Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:34.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Waar halen jullie de tijd vandaan voor forummen?

Dit onderwerp heeft 63 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 03-06-2010 12:56.

[ Waar halen jullie de tijd vandaan voor forummen? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Meiden, sinds kort plaats ik soms wat berichten her en der op het forum, ben vooral op de sekspijler begonnen met lezen, lezen, lezen. Nu we beiden (man en ik) een nick hebben, ben vooral ik steeds verder aan het kijken, lezen, onder werk, s avond enz. maar wat ik me nu afvraag, waar haalt iedereen de tijd vandaan? wanneer, hoeveel, welke post reageren jullie? pff moet andere dingen doen, maar het is zo leuk om te kijken. ??????

Het leven is een groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.

1. Ik voel me ineens best een forum loser :-|

It\'s a religion..

2. huh?

3. En dan post ik niet eens heel veel. Nog niet althans :)

Maar hij staat eigenlijk wel altijd op actief hier.

It\'s a religion..

4. nou ik ben net terug van een dag werken van 8 tot 23.00 uur en wil ech nog niet slape! dus wat dan! forummen!

5. Ik ben hier alleen als ik tijd heb naast mijn werk en gezin.
    Wat me aanspreekt lees ik en als ik wil reageer ik er op.
    Als je andere dingen moet doen en je zit nog hier dan zal je het wellicht toch minder belangrijk vinden. :)

6. Forummen inderdaad!!

Ik vind het best wel fijn hier :)

Tvtje aan, sigaretjes, forum jeuh!!

It\'s a religion..

7. maar vooral in t begin zie je zoveel! begon bij sekspijler, maar nu zie ik zoveel ! werk/studie, soms relatie, al kan me dat geleuter soms gestolen worden, lees het toch, het is zo veel@!

8. Studie - en werkontwijkend gedrag. Ik moet mezelf eigenlijk een Viva ban geven.

9. quote:
    noamski schreef op 21 mei 2010 @ 00:42:
    Studie - en werkontwijkend gedrag. Ik moet mezelf eigenlijk een Viva ban geven.
    kun je het ook zelf naar maken, zijn er genoeg heb ik inmiddels gezien :rofl:

10. quote:
    bettywright schreef op 21 mei 2010 @ 00:43:
    [...]

kun je het ook zelf naar maken, zijn er genoeg heb ik inmiddels gezien :rofl:
    Afkickverschijnselen. Ik durf niet. ;-)

11. vraagje nog al is het laat, begrijp dat iedereen op eigen interesse reageert/selecteert, maar waar? ik word zo moe van alle topics met tig pagina's, vind ik het een leuk onderwerp, wil ik alles lezen maar pfff kan zo lang zijn, soms ruzies discussie over en weer waar ik dan weer niks aan heb, hoe doen jullie dat?

12. quote:
    Wittedruif schreef op 21 mei 2010 @ 00:39:
    Forummen inderdaad!!

Ik vind het best wel fijn hier :)

Tvtje aan, sigaretjes, forum jeuh!!
    doe ik mee! wijntje erbij, maar wat lees je nou zoal ?

13. Click op het vergrootglasje onder een avatar van een TO.
    Dan krijg je een overzicht met alle onderwerpen waarin TopicOpener heeft gereageerd. Scroll naar boven dan staat er in het rood "Bekijk berichten" . Als je dit aan clicked zie je de laatste posts van betreffende TO. Op die wijze lees ik soms een heel groot topic door . Zo weet ik dan wat TO aan info en vragen en reacties heeft gedeeld. Dit kan zorgen om effectiever te lezen.

14. quote:
    Enneaaa schreef op 21 mei 2010 @ 00:53:
    Click op het vergrootglasje onder een avatar van een TO.
    Dan krijg je een overzicht met alle onderwerpen waarin TopicOpener heeft gereageerd. Scroll naar boven dan staat er in het rood "Bekijk berichten" . Als je dit aan clicked zie je de laatste posts van betreffende TO. Op die wijze lees is soms in een heel groot topic door wat TO aan info en vragen en reacties heeft gedeeld. Dit kan zorgen om effectiever te lezen.
    Thanx, al een maand of wat hier maar moet dit nog es ff verder bekijken, ach krijgen jullie een beeld van me ! doet er ook niet toe, wil niet na vanalles gezien te hebben niet alleen maar op die s pijler hangen, al blijft dat wel leuk maar vraag uit TO (mezelf) blijft staan hoeveel, en wanneer?

15. Ik moest een paar uur geleden al beginnen met mijn tas inpakken voor een paar dagen weg aankomend weekend.

Wat lees ik zoal, zoals je zegt, hetgeen wat mij op dat moment interesseert. Soms schaam ik me omdat ik ergens op reageer en dan de volgende dag eigenlijk niet meer zon zin heb ik dat topic.

Ik vind het fijn om dingen te lezen die me aangaan. En soms vind ik het fijn om dingen te lezen die te belachelijk zijn om op te reageren.

Ik heb het idee dat ik een beetje viva forum addicted begin te worden. :)

Wijntje? Cheers!

It\'s a religion..

16. quote:
    Wittedruif schreef op 21 mei 2010 @ 00:57:
    Ik moest een paar uur geleden al beginnen met mijn tas inpakken voor een paar dagen weg aankomend weekend.

Wat lees ik zoal, zoals je zegt, hetgeen wat mij op dat moment interesseert. Soms schaam ik me omdat ik ergens op reageer en dan de volgende dag eigenlijk niet meer zon zin heb ik dat topic.

Ik vind het fijn om dingen te lezen die me aangaan. En soms vind ik het fijn om dingen te lezen die te belachelijk zijn om op te reageren.

Ik heb het idee dat ik een beetje viva forum addicted begin te worden. :)

Wijntje? Cheers!
    neem er nog 1 en ga dan echt op een oor, maar idd addicted, new world! ga nou maar pakken! ik ga na een lange dag werken s lekker slapen! of zit ik morgen vroeg te kijken of er iemand een post heeft achter gelaten? ;-)

17. Haha. Sowieso ga jij heel snel checken of er nog een reactie is geplaatst zodra je wakker bent.

Hoe laat dat ook mag zijn. :)

Ik ga om 1.30 pakken. Prioriteiten stellen.

It\'s a religion..

18. nou ehuehue sowieso al stoer om een topic te openen of niet ?
    heb gisteren iemand voorbij zien komen die echt famous wilde worden, is niet mijn bedoeling, ik vroeg me dit echt af.! ps effe geen reaktie om mijn favoriet (ff zelf niet behoefte te reageren, maar tja)

19. eeh en die witte druif bevalt me wel! in een flessie .. ga jij maar prioriteiten stellen fijn weekend he! en af en toe kijken! kende je nick nog niet uit eerdere gelezen alles :)

20. Ik hou eigenlijk meer van die rode in een flessie. Maar toen ik een nick ging verzinnen zag ik als eerste witte druiven op mijn tafeltje liggen. Zo gemaakt dan he?

Deze snap ik niet zo goed? : kende je nick nog niet uit eerdere gelezen alles ?

It\'s a religion..

21. gewoon, dacht dat ik al veel gezien had, maar wittedruif nog niet, ben ook nog niet zo bezig me wat iedereen geschreven heeft! zie eerder het vergrootglas tip. die ik kreeg, maar zit nu op een ander internetpagina te kijken, tjop, weer een topic die me interesseert, pfff, moet slapen.... ga morgen vroeg verder kjken welterusten

22. Trusten.

Tot dinsdag. Kan mijn laptopje wel meenemen maar wordt mijn internet rekening niet echt happy van denk ik. Zit in buitenlandje.

It\'s a religion..

23. quote:
    Wittedruif schreef op 21 mei 2010 @ 01:19:
    Trusten.

Tot dinsdag. Kan mijn laptopje wel meenemen maar wordt mijn internet rekening niet echt happy van denk ik. Zit in buitenlandje.
    Naar de McDonald's of Starbucks voor gratis WIfi :-]

Het kan altijd erger...

24. Onder werktijd is mijn favoriete forumtijdstip X-D

Een beter milieu begint bij anti-conceptie!