Vochtige streken

27-03-2013 21:33 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hier spuit 11!



Ik heb eindelijk vochtige streken in huis gehaald en omwtfbbq wat een ranzig boek. Ik kan best het een en ander hebben maar ik zit serieus te kokhalzen bij sommige scenes.



Nu ben ik benieuwd, wat is het ranzigste wat jij ooit gelezen gedaan hebt?
Alle reacties Link kopieren
Een verhaal.... Ja, echt als je er niet tegen kan, niet verder lezen!!.... Iets met darmen en pijn, enzo....



Een verhaal over een jongen die in het zwembad met zijn anus voor het afzuigsysteem van een zwembad gaat zitten... En dat er een stuk darm in dat systeem vast komt te zitten.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat valt mee, je hebt het niet beeldend genoeg geschreven denk ik
Alle reacties Link kopieren
Vochtige watte...?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb over dit boek gehoord, maar ik waag me er niet aan



Wat ik zelf echt ranzig vind is als moeders met zo'n apparaatje het snot uit de neusjes van hun kinderen zuigen.



Wat mezelf betreft is het ranzigst wat ik ooit gedaan heb het schoonspuiten van apenhokken bij Stichting Aap met een hoge drukspuit. Mén wat zijn die dieren vies, die smeren de poep echt overal. Yuk!
Alle reacties Link kopieren
Nee, klopt. Ik weet niet wie dit leest. Hahaha. Ik kan het wel wat beeldender opschrijven, maar voor wie er niet tegen kan is dat echt kut. Ik vond vochtige streken wel vermakelijk.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2013 @ 21:38:

Vochtige watte...?

streken, een boek van charlotte roche.





http://nl.wikipedia.org/wiki/Charlotte_Roche
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 27 maart 2013 @ 21:40:

Nee, klopt. Ik weet niet wie dit leest. Hahaha. Ik kan het wel wat beeldender opschrijven, maar voor wie er niet tegen kan is dat echt kut. Ik vond vochtige streken wel vermakelijk.ik ben het vol verbijstering aan het lezen. Je hand in je eigen hol steken om het bloed en de ontstekingen samen met wat vergeten ontlasting te kunnen proeven gaat bij mij net een stapje te ver!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo ranzig aan dat boek dan, wat deed je kokhalzen?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of de vrouwen zich melden die hele tekeningen en wat al niet meer maken met de gebruikte tampon. Ik kom dit zovaak tegen als ik in een kroeg ben of andere openbare gelegenheid.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Het goorste wat ik ooit gedaan heb, is het uitlepelen van de neus van mijn konijn. Ze had een abces op haar neus, die was verwijderd en dat gat moest open en schoonblijven. Dus elke ochtend voorzichtig met een wattenstaafje lepelde ik de pus en het snot eruit. Met liefde, dat wel.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 27 maart 2013 @ 21:42:

Wat is er zo ranzig aan dat boek dan, wat deed je kokhalzen?quote:Tenzij schreef op 27 maart 2013 @ 21:42:

[...]

Je hand in je eigen hol steken om het bloed en de ontstekingen samen met wat vergeten ontlasting te kunnen proeven gaat bij mij net een stapje te ver!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m 2x gelezen (zelfs gekocht,staat in de boekenkast) en vond het wel amusant
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
In Duitsland zijn zelfs kamervragen gesteld nav dit boek. Een ranzig doorbloed zelfgemaakte tampon in de lift in het ziekenhuis achterlaten ..., waarom deed ze dit ookalweer ?



Ik heb het al zoooo langgeleden gelezen ik weet het niet meer precies
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Tenzij, het wordt nog erger....
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, en pies van de wc-bril afvegen met d'r doos, geloof ik.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook maaique. Haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 27 maart 2013 @ 21:48:

Tenzij, het wordt nog erger....Oh echt. Ik vind het nu al zo ranzig. Ik heb mezelf altijd als redelijk openminded enzo beschouwd. Valt dat even vies tegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 27 maart 2013 @ 21:48:

Ja, en pies van de wc-bril afvegen met d'r doos, geloof ik.haha ja, met haar doos over de wcbril gaan om zoveel mogelijk bacteriën, schaamharen en plasdruppels op te zuigen ;(
Hij hoeft niet uit hè
Klinkt als een boek dat ik graag wil hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 maart 2013 @ 21:51:

Hij hoeft niet uit hè Ik ben geïntrigeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ooit eens gelezen bij een vers vriendje toen hij aan het werk was...

Ik bekeek hen toch ietsjes anders toen hij weer thuis kwam
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Tenzij.... Ik denk dat jij die pijn gaat voelen. Ik ben bang om te veel te zeggen. Dus ik zeg maar niks meer.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in de zorg. Je wil niet weten ( echt; niet !!!! ) wat voor ranzige dingen ik heb gedaan. Of heb gezien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven