Stom!

30-08-2014 13:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook wel eens dat je iets doet wat achteraf niet handig was en wat blijkt ! gister deed je het precies hetzelfde.



Ik was laatst 2 dagen in het zh en pakten allebei de dagen de verkeerde lift '' erger nog ik stond in de lift te vertellen hoe dom het was dat ik op dag 1 de verkeerde lift had gepakt'' Toen een dame naast mij er op wees dat dit nu ook het geval was...



Ook ruim ik vaak mijn wasmachine eerst uit terwijl de helft daarvan in de droger moet die dan nog vol blijkt te zijn orghh!
Van de week mijn bed afgehaald, alles lekker in de wasmachine en daarna opgehangen en voor de rest vergeten, stap ik om half twee 'snacht de slaapkamer in om te gaan slapen, moet ik mijn bed nog opmaken.
Alle reacties Link kopieren
Haha Cateautje, dat heb ik ook een paar keer gehad! Wil je in bed storten, is het nog niet opgemaakt!

Ik heb het nu maar opgelost door een extra set dekbedovertrekken aan te schaffen...
quote:emma12345 schreef op 30 augustus 2014 @ 13:56:

Haha Cateautje, dat heb ik ook een paar keer gehad! Wil je in bed storten, is het nog niet opgemaakt!

Ik heb het nu maar opgelost door een extra set dekbedovertrekken aan te schaffen...Zijn er werkelijk waar mensen die maar 1 set hebben ?????
Ehm, grote wandelschoenen aangetrokken voor een lekkere lange boscross met de hond. Balletje mee, beloningssnoepje, handdoek voor zwemmen in het bosven.

Alles in de auto.

Onderweg.....



......hond zit nog thuis in de gang!



Alle reacties Link kopieren
De deur achter me dichttrekken en de sleutel vergeten leer ik maar niet af.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:millefleur schreef op 30 augustus 2014 @ 14:15:

Ehm, grote wandelschoenen aangetrokken voor een lekkere lange boscross met de hond. Balletje mee, beloningssnoepje, handdoek voor zwemmen in het bosven.

Alles in de auto.

Onderweg.....



......hond zit nog thuis in de gang!



Geweldig!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Naara schreef op 30 augustus 2014 @ 14:01:

[...]



Zijn er werkelijk waar mensen die maar 1 set hebben ?????Vast, maar ik heb ook best vaak dat ik alles afgehaald heb en me voorneem dat bed later op te maken. Dan vergeet ik het en moet ik het 'savonds laat alsnog doen.
Oja, ik vergeet nu al anderhalve week het type nr van mijn stofzuiger op te schrijven zodat ik nieuwe zakken kan kopen. Elke keer dat ik door het winkelcentrum struin denk ik weer: ója, stofzuigerzakken.."
Toen mijn moeder met vakantie was zorgde ik voor haar plantjes en post omdat ik werk in haar woonplaats.

Ik heb drie keer in de auto gezeten met het gevoel dat ik wat vergat maar kon niet bedenken wat dat dan was.... Tot ik voor haar deur stond en bedacht dat haar sleutels nog op de tafel in mijn huiskamer lagen.

Aangezien ik toen 24 weken zwanger was deed ik het maar af als zwangerschapsdementie.
Twee jaar geleden is per ongeluk een kilo kipfilet uit de boodschappentas gevallen achter de krat die altijd vol met spullen in de auto staat. Kon het dus niet zien dat die kip gevallen was. Het was bloedjeheet destijds, en na een dag of drie kwam ik de auto weer in en viel zowat van mijn stokkie van de stank. Heb echt lopen zoeken wat het kon zijn, dacht eerst poep aan de pedalen, was het niet, eindelijk vond ik die smerige kip die al aardig aan het rotten was. Alles achteruit de auto gehaald , schoongemaakt en iedere keer overdag alles open gelaten in de auto . De ramen , de achterklep, alles om maar te laten luchten. Het is er wel uit gegaan die lucht, maar vraag me niet hoelang dat duurde. Dus nu echt extra opletten met de auto leeghalen. Dit wil ik niet nog een keer meemaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 30 augustus 2014 @ 14:36:

Twee jaar geleden is per ongeluk een kilo kipfilet uit de boodschappentas gevallen achter de krat die altijd vol met spullen in de auto staat. Kon het dus niet zien dat die kip gevallen was. Het was bloedjeheet destijds, en na een dag of drie kwam ik de auto weer in en viel zowat van mijn stokkie van de stank. Heb echt lopen zoeken wat het kon zijn, dacht eerst poep aan de pedalen, was het niet, eindelijk vond ik die smerige kip die al aardig aan het rotten was. Alles achteruit de auto gehaald , schoongemaakt en iedere keer overdag alles open gelaten in de auto . De ramen , de achterklep, alles om maar te laten luchten. Het is er wel uit gegaan die lucht, maar vraag me niet hoelang dat duurde. Dus nu echt extra opletten met de auto leeghalen. Dit wil ik niet nog een keer meemaken.Getver! Dat doet mij denken aan een zak aardappelen die `kwijt was geraakt' in de camper. Dat gaat ook góéd stinken! Kip is wellicht nog een graadje erger
quote:jo-elise schreef op 30 augustus 2014 @ 14:36:

Twee jaar geleden is per ongeluk een kilo kipfilet uit de boodschappentas gevallen achter de krat die altijd vol met spullen in de auto staat. Kon het dus niet zien dat die kip gevallen was. Het was bloedjeheet destijds, en na een dag of drie kwam ik de auto weer in en viel zowat van mijn stokkie van de stank. Heb echt lopen zoeken wat het kon zijn, dacht eerst poep aan de pedalen, was het niet, eindelijk vond ik die smerige kip die al aardig aan het rotten was. Alles achteruit de auto gehaald , schoongemaakt en iedere keer overdag alles open gelaten in de auto . De ramen , de achterklep, alles om maar te laten luchten. Het is er wel uit gegaan die lucht, maar vraag me niet hoelang dat duurde. Dus nu echt extra opletten met de auto leeghalen. Dit wil ik niet nog een keer meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Als ik half blind mijn bed uit stommel ligt mijn bril vast wel bij de spiegel.... of op de salontafel..... of op de eettafel..... of ik heb hem afgedaan toen ik achter de pc zat....... of heb ik hem bij de kachel liggen? Nee, ook niet. En zo hop ik helaas elke ochtend weer door het huis heen.
oh ieuw die kip....heb ook eens zoiets gehad. Had nog een restje jus in een braadpan staan en ik had de pan gewoon op het fornuis laten staan met de bedoeling het leeg te scheppen als het gestold was. Niet meer aan gedacht en toen heb ik (of mijn man) de pan zomaar in de kast gezet in de veronderstelling dat hij schoon was.

Op een gegeven moment stonk het toch in de kast....ik had ook al de la met aardappels gecheckt en schoongemaakt, maar het bleef maar stinken....stond de pan dus vol schimmel, jak!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn oogmake-up eraf halen, roept dochter dat mijn favoriete serie begint. Grijp make-upverwijderspul en wattenschijfjes en ren naar beneden om het voor de tv te doen.



Na een seconde of wat dringt het tot me door dat dit spul anders ruikt en... hé... het prikt.... shit! Nagellakremover op mijn ogen gesmeerd!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week een fors bedrag per ongeluk 2 keer overgemaakt naar een rekeningnummer in Groot Britannië....
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op zaterdag 30 augustus 2014 14:36 Twee jaar geleden is per ongeluk een kilo kipfilet uit de boodschappentas gevallen achter de krat die altijd vol met spullen in de auto staat. Kon het dus niet zien dat die kip gevallen was. Het was bloedjeheet destijds, en na een dag of drie kwam ik de auto weer in en viel zowat van mijn stokkie van de stank. Heb echt lopen zoeken wat het kon zijn, dacht eerst poep aan de pedalen, was het niet, eindelijk vond ik die smerige kip die al aardig aan het rotten was. Alles achteruit de auto gehaald , schoongemaakt en iedere keer overdag alles open gelaten in de auto . De ramen , de achterklep, alles om maar te laten luchten. Het is er wel uit gegaan die lucht, maar vraag me niet hoelang dat duurde. Dus nu echt extra opletten met de auto leeghalen. Dit wil ik niet nog een keer meemaken.Dat heb ik een keer gehad toen ik op kamers woonde, long time ago. Vergeten de kip uit de tas te halen en ik ging diezelfde dag een aantal dagen weg. Toen ik de deur van die kamer opentrok enkele dagen later ging ik echt kapot van de lucht, wat smerig! 1x nooit weer.
quote:Naara schreef op 30 augustus 2014 @ 14:01:

[...]



Zijn er werkelijk waar mensen die maar 1 set hebben ?????Nee, ik heb er 5, maar dat belet me niet om te vergeten mijn bed op te maken.
Ik moet mijn bed altijd 's avonds/'s nachts opmaken, wist niet dat dat stom was. Ja wel vervelend, maar net zo vervelend als midden op de dag haha.



Ik had een legging uit het raam gehangen, zodat ie sneller zou drogen. Niet bij stil gestaan dat het zou gaan regenen, dus na een uur was ie nog natter dan ervoor.
Ik heb trouwens twee sets (waarom zou je er meer dan 2 hebben?) maar gebruik altijd dezelfde.
Voor de vakantie koelkast leeg gehaald. Schoongemaakt ook. Mijn toenmalige vriend wou de shoarma die er in stond nog wel eten. De avond verliep anders en we aten bij iemand. Die nacht stekker uit koelkast getrokken en deur op kier gezet. Na 2 weken thuis komen.... OMG!! Wat een lucht.... Midden in de zomer 2 weken rauw vlees laten staan!! Brrrr
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om lezen dat ik niet de enige ben die stomme dingen doet.



Ik voel me nu ook vrij genoeg om er nog een paar bij schrijven



1) Na langdurig gebruik ketel waterkoker in vorm van ketel in huis. Warm waterkoker( ketel) in hectiek op t vuur gezet en gezellig gaan bellen. Stond natuurlijk in de hens en toen in paniek opgehangen met de kreet " oh sjit brand!!"



2) sleutels al meerdere malen vergeten en ik vergeet ook steeds een extra kopie bij vriendelijk ogende buuf af te geven.



3) mijn hoofd stoten tegen deur droger of kast na anderen gewaarschuwd te hebben " pas op dat je,je hoofd niet stoot"
Alle reacties Link kopieren
Oh en in mijn vegetarische jaren kookte mijn ex schoonmoeder altijd apart voor mij vleesloos om er aan het einde een flinke lepel rundvlees jus overheen te kwakken!
Vrolijk topic is dit. En inderdaad, je voelt je meteen een beetje minder stom!



Ik heb er ook nog eentje:

Ik kook op een keramische kookplaat. Op een avond maakte ik pannenkoeken voor mijn nichtjes en neefjes. Eerst met twee pannen tegelijk.

Toen ik zo'n beetje genoeg had, alvast een pan in de gootsteen gezet. Afbakken en gezellig aan tafel.

Tot ik hele vieze stank rook uit de keuken....de hele kookplaat stond in vlam.

Er was een plastic snijplank omgevallen, op de kookplaat......

....waarvan ik nog steeds twee pitten op vol aan had staan

Even vergeten uit te zetten in de gezelligheid.

Maar ja, neefje en nichtjes vonden tante brandweervrouw dan ook wel weer stoer, dat wel.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven