Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:28.
Dit onderwerp heeft 72 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 05-10-2010 23:04.
- http://www.meteovista.com ... winter-2010-2011/3853/153
en niet gaan klagen dat ik niet gewaarschuwd heb, ik ben er op voorbereid.....
- mmm.. toch maar een beter regenpak kopenMeer valt er niet over te zeggen...
- Als er dan toch neerslag moet vallen, dan maar sneeuw. Maar iets minder dan vorig jaar mag wel.
*bedenkt zich dat er dan wel nieuwe sleetjes gekocht moeten worden*Sjeeeezus man haal die kop eens uit je kont - Heerlijk, ik ben dol op sneeuw, laat maar komen, dan hoeven we geen 1000 kilometer te rijden, hoewel, de sneeuw bij de buren is altijd witter.
- Sneeuw is leuk als je niet weg hoeft...
Normaal doe ik er 20-30minuten over om op mijn werk te komen (fiets), deze winter deed ik er 2,5 uur over met die sneeuw (fietspaden onbegaanbaar en OV reed niet...)!
Dat vind ik zooo vervelend, dat NL meteen van slag is als het sneeuwt/vriest/blaadjes vallen. En dat ieder jaar weer!
Overigens vond ik het wel hilarisch hoe kat met de sneeuw omging, vond het doodeng en ik heb mij kostelijk vermaakt om hem het te zien ontdekken.I have crushed a cornflake, am I a cereal killer now? - Pff ik durfde niet te fietsen, de treinen reden niet of te laat, de hele dag koud lijden..klaag en baal.
Gelukkig is het alweer bijna zomer. (ben rasoptimist) - Neeee geen sneeuw!
Ben pas net een paar weken ontdooid van de vorige winter
You need to get laid - Sneeuw is leuk voor een paar weken. Hoop dat het niet weer zo lang is als afgelopen jaar. Jakkes. Mijn tuin heeft er ook flink onder geleden... Maar ik zie het nog wel gebeuren. Klimaat lijkt weer terug te gaan naar hoe het in de jaren '70 was (althans hier waar ik woon).
Die Friezen balen natuurlijk ook met sneeuw. Weer geen Elfstedentocht. Nooit beseft dat daar zoveel factoren bij meespelen. Tjeempie. Niet alleen moet het flink vriezen. Het mag ook nog eens niet te veel waaien (door de golfslag blijft het water open). Er mag geen sneeuw liggen (wordt het ijs papperig). Het moet langdurig vriezen. Tussendoor regen doet het ijs weer extra snel ontdooien. Niet te veel afwateren: lucht tussen ijs en water (scheuren)... En als het te hard vriest zullen ze het ook wel afgelasten, tegenwoordig (te veel gewonden).
Aan de andere kant. Heb afgelopen winter een echte sneeuwschuif gekocht. Wil ik wel gebruiken, natuurlijk!Free your mind, and the rest will follow. - Ik vermoed dat het nog wel eens kouder kan gaan worden dan dat er gedacht wordt.
De meidoorn zit vol bessen en volgens volkswijsheid betekent dat een strenge winter.Volg de oorspronkelijke stem van je hart. - Shebyte, dáár ben je! Vroegen ons af of je nog wat hebt gehoord van jeweetwelwie
- I'd rather kill myself now... niet de fuck weer...
*schrijft zich vast in bij de psych.... is dan van de winter wel aan de beurt*..Drinkin\'spirits in the hopes that I can find myself one...
Dan is het maar goed dat de NS nu al de sporen winterproof maakt.- Maar of het ook echt werkt...zal mij benieuwen.
- Dat van de NS bedoel ik, niet van de psych

Nou ja, ze zijn in elk geval meer voorbereid dan vorig jaarquote:Julus schreef op 20 september 2010 @ 00:42:
Maar of het ook echt werkt...zal mij benieuwen.
- Quote JJ80, 8 uur geleden
I'd rather kill myself now... niet de fuck weer...
*schrijft zich vast in bij de psych.... is dan van de winter wel aan de beurt*
Je kan ook gewoon zo'n speciale lamp kopen - daglicht-therapie. Is goedkoper en minder tijdrovend dan de psych
Het kan altijd erger... - Ik zie het wel als het zover is.
We zouden ook de heetste zomer krijgen in lange tijd, en dat was ook niet zo dit jaar.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout
Ik ga er eens serieus overna denken als het echt zo'n drama gaat zijn. (maar als het goed is ga ik binnen een paar maanden naar een warm buitenland voor een poos en dan heb ik iets om naar uit te kijken, dat scheelt al heel veel)quote:Lizzl schreef op 20 september 2010 @ 08:46:
Quote JJ80, 8 uur geleden
I'd rather kill myself now... niet de fuck weer...
*schrijft zich vast in bij de psych.... is dan van de winter wel aan de beurt*
Je kan ook gewoon zo'n speciale lamp kopen - daglicht-therapie. Is goedkoper en minder tijdrovend dan de psych
..Drinkin\'spirits in the hopes that I can find myself one...- Nou las ik dat 2010 ook nog eens de WARMSTE zomer was sinds weet ik wanneer...kwestie van interpretatie denk ik?
- quote:Julus schreef op 20 september 2010 @ 10:29:
Nou las ik dat 2010 ook nog eens de WARMSTE zomer was sinds weet ik wanneer...kwestie van interpretatie denk ik?
ja, ik heb dat ook gelezen maar het was wereldwijd ofzo.
Dus sommige landen hebben daar last van of profijt (net hoe je het wil zien) en andere landen niet. Als wij wat vaker Oostenwind hadden gehad, was het een keiwarme zomer geweest, want in Rusland was het niet te harden deze zomer.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout - Yes sneeuw! Heerlijk!
Snowboots aan, sleetje mee en gaan. I love sneeuw! - is het al door iemand opgemerkt dat er in de winter ALTIJD veel neerslag is in Nederland?? Er gaat geen dag voorbij of er valt wel regen/sneeuw/hagel/ijzel (ook neerslag) of één of andere viezige combinatie van dat alles... Leuk hoor, die voorspellingen, maar ik zit hier nog steeds te hopen op een mooie nazomer....
- Kom maar op met die pakken sneeuw
* Neem dat maar van mij aan! * - Heb het gelezen vorige week, werd er op slag depri van. Ik heb bijna nog een trauma van de sneeuw afgelopen winter....
Gelukkig afgelopen weekend besloten om van 25-2 t/m 4-3 naar Tenerife te gaan, heb ik wat om naar uit te kijken, anders trek ik het niet hoor, als er echt weer vaak sneeuw gaat vallen.
En zelfs dat is nog niet zeker. Alleen ALS er een sterke la Nina is en voorlopig 'lijkt' het daar volgens de schrijver op.quote:a_nick_is_born schreef op 19 september 2010 @ 21:04:
Dat is nog helemaal niet zeker hoor, 't kan evengoed veel regen worden. (Ik voorspel veel regen trouwens.)
[/i]- Doe mij dan maar regen.. ook niet leuk. Maar ik trek zo'n winter als afgelopen keer ook niet..
Ik ben toch niet zo'n held met autorijden als het glad is.Moeder worden is een gunst,Moeder ZIJN een hele kunst!!