Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:29.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Temp. buiten

Dit onderwerp heeft 47 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 04-02-2012 15:21.

[ Temp. buiten - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Ik ben nog niet buiten geweest maar zie uit het raam dat er hier een goede 20cm sneeuw ligt.

En volgens mn iphone weer app is het hier -16 en volgens weer.nl is het zelfs -20!
    Serieus?
    Is het echt zo koud? Wie is er al buiten geweest en is het echt zo of is het bullshit?

Als je krijgt wat je wil,wil je dan ook altijd wat je krijgt?

1. Ben net terug van boodschappen doen. -18 vertelde mijn auto (die met moeite startte...) Maar erg mooi buiten!

2. Het is dus echt zo..

No way dat ik mn huis uit kom dan vandaag! Haha

3. Het is inderdaad zo koud. Maar zo erg voelt het niet.

Het is ongelooflijk prachtig buiten! Door de mist van vannacht zijn de bomen nu gehuld in kristallen. Echt zo mooi...!

4. Hier in het Groene Hart is het -15

Wie met zijn gezicht naar het verleden staat,staat met zijn rug naar de toekomst.

5. Het is qua temperatuur erg koud, maar de zon, die nu doorkomt, maakt al een hoop goed. In combinatie met geen wind is het best te doen!!!

Ik zeg sneeuwballen gevecht!!! Wie doet mee?

Happiness is not a destination. It is the attitude with which we choose to travel!

6. Ik had toch weinig plannen.. Alleen ff naar de sportschool maar dat is het me echt niet waard (15min fietsen)

Voor zover ik kan zien is het buiten idd wel een winter wonder land!

Van mij had dit alleen niet gehoeven.. Ongemak! (NS :'(, fiets etc)

7. Het is in NH nu -11. Het is inderdaad koud buiten maar wel super mooi :-).

Ben net lopend naar de supermarkt gegaan, echt wel even genieten.

8. owh wat een fijn weer, wij hebben alle 2 broeken aan en meerdere bovenlaagjes, kids nu in de skibroek en lekker in de sneeuw en met schaatsen aan op het ijs! Genieten!

vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan.

9. quote:
    maaique schreef op 04 februari 2012 @ 10:06:
    Serieus?
    Is het echt zo koud? Wie is er al buiten geweest en is het echt zo of is het bullshit?

Hallo? Waarom zou je dit niet geloven? 8-P
    Als je alleen nu.nl er op naleest kun je zien dat er records zijn verbroken vannacht.... Geen nieuwsuitzendingen gezien/gehoord?

10. Net even achter het huis op de buitenthermometer gekeken: -15 hier dus erg koud. Ik heb even de bank-kussens buiten gelegd; dan gaat alle stofmijt erin voorgoed dood! Net als je hoofdkussen van je bed; is erg gezond.

Maar voor de rest blijf ik ook lekker binnen hoor! ;-)

Wie veel reist wordt wijs, wie wijs is blijft thuis.

11. Doet je CV het al weer goed?

Wie veel reist wordt wijs, wie wijs is blijft thuis.

12. Quinty, nee.. Omdat ik net wakker ben en nu.nl niet lees ivm de hoge bullshit factor haha

13. Ik heb gisteravond een heerlijke wandleing gemaakt. Het was toen ook al -20. Ik kan het echt aanraden. Ja, het is koud, maar de zon schijnt en het is windstil. Het is echt heerlijk en vooral ook gezond weer buiten. Dus ga naar buiten en geniet!

14. 342012anoniem
    Afbeelding van 342012anoniem
    04-02-2012, 10:30

Ach, wij hebben ook al besloten niet buiten te komen vandaag, dus ons maakt het niet uit hoe koud het is. We vermaken ons wel. :) Het uitzicht hier is dan wel echt prachtig, en de zon schijnt voorzichtig.

Wel gaan we straks wat vogelnetjes neerhangen, die arme vogels die er nu nog zijn willen we wel wat te eten geven.

15. Ben met de honden buiten geweest, maar ik vond het helemaal niet zo koud als het eerder deze week was.

Al het mooie in het leven is gratis

16. Woooow -15, waarom heb ik geen nu geen ski-broek!!???

17. Noordholland.

1e etage temperatuur om 08.30 was het -16 graden!
    Nu op balkon aan de andere kant alsnog -8 graden,hier hangt de thermometer wel tegen de gevel aan wat een vertekend beeld kan geven.

O wat ben ik blij met mijn mega pan snert ( 12 liter ) X-D

Roses are red Violets are blue,Frankenstein is ugly,What the f*ck happend to you.

18. haah te koud om naar buiten gaan, that's for sure!
    -10 hierzo!

ik vind het maar niks die koud, en gladheid! ik twijfel of ik vanavond wel naar de bios ga, met de koud... die 15mn fietsen lijken ineens stukken langer ;-)

19. Sundream, nope!
    Maar ik heb vd week een shitload waxines gehaald weer en met de kaarsjes aan en een dikke trui is het wel uit te houden hoor!

Thanks for asking

20. -21 graden... Ik trek mijn dekbed maar weer over mijn neusje *gaap*

21. quote:
    rozenstruikje schreef op 04 februari 2012 @ 10:44:
    -21 graden... Ik trek mijn dekbed maar weer over mijn neusje *gaap*
    :jump::zzz: Winterslaap.

Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

22. Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

23. Ik zit met dicht gevroren waterleidingen..... heb alleen heet water niet lekker om te gaan douchen,,,,,,

24. :o Dat is kut!
    Shit.. Maybe heb k ook wel geen water.. Maar ben te lui om te kijken :p