Stoomafblaastopic

21-09-2014 21:04 77 berichten
Voor al uw besognes die niet erg genoeg zijn om een topic over te openen maar die u wel even kwijt wilt.



Mijn besogne: wij hebben buren. En die buren hebben beesten. Eén van die beesten, een kat, is intussen al hierheen verhuisd, want ze piste in huis. En zo leuk: hier heeft ze nooit gepist .

Intussen hebben ze ook nog een hond genomen, en twee katten, en de derde kat zit eraan te komen (ik geloof dat ze nog een kind willen ook ). Eén van die katten zit altijd buiten en is dat intussen wel zat, dus wandelt hier steeds naar binnen. En dat vindt buurman niet okee, dus verwacht hij van ons dat wij de deur dicht houden en het voerbakje van onze poes verstoppen. Zelf zijn eigen kat binnen houden komt niet in zijn botte hersens op, hij legt het probleem volledig bij ons neer. Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima dat poes bij ons komt buurten. Voor mijn part blijft ze hier wonen, echt waar. Onze poes vindt het ook best, ze zijn dol op elkaar. Maar buurman blijft maar zeiken, en zelf doet hij er dus niks aan om zijn kat binnen te houden. Mag ik even gillen? Wat een domme eikel zeg. Ik heb nu mijn man erop af gestuurd, want ik vrees dat de verhoudingen echt voorgoed verstoord gaan raken als je mij nu m'n gang laat gaan. Echt, en dat heeft nog stemrecht ook .



Zo, en nu jullie. Commentaar op mijn stoomafblazerij mag natuurlijk, maar het hoeft niet. Je mag er ook gewoon meteen in knallen met je eigen rotzooi, dat vind ik ook meer dan prima .
Ik wil er verder niet op ingaan, maar het loopt al ruim 9 jaar.



Alle reacties Link kopieren




Blaas ik ook maar even stoom af: sanoma heeft zo'n onmeunige kutapp gemaakt voor tijdschrift.nl. Echt, degene die dat gemaakt heeft moet zich de ogen uit de kop schamen (komt het ergens bekend van voor toevallig?)



Neem nooit nooit nooit een digitaal abonnement bij sanoma, want het is echt een drama. Sinds vandaag zijn al mijn tijdschriften verdwenen uit de bibliotheek. Vanaf het begin heb ik alleen maar problemen en de klantenservice is amper te bereiken. En ik ben een van de vele boze klanten.



Zo
Alle reacties Link kopieren
Wat een sufkutten zeg. Dan mogen je buren blij zijn dat mijn buurvrouw niet naast ze woont. Mijn buurvrouw had doodleuk mijn kat op marktplaats gezet met de tekst dat er al maanden een ondervoed en slecht verzorgd poezebeest bij haar kwam bedelen en dat ze op zoek was naar een eventuele eigenaar.
Lady, wat heeft je Voldemort op zijn hoofd?



Hier de kat die ik maar even gelaten heb voor nu, ben het mopperen op hem nu behoorlijk beu. Maar íeder dekentje, matje, speelkleed of boxkleed van dochter zal en moet op gelegen worden. Ik wil zijn haren niet op die kleden, ik blijf aan het wassen!
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 september 2014 @ 21:16:





Blaas ik ook maar even stoom af: sanoma heeft zo'n onmeunige kutapp gemaakt voor tijdschrift.nl. Echt, degene die dat gemaakt heeft moet zich de ogen uit de kop schamen (komt het ergens bekend van voor toevallig?)



Neem nooit nooit nooit een digitaal abonnement bij sanoma, want het is echt een drama. Sinds vandaag zijn al mijn tijdschriften verdwenen uit de bibliotheek. Vanaf het begin heb ik alleen maar problemen en de klantenservice is amper te bereiken. En ik ben een van de vele boze klanten.



Zo Tja, je had 't kunnen weten
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Windows 8. Welke LSD slikkende, bezopen, nog nooit een laptop van dichtbijgeziendhebbende hersendode amoebe op een rattenkont heeft dat bedacht?! Charmbars?? Nou als die bloody bars charme hebben ben ik Koningin Maxima.
Alle reacties Link kopieren
True miss.

Nooit meer een sanomatijdschift voor mij. Ik maak ook actief antireclame in mijn vriendenkring, niemand verdient zoveel frustratie.
quote:fleetfox schreef op 21 september 2014 @ 21:19:

Lady, wat heeft je Voldemort op zijn hoofd?



Een eikeldopje. Het is herfst niewaar?
Kiki hier moet je zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 september 2014 @ 21:16:

Ik wil er verder niet op ingaan, maar het loopt al ruim 9 jaar.



[afbeelding]Waarom dan zeggen??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 september 2014 @ 21:33:

[...]





Waarom dan zeggen??Ik moest het eventjes kwijt, voor een keertje.
Gezellig zo'n buurtkat lady... dat heeft hij vast niet van zijn baasjes meegekregen.



Hier een vreselijke collega die lekker transparant en direct is, maar ondertussen alleen zichzelf fantastisch vindt en altijd commentaar heeft, maar ja ze is zo lekker transparant he. Ik kan het woord niet meer horen
quote:matroesjka_ schreef op 21 september 2014 @ 21:33:

Kiki hier moet je zijn
Waarom nemen mensen een metalen vlaggemast in hun tuin, in een woonwijk? Als het dan waait, dan hoor je dat touw + een stukje ijzer tegen de mast tikken. Zo'n zenuwen geluid! Ook al staat die mast echt ver van ons huis, ik kan er soms niet van slapen. Raam moet vannacht dus dicht hierom
quote:Nouschi schreef op 21 september 2014 @ 21:33:

[...]





Waarom dan zeggen??Dat mag hier gewoon, en het is mijn topic. Dus .
Is je man al weer (ongeschonden) terug LV?



Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om huisdieren te hebben.



Net als mijn lawaaiige tokkie buren.

Die hebben gewoon een hond genomen met net zo veel volume als zijzelf.

Zij de hele dag schreeuwen en bekken en die hond maakt lawaai op de momenten dat buuv even haar bek houdt of weg is.
quote:Tuorrebout schreef op 21 september 2014 @ 21:34:

Gezellig zo'n buurtkat lady... dat heeft hij vast niet van zijn baasjes meegekregen.



Hier een vreselijke collega die lekker transparant en direct is, maar ondertussen alleen zichzelf fantastisch vindt en altijd commentaar heeft, maar ja ze is zo lekker transparant he. Ik kan het woord niet meer horenBreek me de bek niet open over mensen die zichzelf zo vreselijk transparant vinden. De dirk van mijn dochters school was er ook zo eentje. Oh oh, wat was ze transparant. En toen ik een keertje transparant werd was ze nergens meer .
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 september 2014 @ 21:33:

Kiki hier moet je zijn Ze heeft een ban.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bieb2.0 schreef op 21 september 2014 @ 21:42:

Is je man al weer (ongeschonden) terug LV?



Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om huisdieren te hebben.



Net als mijn lawaaiige tokkie buren.

Die hebben gewoon een hond genomen met net zo veel volume als zijzelf.

Zij de hele dag schreeuwen en bekken en die hond maakt lawaai op de momenten dat buuv even haar bek houdt of weg is.Zulke buren hebben wij aan de andere kant. Man, het lijkt daar wel een dolhuis, drie blaffende honden en twee joelende kinderen en dat gaat de hele dag maar door. En dan hier langs lopen en naar me kijken alsof ze poep onder haar neus heeft, raar wijf. En dan heb ik het nog niet eens over de roddels die over haar de ronde doen... ik ga er maar niet op in maar ik lach me stiekem half dood .
Man is naar een feestje met een vriend. Die komt dus over tig uur stomdronken binnenstrompelen.



En dan ben ik dus wakker, waarschijnlijk totdat mn wekker om 6 uur gaat, en hij slaapt als hij zijn kussen ziet.



Argh!
quote:Lucky_Birdie schreef op 21 september 2014 @ 21:47:

Man is naar een feestje met een vriend. Die komt dus over tig uur stomdronken binnenstrompelen.



En dan ben ik dus wakker, waarschijnlijk totdat mn wekker om 6 uur gaat, en hij slaapt als hij zijn kussen ziet.



Argh!Logeerkamer een optie? Lijkt me wel heel vervelend als je dan de halve nacht wakker ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 21 september 2014 @ 21:22:

Windows 8. Welke LSD slikkende, bezopen, nog nooit een laptop van dichtbijgeziendhebbende hersendode amoebe op een rattenkont heeft dat bedacht?! Charmbars?? Nou als die bloody bars charme hebben ben ik Koningin Maxima. Dit dus! Mijn man ergert zich er ook rot aan. Ik heb lekker nog windows 7.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 september 2014 @ 21:43:

[...]





Breek me de bek niet open over mensen die zichzelf zo vreselijk transparant vinden. De dirk van mijn dochters school was er ook zo eentje. Oh oh, wat was ze transparant. En toen ik een keertje transparant werd was ze nergens meer .Jaja, vertel me wat over transparante figuren. Ik heb er eentje meegemaakt die was zo transparant, vooral ook tegen mij, met zo'n zuchtig lachje, brr, maar elke keer als ik de kamer in kwam dan keek ze naar de punten van m'n schoenen en toen ik, na de zoveelste keer, vroeg wat dat te betekenen had, wist ze niet waar ik het over had.
Ik moet er nog wat op vinden om haar op haar plek te zetten. Vooralsnog zaagt ze alleen aan mijn stoelpoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven