Wat gaan jullie doen op Koningsdag?

16-04-2014 20:08 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen idee...
Rommelmarkt afstruinen altijd weer een mooi moment om nieuw speelgoed aan te schaffen voor dochter!
Rommelmarkt!
Alle reacties Link kopieren
As we speak ben ik dozen aan het vullen. Gezelligste geldverdiendag van het jaar!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Naar De Rijp. Ik kom er vandaan, vandaar.
Naar Galleria Borghese in Rome.
Naar Londen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er bijzonder aan De Rijp dan, Vl43inder? Gewoon, interesse hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:biekoe schreef op woensdag 16 april 2014 20:16 Wat is er bijzonder aan De Rijp dan, Vl43inder? Gewoon, interesse hoor.Daar komt hoog bezoek.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alex en Max komen daar op bezoek.
Ontopic: ik ga werken.
Naar Slagharen met vrienden +kids! (We gaan een weekend)
Alle reacties Link kopieren
Wachten of ik weeën krijg....
Trots!
Alle reacties Link kopieren
Niets anders dan anders en al helemaal niet naar de vrijmarkt waar je 's ochtends vroeg al straalbezopen idioten ziet rondlopen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Oh, haha. Dat wist ik helemaal niet, ik voel me nu heel mutserig
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik samen met vriend en wat vrienden naar Amsterdam ga (niet te lang) en misschien in de ochtend even struinen.



@vl4inder

Is het leuk in de rijp(ben er sinds de ruud tijd niet meer geweest ).
Alle reacties Link kopieren
Een beetje over een rommelmarkt struinen en wat sentimenteel lopen mijmeren. Precies een jaar geleden was ik die ochtend tegen mijn verwachting in niet ongesteld geworden, maar durfde ik er niet teveel bij stil te staan, dit jaar heb ik een babydochter bij me
Geen idee. Ik vind het niet meer gezellig in Rotterdam. De vrijmarkt is zo ver ingedamd dat het nog maar een klein dingetje is. Voor een paar jaar terug was het onder andere op de Coolsingel, maar dat mag blijkbaar niet meer van Ab.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de stad is het vooral dance,prima maar het is de laatste 5 jaar veel te druk dus dat vind ik niet leuk meer.

In de buurt is ook een oranjemarkt,als het weer het toe laat gaan we daar heen of ergens op een terrasje zitten. Maar thuis blijven is mij ook goed.
@Littleme2: De Ruudtijd! Cool Daar ben ik ook al heel lang niet meer geweest maar het bestaat nog wel. Ze verwachten erg veel mensen voor Koningsdag en het dorp ziet er prachtig uit ondanks de enorme hoeveelheid camara's.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe datum zit nog niet in mijn systeem dus ik denk dat ik 30 april heel verbaasd ben dat het zo rustig is
Alle reacties Link kopieren
Werken
Alle reacties Link kopieren
Even een klein rondje door Amsterdam lopen met man en kind.
Alle reacties Link kopieren
Bevallen
Dag bed met wederhelft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven