Vrolijk Pasen

20-04-2014 14:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
En forummers, wat zijn jullie zoal aan het doen op deze eerste paasdag?

Ik vrij weinig. Er overvalt me een heerlijk rustig gevoel, van dat ik helemaal niets hoef en wil doen. Het wordt dus heerlijk lamballen met de tv aan. En heel veel verse muntthee drinken!
Alle reacties Link kopieren
Vrolijk pasen!



Ook hier een heerlijke lambal dag. Nu formule 1 aan het kijken en ondertussen aan het genieten van zacht gekookte eitjes.
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem
Alle reacties Link kopieren
Ooooh ik heb nog penoza en The Killing liggen. Het wordt een bankhangmarathon. En de afwas doe ik morgen wel.
Alle reacties Link kopieren
Nog een lambal meldt zich. Lezen, tv kijken en misschien wat breien. Ik hoef zelfs niet te koken want er ligt een pizza in de vriezer .
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Aan het uitzieken. Manlief heeft wielrennen op staan.

Tussen het hoesten door ben ik op mijn eigen lappie. Scrabbelen en straks op netflix.
odi et amo
Vrolijk pasen!!



Ik ga vanavond kaasfonduen met mijn schoonmoeder en schoonbroertje, daarna lekker voor de tv.
Alle reacties Link kopieren
@Femselien: oh pizza! Je brengt me op een idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niks, want moe en misselijk. Wat ik dan vooral ook erg fijn vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op zondag 20 april 2014 14:39 Aan het uitzieken. Manlief heeft wielrennen op staan.

Tussen het hoesten door ben ik op mijn eigen lappie. Scrabbelen en straks op netflix. Ai, dat is vervelend. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Paasstress aan het hebben.. Zou voor de brunch morgen beenhammetjes in de oven bereiden zoals in het recept vermeld en vervolgens staat in het recept bereiden in de oven zoals op de verpakking vermeld staat (recept en product beide van dezelfde winkel) en staat er op de verpakking bereidingswijze in de pan.. Grrr.. En aangezien ik geen keukenprinses ben geen idee hoe ik nu mijn 2 beenhammetjes in de oven moet bereiden op welke temperatuur en hoe lang.. Hopelijk niet een project dat gedoemd is te mislukken... Voor de rest fijne paasdagen voor iedereen!!
Yolo!!
quote:tante_barb schreef op zondag 20 april 2014 14:58 Paasstress aan het hebben.. Zou voor de brunch morgen beenhammetjes in de oven bereiden zoals in het recept vermeld en vervolgens staat in het recept bereiden in de oven zoals op de verpakking vermeld staat (recept en product beide van dezelfde winkel) en staat er op de verpakking bereidingswijze in de pan.. Grrr.. En aangezien ik geen keukenprinses ben geen idee hoe ik nu mijn 2 beenhammetjes in de oven moet bereiden op welke temperatuur en hoe lang.. Hopelijk niet een project dat gedoemd is te mislukken... Voor de rest fijne paasdagen voor iedereen!!Onze slager zegt bij zo ongeveer alles "20 minuten op 180 graden". Ik zou het even rondom aanbraden in een pan en daarna dus die 20 min/180 gr.
Ik ben heerlijk de hele dag aan het lezen. En vanavond komt mijn moeder eten, lekker rustig dus! Qua eten pakken we het net een beetje luxer aan dan normaal, maar niks te zots.
Alle reacties Link kopieren
quote:tante_barb schreef op 20 april 2014 @ 14:58:

Paasstress aan het hebben.. Zou voor de brunch morgen beenhammetjes in de oven bereiden zoals in het recept vermeld en vervolgens staat in het recept bereiden in de oven zoals op de verpakking vermeld staat (recept en product beide van dezelfde winkel) en staat er op de verpakking bereidingswijze in de pan.. Grrr.. En aangezien ik geen keukenprinses ben geen idee hoe ik nu mijn 2 beenhammetjes in de oven moet bereiden op welke temperatuur en hoe lang.. Hopelijk niet een project dat gedoemd is te mislukken... Voor de rest fijne paasdagen voor iedereen!!

Dat is vast ergens op internet te vinden. Eerst even aanbraden en dan in de oven. Fluitje van een cent. Kan misschien ook wel zo direct in de oven.



beenham recepten
odi et amo
Ben net thuis van een brunch met ouder, oom en tante, broer en zus+schoonzus.

Gezellig!



Gisteren al het hele huis gepoetst dus vanaf nu lekker ontspannen, beetje forummen, beetje lezen, komende vakantie voorbereiden en kijken of ik een nieuwe tuinstoel kan bestellen.




Wij zijn ook aan het niksen vandaag. Man achter de laptop, ik op de computer. Straks lekker gourmetten met z'n 2tjes en daarna film kijken ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Vrolijk Pasen.



Vandaag:

Om 07.30 eitjes zoeken in achtertuin

Ontbijt

Om 10.00 bij opa en oma eitjes zoeken

Lunch bij opa en oma

Nu is zoon aan het slapen, straks bij andere opa en oma eitjes zoeken en diner.



Morgen ga ik lekker op de bank liggen met zoon in huispak en lekker filmpjes bekijken via Netflix. Man gaat morgen de Amstel Goldrace gedeeltelijk fietsen met vrienden (Ik denk van café naar café ).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Uitbrakken helaas.. Zo mezelf overeind trekken en een paasbest ontbijtje voor twee maken om op krachten te komen. Lang geleden dat ik in deze toestand verkeerde, vriend is gisteren 30 geworden dus dat moet gevierd worden.
Vrolijk Pasen!



Ik ben op het geweldige idee gekomen om keukenkastjes te gaan schoonmaken, de badkamer te voorzien van een schoonmaakbeurt en ondertussen staat Ro (onze stofzuiger) de vloer te zuigen.

Straks misschien nog even de kledingkast netjes ordenen enzo.

Ligt eraan..
Heerlijk uitgeslapen, toen brunchen. Daarna eieren verstoppen voor de kinderen. Met zus gebeld en nu even op viva.

Ik heb nog wat te kijken via uitzending gemist dus dat ga ik zo doen. Eten doen we vandaag niks bijzonders, morgen ga ik met de kinderen wat uitgebreider koken.

Kinderen liggen lui op de bank een film te kijken die man had opgenomen voor ze.

Er hangt hier een heerlijk relaxte sfeer, heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook lekker relaxed.

Vanochtend zijn de ouders van vriend op bezoek gekomen, net een rondje gefietst en ijsje gegeten.

Nu op de bank met laptop, tv aan, boek bij de hand.

En morgen weer zo'n rustige dag, heerlijk :)!
Alle reacties Link kopieren
Hier het balkon met bloemen klaargemaakt (plantjes) leuk werk, nu aan de borrel, en straks eters.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vanmorgen naar de kerk geweest, daarna paaslunch gehad bij schoonfamilie. Nu daar rustig op de bank, ik blijf hier tot morgen. Nog wat studeren ofzo, verder niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een relax dagje. Uitgeslapen, lekker ontbeten met een eitje waar m'n man een poppetje op had getekend. Daarna 2 series gekeken en nu omkleden en naar de ouders.. Lekker gourmetten met de complete familie :)!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo lekker een pizza eten op de bank, in pyjama. Lang leve het single zijn met de feestdagen :D
Uitgeslapen tot half tien en gelummeld. Daarna gekookt en gegeten en weer mijn bed ingestapt. Ben net wakker en heb al eventjes op het balkon gezeten.

Ik heb gisteren de hele dag en avond voorpasen gevierd bij m'n zoon, was erg gezellig. Normaalgesproken is pasen een gewone zondag voor ons, met een extra vrije maandag voor zoon, dus we hebben nooit wilde plannen en zoeken geen eieren en als de paashaas onverhoopt langs mocht komen, dan ziet niemand hem ooit nog terug, want dan gaatie de pan in.

Ik ga zo spionageverhalen luisteren van de Correspondent en voor de rest lummel ik lekker door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven