Waar werd jij blij van vandaag?

29-07-2014 23:26 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Ik merk van mezelf dat ik meestal topics open op dagen dat ik down ben en ergens mee zit. Ik zie dit ook vaak terug in topics van anderen, dat er een topic wordt geopend als er een probleem is en dat is natuurlijk ook wel logisch. Nu leek het mij leuk om eens te focussen op de dingen die vandaag juist wel leuk waren, om eens stil te staan bij de dingen die je wel hebt i.p.v. van de dingen die je niet hebt of die beter zouden kunnen.



Aangezien TO altijd begint:

- Ik ben vandaag langs geweest bij mijn oma en ze was na lange tijd weer vrolijk en ze voelde zich erg goed, ondanks haar slechte gezondheid en als zij lacht voel ik me meteen zelf ook vrolijk.

- Ik kreeg vandaag mijn schoenen binnen die ik besteld had en ze pasten perfect.

- Ik heb vandaag één van mijn favoriete maaltijden gekookt.



Waar werden jullie vandaag blij van?
Alle reacties Link kopieren
Dat ik nu in bed lig!
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Met mijn drie katten geknuffeld :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat ik om 16.30 uur naar huis mocht, na vervelende middag met zeer lastige klant, die zeer onredelijk was.. En ik vanavond lekker met mijn honden naar het water ben geweest, en alle stress heb weg laten waaien!
Mijn ingeplande zondig moment... Ik en mijn chocola
Alle reacties Link kopieren
Dat de locatie en catering voor het verrassingsfeest van mijn moeder eindelijk gereserveerd zijn, zodat de uitnodigingen de deur uit kunnen. Dit was veel gedoe, daarom ben ik nu zo blij dat het toch gelukt is!
Alle reacties Link kopieren
-dat mijn nieuwe huis mooie vormen begint aan te nemen

-dat t huis van vriend nu echt verkocht is en we officieel kunnen gaan samenwonen

-dat we donderdag voor de 2e IUI behandeling gaan
Alle reacties Link kopieren
- Ik dacht dat ik het heel druk had op mijn werk maar alles loste zich bijna vanzelf op

- Ik had een parkeerplekje voor de deur van mijn huis toen ik thuiskwam

- Morgen kan ik een beetje uitslapen
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 29 juli 2014 @ 23:31:

-dat mijn nieuwe huis mooie vormen begint aan te nemen

-dat t huis van vriend nu echt verkocht is en we officieel kunnen gaan samenwonen

-dat we donderdag voor de 2e IUI behandeling gaanSpannend geit, veel succes en geluk!
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Goed topic! Ik merk dat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit en me teveel focus op negatieve dingen. Goed om stil te staan bij de positieve dingen dus.

Hier dus mijn "lijstje":

- Door de vakantietijd is het heerlijk rustig op de weg en kon ik zonder files naar mijn werk rijden

- doordat ik mijn werk goed voorbereid had, was ik op tijd klaar en had ik nog tijd voor een dutje op de bank vanmiddag

- het is lekker afgekoeld op mijn slaapkamer Door de wind dus kan ik vannacht heerlijk slapen.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk topic!!

-dat ik na enkele dipjesdagen vandaag eindelijk vanalles heb verwezenlijkt, zoals de keuken poetsen

-dat ik alle foto's van ex van Facebook heb verwijderd, lekker fier op mezelf!

-dat ik vandaag telefoon heb gekregen van huisbaas dat ze iets van mijn verwarming gaan komen repareren zodat ik niet meer kei vaak sukkel met koud water!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen. Ik werd vandaag blij van de jonge zwaluwen die massaal uitvlogen, van mijn dochter die mij vertelde dat ze mij de beste mama van de hele wereld vind en van glans in mijn man zijn ogen toen hij mij vanmorgen begroette.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
- een lunch met een vriend op een terras

- een mooie man in de trein die ik ongegeneerd kon bekijken vanachter mijn zonnebril

- een spontaan bezoekje met mijn vriend aan een pannenkoekenrestaurant, heerlijk in het avondzonnetje.



Het was een hele blije dag vandaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:scarlett_ schreef op 29 juli 2014 @ 23:36:

[...]

Spannend geit, veel succes en geluk! Dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Dat ik ben ontslagen.
Vandaag heb ik de dag doorgebracht met een paar forummers en het was heel gezellig. Het was de eerste keer dat ik forummers ontmoette en het is heel leuk om die letters eens tot leven te zien komen. Een ervaring waar ik meer mee wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd vandaag heel blij van mijn zoontje van 13 weken die hele verhalen brabbelde en er zo vrolijk bij lachte. Hij is de liefste, mooiste en allerleukste baby op de wereld!

Ook werd ik blij van mijn kat die ik aan het leren ben te zitten en een likje te geven als ze een snoepje krijgt; ze heeft het al helemaal door, knap beest!
Alle reacties Link kopieren
quote:tvgids schreef op 29 juli 2014 @ 23:43:

Dat ik ben ontslagen.En daar werd je blij van?
- dat ik vanavond zo veel heb kunnen lachen en genieten met mijn man.

- dat ik vandaag voelde dat ik steeds beter in m'n vel zit.
Alle reacties Link kopieren
Dat de brazilian wax niet zo'n pijn deed als ik me herinnerde van de vorige keer
I would rather shit in my hands and clap
- De weegschaal die een kilo minder aangaf dan ik hoopte.

- Dat ik eindelijk weer een stukje heb kunnen fietsen (5 km), lang geleden dat dat me (lichamelijk) lukte.
-Dat zoon 1 vandaag voor de eerste keer op de wc heeft geplast.

-Dat ik samen met Potsiedikkie voor het eerst op stap ben geweest sinds de bevalling van zoon 2.

-Dat opa en oma op wilden passen en dat prima ging.

-Dat ik bij mijn oma ben geweest die een heldere dag had.

-Dat de intake bij het kdv voor zoon 2 zo gezellig was.

-Dat zoon 1 ook voor een tweede keer op de wc heeft geplast.

-Dat zoon 2 afgelopen nacht 9 uur heeft doorgeslapen.



Echt een topdag.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn zoon (4 jaar) uit het niets in eens met zijn natte vinger over mijn voorhoofd ging.

Ik vroeg verontwaardigd "waarom doe je dat nou?!" en zijn antwoord daarop was "maar mama, dat doe je toch ook altijd bij mij?".

Dat knappie koppie begrijpt natuurlijk niet dat ik dat doe als hij vies is en mama op dat moment even geen doekjes bij de hand heeft.



Ik kwam niet meer bij, werkelijk!
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, en nu maar hopen dat je snel een betere baan en baas hebtquote:tvgids schreef op 29 juli 2014 @ 23:43:

Dat ik ben ontslagen.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Dat ik om 6.30 heerlijk zonder jas in het zonnetje naar mijn werk fietste!

En dat ik weet dat ik om 16.30 5 dagen vrij ben, dus lekker uit kan slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven