Plaats hier grappige teksten/plaatjes

08-07-2014 19:27 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom weleens foto's of teksten tegen op het internet waar ik hard om moet lachen. Dit is er zo één:







Wat kom jij zoal tegen wat je graag wilt delen?
quote:Cateautje schreef op 09 juli 2014 @ 09:59:

[afbeelding] Goedemorgen lieve Cateautje!
quote:SweetDevil1 schreef op 09 juli 2014 @ 10:12:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetDevil1 schreef op 09 juli 2014 @ 10:11:

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
I choose happy!
quote:EssentialBliss schreef op 09 juli 2014 @ 10:26:

[afbeelding] Weer eentje voor de relatiepijler!
quote:SweetDevil1 schreef op 09 juli 2014 @ 10:11:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetDevil1 schreef op 09 juli 2014 @ 10:12:

[afbeelding]Hahaha deze gaat op mijn prikbord
I choose happy!
quote:Wollstonecraft schreef op 09 juli 2014 @ 10:21:

[...]





Goedemorgen lieve Cateautje!

Goedemorgen lieve Madame Woolie,



Ik had je niet meer verwacht hier. Hoe laat is je vertrek naar het land der engelen of liever, het land van de engel?
quote:Cateautje schreef op 09 juli 2014 @ 10:32:

[...]



Goedemorgen lieve Madame Woolie,



Ik had je niet meer verwacht hier. Hoe laat is je vertrek naar het land der engelen of liever, het land van de engel?



Goedemorgen Mevrouw Teau,



Ik vlieg pas vanavond om 19.30. Ga vanmiddag rond 14.00 van huis met de trein.

Nu ben ik nog mijn koffer aan het herpakken want ik zat bijna op de grens van hoe zwaar hij mocht zijn, en ik moet natuurlijk nog wel wat gewicht overhouden voor een mooi boek, tijdschriften e.d. die ik vast wel zal gaan kopen

Ben een klein beetje zenuwachtig, maar vooral heel blij.

Zaterdag gaan we naar London, dus ik kan niet bij het ochtendtopic zijn, maar ik laat wel even weten hoe het is.
quote:Wollstonecraft schreef op 09 juli 2014 @ 10:40:

[...]





Goedemorgen Mevrouw Teau,



Ik vlieg pas vanavond om 19.30. Ga vanmiddag rond 14.00 van huis met de trein.

Nu ben ik nog mijn koffer aan het herpakken want ik zat bijna op de grens van hoe zwaar hij mocht zijn, en ik moet natuurlijk nog wel wat gewicht overhouden voor een mooi boek, tijdschriften e.d. die ik vast wel zal gaan kopen

Ben een klein beetje zenuwachtig, maar vooral heel blij.

Zaterdag gaan we naar London, dus ik kan niet bij het ochtendtopic zijn, maar ik laat wel even weten hoe het is.

Gezonde heebeejeebees horen erbij. Het is ook niet niks na al dat verlangen naar elkaar.



Je wordt node gemist hoor, maar wat jij gaat doen is veel leuker dan beppen op een forum.



Ik wens je alvast een zeer voorspoedige reis en een heerlijke tijd toe. Dat alles maar mag zijn zoals je het je wenst.............en meer.



Ik zal naar je uitkijken!
quote:Cateautje schreef op 09 juli 2014 @ 10:45:

[...]



Gezonde heebeejeebees horen erbij. Het is ook niet niks na al dat verlangen naar elkaar.



Je wordt node gemist hoor, maar wat jij gaat doen is veel leuker dan beppen op een forum.



Ik wens je alvast een zeer voorspoedige reis en een heerlijke tijd toe. Dat alles maar mag zijn zoals je het je wenst.............en meer.



Ik zal naar je uitkijken!Dank je lieve Cateautje, en dank je voor je goede raad
Alle reacties Link kopieren
I choose happy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven