Uitnodiging afstudeerfeest

30-08-2014 16:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben misschien wat vroeg haha, maar over een paar maanden studeer ik af en hou ik een feestje. Nu was ik vandaag al eens aan het denken hoe ik de uitnodiging kan maken.. Ik wil geen standaard uitnodiging en eigenlijk alles wat ik op internet vind is dat wel.. Heeft iemand tips?
Met word, excel, een tekenprogramma, whatever?
Mag ik vragen waarom je een originele uitnodiging wil? Persoonlijk zou ik denk ik gewoon een mail/sms/what'sapp doen.
Alle reacties Link kopieren
Van die kinderuitnodigingen (te koop 5 of 6 per pakje) of zo'n feesttoetertje van papier, je blaast in het toetertje en kan op het papier jouw uitnodiging plakken. Als diegene toetert komt jouw uitnodiging tevoorschijn.
Alle reacties Link kopieren
Even zoeken op ' graduation invitation' en je vindt honderden voorbeelden.

http://photobucket.com/images/graduatio ... ion?page=2
Alle reacties Link kopieren
quote:Claudia2010 schreef op 30 augustus 2014 @ 16:35:

Van die kinderuitnodigingen (te koop 5 of 6 per pakje) of zo'n feesttoetertje van papier, je blaast in het toetertje en kan op het papier jouw uitnodiging plakken. Als diegene toetert komt jouw uitnodiging tevoorschijn.Oh, dat zou ik volgens mij helemaal niet snappen, ik zou dat feestje dan waarschijnlijk missen omdat ik dat toetertje allang heb weggegooid
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik duidelijkheid in een uitnodiging eigenlijk belangrijker dan orginaliteit, maar als je iets bijzonders wilt dan zou ik een mooie foto maken met daar de informatie in.

Bijvoorbeeld op een muur gespoten of in het zand geschreven ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het in ieder geval niet op facebook zetten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou het Vrouwtje Theelepellied aanhouden. Altijd een feestje! (Het zit al weken in mijn hoofd, met dank aan Pebble-tv)
Voor jou is het misschien een hele happening, voor anderen is het gewoon een feestje . Als je mij wil uitnodigen vind ik een berichtje of kaartje met info mooi genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:paleviolet schreef op 30 augustus 2014 @ 16:43:

Persoonlijk vind ik duidelijkheid in een uitnodiging eigenlijk belangrijker dan orginaliteit, maar als je iets bijzonders wilt dan zou ik een mooie foto maken met daar de informatie in.

Bijvoorbeeld op een muur gespoten of in het zand geschreven ofzo.

Veel te overdreven joh.

In het zand geschreven boodschappen vind ik meer iets voor super romantische bruiloften.
Alle reacties Link kopieren
'Standaard' vind ik een mailtje. Origineel vind ik een leuk kaartje (via de post).

Zou er verder niet teveel moeite in stoppen. Zoals iemand hier al zei: het is voor jou bijzonder, maar voor ieder ander (misschien je ouders uitgezonderd) is het gewoon een feestje.
"Hallo, ik studeer binnenkort af en geef een feestje. Kom je ook? Je moet je zwemspullen meenemen maar ik zeg nog niet wat we gaan doen."
Alle reacties Link kopieren
glazen flesjes leegdrinken, etiket eraf pierken, nieuwe met bijv. FEEST erop plakken. Brief met uitnodiging erin stoppen: ofwel helemaal en weer dichtklikken met deksel of kurken kopen, of brief er half uit laten steken.
Je kan de uitnodigingen in citroensap schrijven, zodat mensen ze eerst moeten verhitten voordat ze ze kunnen lezen. Dat is wel mysterieus.



Of je kan de enveloppen officieel verzegelen en door een vriend in pak op een zilveren blaadje aan de deur laten bezorgen.



Maar goed. Ik heb mezelf destijds gewoon in zo'n Amerikaanse afstudeer outfit gephotoshopt met een achtergrond die bij mijn afstudeerrichting past.
Gewoon kinder uitnodigingen kopen. Er op zetten dat men de zwemspullen mee moet nemen en dat ze niet worden thuisgebracht.
Alle reacties Link kopieren
Nou zo'n dingen als citroensap bedoelde ik nu ook weer niet ;) Maarja, waarom wil je originaliteit? Omdat ik het zelf ook leuk vind als iemand een kaartje stuurt met iets leuks op ipv een gewone mail. En om nu een foto van mezelf op een kaartje te zetten vind ik ook niet zo'n succes... Ik geef het feestje in een kasteeltje hier in de buurt en vind een whatsapp of smsje dan ook niet zo passend??
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik het een beetje in die sfeer houden.

Gewoon met vulpen op een oud vel papier schrijven, oprollen en verzegelen.





maak er hier een

http://www.diplomamaker.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven