Vraag over ballonnen :)

02-09-2014 18:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om een aantal ballonnen te bestellen voor thuis / familie gebruik. Ze hebben zoveel verschillende vormen / kleuren etc. Ik snap dat bedrijven ze graag incl helium verkopen (gevuld dus), maar kun je deze ook gewoon opblazen? Heeft iemand wel eens een lege ballon gekregen?



Het gaat echt om foliebalonnen. Post zo een plaatje!
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Oooh die poes is leuk!

Sorry geen ervaring mee maar ziet er gaaf uit!!
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen is er geen goede vervanger wil je die balonnen in de lucht houden.



http://www.goeievraag.nl/ ... nger-helium-uitleg.356108
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat Fleur zegt! Super die poes!
Alle reacties Link kopieren
Ben nieuwsgierig maar wat ga je er mee doen
Alle reacties Link kopieren
Je kan heliumballonnen wel gewoon opblazen maar ze blijven dan niet in de lucht. Je kan ook helium kopen zodat je de ballonnen zelf thuis vult.
Of je koopt ze via internet en laat ze in de feestwinkel vullen met helium
http://www.ebay.nl/itm/Gr ... ash=item2c896bbcc6&_uhb=1



Als je ze thuis wilt vullen en laten zweven heb je zoiets nodig. Sommige winkels bieden het inderdaad ook aan.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie!

In de lucht blijven hoeft niet, zon ballon zweeft toch al uit zichzelf (en die kat helemaal, die staat op pootjes)



Zon tank helium is me echt te duur ;)
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsnem schreef op 02 september 2014 @ 20:32:

Dank jullie!

In de lucht blijven hoeft niet, zon ballon zweeft toch al uit zichzelf (en die kat helemaal, die staat op pootjes)



Zon tank helium is me echt te duur ;)Een folieballon weegt een stuk zwaarder dan de huis, tuin en keukenballonnen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Het ziet eruit alsof die kat pootjes heeft van folie zonder lucht erin, als je er dan geen helium in doet ziet het eruit als een kat die door zijn pootjes is gezakt...is nou net ff minder
Alle reacties Link kopieren
Voor dochters verjaardag heb ik deze ballonnen ook in huis gehaald. In de ballonnen winkel (ja heus, dat hebben wij hier ) heb ik stokjes gekocht met een voetje eraan. Met het stokje kon in ze opblazen en daarna ergens neerzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven