Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:28.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Storm

Dit onderwerp heeft 163 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 13-11-2010 01:19.

[ Storm - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Waait het bij jullie al?

http://www.crohnsite.be/forum/public/style_emoticons/default/AF7FallB022.GIF

Hier in het oosten is het nog erg rustig.

Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen, voordat je het kunt zijn. (*Loesje*)

1. hier harde wind en af en toe een bui, hoewel nu even droog. (even onder ams)
    ik heb met een aantal moeders/kindjes afgesproken voor sint maarten maar ik denk dat we voor het idee maar even 3 huizen ofzo doen.
    Jammer hoor, mn zoontje is bijna 3 en heeft er zin in, zo zielig.

2. anoniem64813381861
    Afbeelding van anoniem64813381861
    11-11-2010, 17:24

Jeej! De CV is gemaakt. Laat de warmte nu maar komen!

3. Nou de eerste verregende kindjes zijn hier geweest. Dik ingepakt, lampionnen ingepakt. :-( Vind het sneu dit weer.

of je je leven nou lachend of huilend door brengt, je leven duurt even lang

4. Hier valt het nog mee, maar wel gezellig! Brievenbus kleppert en het tocht!

Lekker de kaarsjes aan, vnv bonje met de buren kijken met toastjes en salade, en een rosé 'tje

Ik heb niet alle posts gelezen dus ik weet niet of iemand dit al vermeld heeft. Er is een sleep boot omgeslagen, en 3 mensen zijn nog vermist

link: http://www.telegraaf.nl/b ... t_omgeslagen__.html?p=1,1

5. Hier waait en regent het behoorlijk....en er is nog geen kind aan de deur geweest voor Sint Maarten!

Als ik vergeet snoep te halen, staan ze de hele avond te bellen...en nu héb ik snoep en komt er niemand door de storm...

Lessons of life...

6. Hier in het oosten is st maarten afgelast wegens slechte weeromstandigheden...

Zo sneu,dochter moest er van huilen,had zich er zo op verheugd,zelf lampion gemaakt etc....arm kind...

Maar goed,het regent hier enorm,storm vind ik wel meevallen.

7. quote:
    mormelina schreef op 11 november 2010 @ 19:45:
    Hier in het oosten is st maarten afgelast wegens slechte weeromstandigheden...

Zo sneu,dochter moest er van huilen,had zich er zo op verheugd,zelf lampion gemaakt etc....arm kind...

Maar goed,het regent hier enorm,storm vind ik wel meevallen.
    Hoe weet je dan dat sint maarten is afgelast? Iedereen loopt toch voor zichzelf?

8. Hoe jammer ook voor de kinderen, met deze storm kan je echt het risico niet nemen. Beter teleurgesteld dan gewond door rondvliegende rommel of een boomtak ofzo.

Ik vind storm prachtig, maar de schade die het aanricht en ongelukken die erdoor gebeuren BAH!

9. Hier (nijmegen) hele dag al storm.... :(

10. ///

musicath wijzigde dit bericht op 07-02-2012 10:03 met 96%
    Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna

11. quote:
    duffie_1 schreef op 11 november 2010 @ 19:55:
    [...]

Hoe weet je dan dat sint maarten is afgelast? Iedereen loopt toch voor zichzelf?

Wij lopen hier met meerdere scholen samen...
    En ik vond het niet echt aantrekkelijk om zelf te gaan lopen..
    Het is hier enorm kl*teweer nml ;-)

12. quote:
    sweetcandy schreef op 11 november 2010 @ 20:11:
    Hier (nijmegen) hele dag al storm.... :(
    Bij mij niet hoor. Het regent nu gewoon. Ik dacht nog vanmiddag toen ik dit topic zag langskomene om een uur of 1, nou die storm moet zeker nog hier naar toe heen waaien.

13. quote:
    mormelina schreef op 11 november 2010 @ 20:24:
    [...]

Wij lopen hier met meerdere scholen samen...
    En ik vond het niet echt aantrekkelijk om zelf te gaan lopen..
    Het is hier enorm kl*teweer nml ;-)
    Aha. Ik ben ook blij dat ik de deur niet uit hoefde hoor ;-)

14. quote:
    borderwalk schreef op 11 november 2010 @ 20:27:
    [...]

Bij mij niet hoor. Het regent nu gewoon. Ik dacht nog vanmiddag toen ik dit topic zag langskomene om een uur of 1, nou die storm moet zeker nog hier naar toe heen waaien.
    Haha, gek... ik vind het toch behoorlijk hard regenen en waaien ;-)

Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.

15. Ik kom net onder de douche vandaan na een uurtje St Maartenlopen, doorweekt tot op mijn ondergoed en niet warm te krijgen! Buiten is het inmiddels rustig

16. quote:
    Tomatensoep schreef op 11 november 2010 @ 20:32:
    [...]

Haha, gek... ik vind het toch behoorlijk hard regenen en waaien ;-)
    Tsja definitieverschil denk ik. Ik vind het pas een storm als ik hier de berkeboom heen en weer zie zwiepen en het regent en ontweert keihard. Nu regent het flink en het waait ook met vlagen, hard, maar ik zou nog wel gewoon de deur uitgaan als ik een afspraak had.

17. Ik (hartje Randstad) kwam net thuis voor hagel/regen/storm/onweer van AH af. Niet heel ver lopen, schat zo'n 500 meter. Damn, ik kwam op sommige 'windhoeken' bijna niet tegen de wind in met 2 boodschappentassen. I hate it!

Dansen is een (intiem) gesprek tussen 2 mensen. Praat met me!

18. quote:
    borderwalk schreef op 11 november 2010 @ 20:39:
    [...]

Tsja definitieverschil denk ik. Ik vind het pas een storm als ik hier de berkeboom heen en weer zie zwiepen en het regent en ontweert keihard. Nu regent het flink en het waait ook met vlagen, hard, maar ik zou nog wel gewoon de deur uitgaan als ik een afspraak had.
    Oh, ik ook, maar dat zou ik ook doen als het onweerde en keihard regende enzo. Als ik ergens echt zou moeten zijn.

Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.

19. Ben toch wel geschrokken van het nieuws van die gekapseisde sleepboot. Werk zelf ook in de R'damse haven, ken dus ook veel mensen daar. In dit gebeurt echt heel zelden!

Sjeeeezus man haal die kop eens uit je kont

20. Ik ken iemand die bij Smit werkt en ik schaam me om het te zeggen, maar ik was blij om te horen dat de vermisten buitenlanders waren....

Vreselijk dat in ieder geval die ene man omgekomen is. Ik duim dat die ander idd in het schip in een luchtbel zit!

21. Hier was het niet afgelast en stond het snoep dus in de garage met een grote plastic Halloween pompoen met lamp erin voor de deur. Wij hebben de tuintafel en stoelen in de garage staan. Had het snoep, grote thermoskan koffie en eentje met thee en slurf plastic bekers of de tuintafel staan. Verwarming aan. Zat er zelf met laptop op schoot (op het Viva forum om de verveling weg te jagen) te wachten op de kinderen. Had geen zin om steeds heen en weer te moeten rennen van huis naar garage. Het heeft hier aardig hard gewaaid, ook nog wel de nodige regen. Maar het was hier niet minder druk dan anders want ze lopen hier van de school uit met de eerste groepen (1 t/m 4 geloof ik) gezamenlijk onder begeleiding van de juffen en ouders. Die juffen en ouders waren hier niet weg te slaan overigens, zal de koffie wel geweest zijn. En wij zitten hier aan het einde van de straat, op de kop zeg maar en aan de rand van het dorp. Dus hierna zijn er geen huizen meer om langs te gaan. Om 20.15 uur ongeveer mijn zwager met de jongens uitgezwaaid en toen heerlijk binnen voor de open haard gekropen. Het was wel warm in de garage maar toch niet zoals in huis. Dat zit er weer op voor een jaar!

And think not you can guide the course of Love. For Love, if it finds you worthy, shall guide your course. Khalil Gibran

22. anoniem64813381861
    12-11-2010, 22:56

Kom ik vanavond thuis, blijkt de schutting helemaal omgewaaid. Klote! Het heeft echt flink gewaaid dus!

23. quote:
    Joy4britt schreef op 12 november 2010 @ 11:53:
    Ik ken iemand die bij Smit werkt en ik schaam me om het te zeggen, maar ik was blij om te horen dat de vermisten buitenlanders waren....

Vreselijk dat in ieder geval die ene man omgekomen is. Ik duim dat die ander idd in het schip in een luchtbel zit!
    ............................ tssss

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

24. anoniem64813381861
    12-11-2010, 23:03

Nou daar zou ik me ook voor schamen. Of bedoel je 'omdat ik op dat moment zeker wist dat het niet mijn kennis was?' Het staat er een beetje rot nu.

25. duh natuurlijk omdat ik toen zeker wist dat het niet om mijn kennis kon gaan..... wat denken jullie slecht zeg....