Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:24.
Dit onderwerp heeft 2945 reacties, en bestaat uit 118 pagina's. Je bent momenteel op pagina 2 van 118.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 22:59.
- Dit was het laatste plaatje:

Doel van dit topic:
Plak een nieuw plaatje wat je doet denken aan het laatste plaatje.
klik hier voor uitleg over hoe je plaatjes kunt plakken op het forum
Veel plakplezier! Nieuwe plakkers zeer welkom!!!ikbenikenbenertrotsop wijzigde dit bericht op 20-11-2009 20:42 met 97%Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.
Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.
hompeltjepompeltje wijzigde dit bericht op 16-11-2009 11:50 met 46%Voulez-vous crochet avec moi ?- HP (ben blij met je terugnickwisseling trouwens!)
ik zie staan sevens heaven!Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven. - Nee joh de jouwe is veel leuker. Die snelheid wen je aan.
ikbenikenbenertrotsop wijzigde dit bericht op 16-11-2009 11:54 met 62%Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven. - Dank je, ja ging iets mis met het plaatje. Nu staat hij er als het goed is, maar we gaan gewoon door met de aap. Jullie zijn me ook veel te snel! hahaVoulez-vous crochet avec moi ?
Voulez-vous crochet avec moi ?
Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.
- te laatikbenikenbenertrotsop wijzigde dit bericht op 16-11-2009 11:58 met 138%Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.
hompeltjepompeltje wijzigde dit bericht op 16-11-2009 11:59 met 194%Voulez-vous crochet avec moi ?
- hahaha... gaat lekker als we allemaal zo snel reageren. Zal mijn schapenvachtje weer terugzetten dan.Voulez-vous crochet avec moi ?

*zwieber, van het forum, is irl gek van dat schaap*Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.
Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven.- Voulez-vous crochet avec moi ?
Elynn wijzigde dit bericht op 16-11-2009 12:31 met 175%
Should I believe that I\'ve been stricken? Does my face show some kind of glow?
Voulez-vous crochet avec moi ?
- .. kan niet altijd gespannen staan..