Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:25.
Dit onderwerp heeft 74 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 2 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 13-11-2009 09:11.
- Vanavond om 20.35 is onze "opperbaas"
Sanne W bevallen van een dochter met de prachtige naam Stella!
Sanne en lief: van harte!!
Heel veel geluk!
In de blog van Sheila staat meer info!
http://www.viva.nl/2009/1 ... loos-wekker-baby-geboren/Viva.Angel5 wijzigde dit bericht op 11-11-2009 08:29 met 19%: Toevoeging blog :)
- Gefeliciteerd!
Veel geluk met jullie meisje!Ik hoop dat de beste wint! - .lindy wijzigde dit bericht op 03-11-2010 14:06 met 98%You wont find it down there, Columbus!

Congrats on your new bundle of joy!!
Dana wijzigde dit bericht op 02-10-2010 20:35 met 70%Werklozen die iets nuttigs willen doen, moeten niet vergeten dat heel wat werkenden dat ook best willen. - Toon Verhoeven- .qwertu wijzigde dit bericht op 10-12-2010 21:12 met 99%
- Gefeliciteerd en veel geluk met elkaar! geniet maar mooi van elkaar!
- Wie is Sanne en zou dit topic er ook zijn wanneer ze niet de "opperbaas" zou zijn geweest?
- Viva W. is toch ook een leuke naam?
*kijkt behoorlijk teleurgesteld* ;)Loepje heeft altijd gelijk - quote:paloma schreef op 10 november 2009 @ 23:42:
Wie is Sanne en zou dit topic er ook zijn wanneer ze niet de "opperbaas" zou zijn geweest?
Zullen we afspreken dat wanneer jij een kind krijgt jij ook een topic opent?...
Op stella!Poelepoelepoelepoes! - Gefeliciteerd!

- Gefeliciteerd! Altijd zo iets bijzonders, die kleine vingertjes, teentjes, geluidjes...
Voulez-vous crochet avec moi ?
Ja hoor, daar is ze weer met haarquote:paloma schreef op 10 november 2009 @ 23:42:
Wie is Sanne en zou dit topic er ook zijn wanneer ze niet de "opperbaas" zou zijn geweest?wijzeopmerkingen.Voulez-vous crochet avec moi ?- Gefeliciteerd!
....het meest veelzijdige stukje vlees. - En mooi dat ze is! Gefeliciteerd!
@Paloma; het Viva Forum zou het Viva Forum niet zijn zonder Sanne...
Ja hoor, er worden toch ook verjaardagstopics e.d. voor 'gewone' forummers geopend?quote:paloma schreef op 10 november 2009 @ 23:42:
Wie is Sanne en zou dit topic er ook zijn wanneer ze niet de "opperbaas" zou zijn geweest?De een ziet geklutste eieren, boter, suiker en meel en de ander zegt, heee.....cake aan het bakken? (Bianca, forumfilosoof)
Gefeliciteerd!!!De een ziet geklutste eieren, boter, suiker en meel en de ander zegt, heee.....cake aan het bakken? (Bianca, forumfilosoof)
Gefeliciteerd met jullie dochter!!
Veel geluk
Geeft niet, ik word niet boos- Sanne, 7 jaar geleden zat je bij mij op de bank (ja ik weet het nog goed
) mijn prille geluk te bewonderen.
Virtueel zit ik nu even bij jou op de bank en bewonder je mooie meisje.
Gefeliciteerd
Heel veel geluk !No guts, no glory! - Gefeliciteerd! Veel geluk met het kleine meisje!

(@ Leo en MissC: waar halen jullie die afschuwelijke kaarten vandaan?)De wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie. - Gefeliciteerd!!

Evy - google
Met veel toewijding en enthousiasme zoeken uiteraard!quote:EvyBlissy schreef op 11 november 2009 @ 08:36:
Gefeliciteerd! Veel geluk met het kleine meisje! [afbeelding]
(@ Leo en MissC: waar halen jullie die afschuwelijke kaarten vandaan?)
....het meest veelzijdige stukje vlees.- Wat geweldig (o.a.) al die plaatjes!!! Ik heb het topic meteen getwitterd, nu is het helemaal onmogelijk dat Sanne en Olivier jullie feli's missen!
Ik heb gewoon gegoogeld op it's a girl en dan krijg je dit soort gebeurens......quote:EvyBlissy schreef op 11 november 2009 @ 08:36:
(@ Leo en MissC: waar halen jullie die afschuwelijke kaarten vandaan?)De een ziet geklutste eieren, boter, suiker en meel en de ander zegt, heee.....cake aan het bakken? (Bianca, forumfilosoof)- Gefeliciteerd Sanne!
- Sanne, van harte gefeliciteerd met de komst van je dochter Stella

Er komen vast vele goede feeën langs haar wiegje