Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:31.
Dit onderwerp heeft 18 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2010 00:35.
[ Voor de mooi weer lovers =) ]
- Eindelijk is het zomer.
Hoe heter, hoe beter! 
Dit weer geeft me het gevoel van vrijheid en dat ik leef.
En morgen is er weer een warme zomerdag!
Op het werk vermijd ik bewust de airco omdat ik geniet van de hitte en zo lekker het vakantiegevoel krijg. Lekker buiten eten en heerlijke lange warme zomeravonden op het terras met een drankje en wat tapas. Yeah! Life is good!
- Heerlijk hè Leveke

Ik vier hier "vakantie" in mijn eigen tuin, kom er helemaal van tot rust, lekker wijntje erbij.
HET LEVEN IS GOED ALS DE ZON SCHIJNT
I am not in this world to live up to other people\'s expectations, nor do I feel that the world must live up to mine
Hoe doe je dat? De hele week vrijnemen?quote:leveke schreef op 27 juni 2010 @ 20:00:
Op het werk vermijd ik bewust de airco omdat ik geniet van de hitte en zo lekker het vakantiegevoel krijg.Sjeeeezus man haal die kop eens uit je kont
Hahaha, dat zou ik wel willen. Nee, ik kan gebruik maken van een flexplek. En in die ruimte is geen airco.quote:- quote:DolceStrega schreef op 27 juni 2010 @ 20:02:
Heerlijk hè Leveke
Ik vier hier "vakantie" in mijn eigen tuin, kom er helemaal van tot rust, lekker wijntje erbij.
HET LEVEN IS GOED ALS DE ZON SCHIJNT 
Jaaah! Lekker op de stretcher met een boekje in de zon en af en toe afkoelen in het zwembad van de kinderen.
En lekker makkelijk doen met het avondeten. 2 dagen achter elkaar friet gegeten.

Jeeeeeeeej!
Zomer!!!!!- Eindelijk. Eindelijk mooi weer, na die 3 maanden kloterige put shit sneeuw en dat voorjaar wat maar niet ilde komen. Zoooo heerlijk...Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
- Lang leve de zinderende zon!!
- Gewoon de pizzakoerier laten komen
nóg minder werk.
Mmmmm................zou het nu tijd zijn voorbuitensekseen lekker boekje lezen in de tuinI am not in this world to live up to other people\'s expectations, nor do I feel that the world must live up to mine
Jahaha het is eindelijk zomer! 
Hier nog een zomerfan!- Van mij mag het nog een maand of 4 zo blijven
I am not in this world to live up to other people\'s expectations, nor do I feel that the world must live up to mine - Ik vind dat het 3 maanden herfst, winter en lente mag zijn, en 9 maanden zomer.

- Ik vind het heerlijk! Na al die regen en al het andere prutweer, eindelijk zon en warm. 's Ochtends niet eerst 4 lagen kleding aan omdat het kan dooien en vriezen, maar gewoon lekker in een jurk/rok schieten, slippers eronder en klaar! Niks jas aan en naar buiten.
Heerlijk!
Graag of helemaal niet! - Mijn ultiem zomernummer. Santana
Kan hem niet openenquote:
Welk nummer?- Stom, bij mij doet de link het wel. Het is Europa.

Het goede leven!- Ben jij dat en wat een groot glas!Je weet toch!
- wauw ben jij dat, mooie vrouw.
Dit onderwerp heeft 18 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2010 00:35.