Wat is voor jou jeugdsentiment?

17-06-2011 21:52 424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het moest ervan komen afgelopen week; ik ging m'n berging opruimen. Ver ben ik niet gekomen, want al na tien minuten stuitte ik op m'n Bobby & Kate verzameling. Kennen jullie die spulletjes van vroeger? Ik was er helemaal lijp van:





Toen ik ging nadenken wat voor mij nog meer jeugdsentiment is, kwam ik op de volgende items:



Dit kocht ik altijd na het zwemmen. (Oftewel: daarvoor gíng ik zwemmen....)





'Plastic schoenen'. Als ik die aanmocht, was het écht zomer!





'De Zevensprong'. Wat was dat spannend zeg! Ik heb 'm nu ook op DVD, en het blijft gewoon leuk.



Waarvan krijgen jullie weer dat gevoel van vroeger?

Ik ben trouwens 37.

Bij andere leeftijden komen er waarschijnlijk weer hele andere dingen naar boven. Ben benieuwd!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
De troetelbeertjes, en inderdaad de double dip kopen bij het zwembad, heerlijk!



Ik was ook fav van de tekenfilm popples. Ik wordt dit jaar 31 trouwens.
Q en Q, retespannend. Catweazle. Holly Hobby. Frambozenwaterijsjes. Pyamas en sokken van Sengers. Kneedgum.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, dat grote Bobby & Kate-potlood heb ik ook nog steeds! Zal ik ook nooit weggooien, dat is met recht jeugdsentiment :-)
Alle reacties Link kopieren
Doe maar

En let vooral op de dansers!



Dit is voor mij jeugdsentiment, jong en onbezonnen en enorm verliefd op hennie vrienten.



Spijkerbroek met witte bies.

Speldjes op mn spijkerjasje.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Keken jullie trouwens ook de DJ Cat Show met Linda de Mol?
Alle reacties Link kopieren
Idd bobby en kate ja hahaha en ik had ook van die zweetbandjes van Doe Maar ( roze met groen volgens mij )...

Troetelbeertjes en verder zal ik eens nadenken want er is nog wel meer haha
Voor een gulden een softijsje kopen, met chocola, slagroom en dip, of.. twee softijsjes!!



Van die klap armbandjes, en zo'n ring om je enkel, met een bal eraan, waar je overheen moest springen
Alle reacties Link kopieren




Zo'n blikje met zuurtjes lag standaard in de auto. Als we een lange autorit moesten maken, kregen we er daar één uit onderweg
Alle reacties Link kopieren
Een lolo bal, Jem and the Misfits, Ron's honeymoon quiz met natte haren op de bank met bakje chips. En van die gekleurde lichtgevende armbandjes.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Wie kent nog Silly Putty, dat blauwe goedje dat je in allerlei vormen kon kneden?



(ik ben uit 1961)
Klikklaks, heette dat zo? 2 ballen aan een koord dat je dan heen en weer klakkerde. Autoloze zondag en dan rolschaatsen op straat
Jaaaa, silly putty, ik ruik het bijna weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:maroon5 schreef op 17 juni 2011 @ 22:02:

Voor een gulden een softijsje kopen, met chocola, slagroom en dip, of.. twee softijsjes!!Oh ja, ik nam altijd discodip!



Voel het nog knarsen tussen m'n tanden.
You don't have to fit into the format
Beverly Hills 90210,Hulahup,neonarmbandjes die ik als kind

droeg,sesamstraat...leuk topic!Kom er nog op terug.
Op zaterdagavond in pyjama op de bank met het hele gezin Oppassen kijken, en Ook dat nog! Met roze koeken natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Die pakjes drinken op school, roze met een konijn erop dat was dan jogidrink. Weet de naam niet meer.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 17 juni 2011 @ 22:04:

Een lolo bal

Oh ja, die mocht ik niet, omdat ik vlak voor de rage mijn arm had gebroken. M'n moeder was bang dat het weer zou gebeuren. Ben er nog steeds pissig om.....



Ze hebben ze nu weer hè, bij bijvoorbeeld Blokker. Soms sta ik er nog weleens verlangend naar te kijken. Maarja, een vrouw van 37 op een lolobal.... Kan 'k niet maken hè?
You don't have to fit into the format
Tjolk!
Alle reacties Link kopieren




Hm, die klikklaks: ik had er één met n blauwe en n groene bal, die van mijn zus was rood met oranje. Die leek het wel beter te doen dan die van mij
Alle reacties Link kopieren
De Flippo's die in de zakken Smith chips zaten.. En ik maar elke keer hopen dat de gouden flippo er tussen zat!
Alle reacties Link kopieren
Tjolk

Troetelbeertjes

Raider

Top pop

Trollen met die rechtopstaande felle haren

Traploper

Punica



Zo da's graven, ik kan me vooral tv-programma's herinneren zoals vrouwtje theelepel
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
die ronde rubber dingen waar je een gaatje in moest prikken en dan op de grond moest gooien en dan schoten ze weer de lucht in...



Skatebikes en ik mocht er nooit één hmpff
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 17 juni 2011 @ 22:11:

[...]



Oh ja, die mocht ik niet, omdat ik vlak voor de rage mijn arm had gebroken. M'n moeder was bang dat het weer zou gebeuren. Ben er nog steeds pissig om.....



Ze hebben ze nu weer hè, bij bijvoorbeeld Blokker. Soms sta ik er nog weleens verlangend naar te kijken. Maarja, een vrouw van 37 op een lolobal.... Kan 'k niet maken hè?Ik had er 1 waarvan de bal uit die ring vloog. Keihard tegen mijn kin aan. Je hebt niet veel gemist hoor ..Oh ja, Tjolk.Thanx
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven