Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:30.
Dit onderwerp heeft 62 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 04-08-2010 15:33.
- Grappig is het dat er binnen viva.nl ook eigen woorden komen die alleen hier gelden en die je daarbuiten niet zo snel zou gebruiken. Denk aan het woord 'huilie'. Wie kent er nog meer viva woorden?
- droeftoeter

- HubbiePerfectionisme is niet perfect...
- Andijvie. Le-zen.Should I believe that I\'ve been stricken? Does my face show some kind of glow?
- Huilie.Should I believe that I\'ve been stricken? Does my face show some kind of glow?
- MosterdPerfectionisme is niet perfect...
oh... volgens Google is dat geen viva woord, nou ja ik heb het nooit ergens anders gehoordquote:- Al die enge (werk)woorden van de horrorpijler: klussen, babydansen, ongie.. jak ik kan niet eens meer verder :s
Le-zen!!! ( huilie staat nl in de OP)quote:noa schreef op 28 juli 2010 @ 14:25:
Huilie.
Ik vind dit hele gezeur weinig boeiend eigenlijk!- haske, helegaar, mosterd (heel normaal woord natuurlijk, maar ik heb het normaal óf over het sausje, óf ik zeg het voluit "mosterd na de maaltijd")
- Oh ja, en NOD. Werkelijk nog nooit van gehoord buiten dit forum om, en het heeft me ongeveer een jaar (desintresse
) gekost om erachter te komen wat ermee wordt bedoeld - HRS
Andijvie
AvaTor
Lamme Tak - haha, leuk topic. Goed dat je er over begint, want ik wil nou wel graag eens weten..wat wordt er met die Andijvie bedoeld??
- hier is al een topic over..
- Huilie was in de jaren '80 op de lagere school toch al een gangbaar woord? Vriend en ik gebruiken het nog wel eens, zonder referentie naar het VF dus.
Als ik jou was en jij mij Chardonnay... zouden wij dan samen zijn? - Oohja, mosterd en le-zen ook zo vaak gebruikt.
- quote:gevondenvoorwerp schreef op 28 juli 2010 @ 14:28:
haha, leuk topic. Goed dat je er over begint, want ik wil nou wel graag eens weten..wat wordt er met die Andijvie bedoeld??
Huishoudelijke vraag
En dit hele topic is mosterd, want hier bestaan al hele lijsten van...google is uw vriend!....het meest veelzijdige stukje vlees. - Dit zijn niet zo zeer viva woorden, dan wel algemene forum kreten. Kijk maar eens op een forum zoals Fok, ook daar kom je huilie en mosterd tegen.
TVP's zie ik hier dan weer niet zo veel. - "Google is your friend"Iedereen zei dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
ik kan m alleen niet vinden..quote:nieuweauto schreef op 28 juli 2010 @ 14:30:
hier is al een topic over..
Ik voel een eerste voorechtelijke ruzie aankomen...quote:Should I believe that I\'ve been stricken? Does my face show some kind of glow?- Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
- Boarn, tvp's zie ik de laatste tijd af en toe gebruikt worden hier. Ik ga het in elk geval vaker doen, erg handig! (vooral als je mobiel forumt)Perfectionisme is niet perfect...
- quote:
Ik vind dit hele gezeur weinig boeiend eigenlijk! - Die TVP's zijn ook wel handig zeker als je op meerdere topic reageert en die nog weer eens terug wil vinden. Volgens mij onthoud hij hier ook alleen maar de laatste 10 topics ofzo.