forummers hangen op horror rond en hebben niks meegekregen.Of op seks, die alleen maar daar zijn.
Nee, dat komt niet goed.
*voorziet discussie als de 1500 niet gehaald wordt en dat daarom de Knopjes blijven*Geheel eensch met Yas - @Yasmijn, we plaatsen op alle pijlers duidelijk zichtbare aliassen naar dit topic. Komt goed!
- Waarom moeten jullie melden dat jullie gestemd hebben, stelletje aandachtsgeile forummers.
Gestemd!
What\'s your favourite colour, baby?
wat een z**kwijven zijn wij eigenlijk toch he??quote:yasmijn schreef op 16 augustus 2010 @ 15:10:
De vele (hij is goed Naomi
) forummers hangen op horror rond en hebben niks meegekregen.Of op seks, die alleen maar daar zijn.
Nee, dat komt niet goed.
*voorziet discussie als de 1500 niet gehaald wordt en dat daarom de Knopjes blijven*
- Gestemd (op 'weg' natuurlijk) en eens met Kitty Elastic m.b.t. actieve forummers/gewenste aantal stemmen i.c.m. vakantietijd.
Daarnaast eens met nummMerzoveel qua posten als tellende stem.
Heel eerlijk gezegd komt de opzet van de poll over als een opzet om bij voorbaat de knoppen te willen handhaven..... al zal deze uitspraak me niet in dank worden afgenomen.Dansen is een (intiem) gesprek tussen 2 mensen. Praat met me!
Als je 't mij vraagt hebben ze zich vast ingedekt. Zo van, 1500 gaat nooit lukken, dus maken wij de beslissing en hoppa, de knopjes kunnen blijven bestaan. In het actieve forummers topic waren iets van 1000 forummers die zich melden.quote:yasmijn schreef op 16 augustus 2010 @ 15:08:
1500 gaat 'm niet worden, Naomi. De meeste forummers komen hier nooit en hebben geen idee van Knopjesgate, die zitten te keuvelen op de horrorpijlert.
Snap ik. Maar als je Knopjesgate niet hebt meegekregen.....;-)quote:Vivamod schreef op 16 augustus 2010 @ 15:10:
@Yasmijn, we plaatsen op alle pijlers duidelijk zichtbare aliassen naar dit topic. Komt goed!Geheel eensch met Yas- Zie je wel, 82 stemmen in een paar minuten... jullie zijn snel!
Dit onderwerp heeft 1630 reacties, en bestaat uit 66 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 66.
De laatste reactie is geplaatst op 24-08-2010 13:56. Dit onderwerp is gesloten!