Volkswagen Up!

13-07-2014 15:15 66 berichten
Wie rijdt er hier in een Up! en hoe bevalt die ?

Rij nu een Fiat Punto en overweeg een nieuwe Up! aan te schaffen en zou graag wat ervaringen horen .

Groeten Pretzel.
Alle reacties Link kopieren
Wat leesvoer voor je



http://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=3111
Ik heb vorig jaar via mijn werkgever een tijdje in een up! gereden. Hij ziet er uit als een bejaardenbak, maar rijdt best ok. Beter dan ik had verwacht adhv hoe hij er uit ziet
Een bejaardenbak nog wel ach ja smaken verschillen he .



Dankjewel Dahlia !
Alle reacties Link kopieren
Leuk autootje.

Niks mis mee.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, geen bejaardenbak. Ik heb er zelf 1 en het is een pittig ding. Klein, maar met z'n twee precies goed en zuinig ( we hebben de blue motion)
Ik zei niet dat hij een bejaardenbak IS. Maar zeg zelf, hij ziet er wel een beetje zo uit. Maar hij rijdt dus niet als een bejaardenbak. Integendeel.
Die mening deel ik dus niet maar goed verder positieve reacties en idd de zuinige blue motion heeft mijn voorkeur , gisteren een proefrit gemaakt en vind vooral de wegligging heel wat beter dan bij mijn Punto .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens in een benzine variant gereden en vind de auto dus niet vooruit te branden. Maar ja, het is maar wat je belangrijk vindt. En wat je voorgaande auto is.
Alle reacties Link kopieren
Harstikke leuke auto, niks mis mee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
T is inderdaad niet een opvallend autootje ;) daar heb je gelijk in
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem en ben er dik tevreden mee. Ik heb ook de blue motion versie en hij is echt heel zuinig. Daarbij vind ik de auto ook vlot rijden, ondanks dat het een kleine auto is. Ik vind hem trouwens ook een mooi uiterlijk hebben, hoewel dat voor mij vaak bijzaak is.

Als je extra te besteden hebt zou ik voor de luxere versie gaan met boordcomputer en een signaal dat ervoor zorgt dat je niet kan botsen op een voorganger bij langzaam rijden, bijv. in de stad.
Yavanna ik zou kiezen voor de high-up zal eens kijken of die optie daarop zit bedankt voor de tip .



Edit ; ja zit erop !
Alle reacties Link kopieren
I mijn Upje



en het is geen bejaardenauto
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh welke kleur hebben jullie ? Twijfel nogal denk dat dark silver mijn voorkeur heeft .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de andere variant, de seat mii, exact hetzelfde model, maar dan iets goedkoper.

Mij bevalt ie ook prima, en hij loopt best zuinig.

Ik heb 'm nu ruim een jaar.
Alle reacties Link kopieren
skoda en seat hebben beiden hetzelfde model, met zelfde motoren etc, alleen ander logo. en goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
een witte
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een witte, officieel heet het candy wit dacht ik
@Sawyer bedoel je de skoda citigo? Heeft een vriendin van me, echt niet te vergelijken met de up.
Jawel hoor, de Skoda Citigo is bijna hetzelfde als een Up, alleen een stuk goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
De Skoda citigo en Seat mii zijn inderdaad exact hetzelfde, komen uit dezelfde fabriek, alleen het merk is anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 13 juli 2014 @ 16:38:

@Sawyer bedoel je de skoda citigo? Heeft een vriendin van me, echt niet te vergelijken met de up.



Hahaha wat een onwetendheid. of bedoelde je de kleur?

Zijn onder de motorkap exact hetzelfde, net zoals de Seat Mii. Ben benieuwd waar jij dat verschil dan in merkt tijdens het rijden..
De achterklep is iets anders maar verder zo'n beetje hetzelfde ja klopt.

Mijn voorkeur heeft de VW omdat we al klant zijn de garage dichtbij is en we een zeer leuke inruil krijgen op de Punto.
Onwetendheid? Ik heb beide auto's gereden. Kan best zijn dat onder de motorkap precies hetzelfde is. Het rijgevoel is totaal verschillend. De skoda citigo is net een speelgoedauto. Goedkoop plastic, weinig comfort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven