Wat staat er op je verlanglijstje

20-10-2014 10:36 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je nu jarig zou zijn,of alvast voor sinterklaas kerst. Wat wil je nog heel graag hebben!
Alle reacties Link kopieren
schoenen en dikke truien.
A woman with class is timeless
Een staafmixer met hakmolen

Een blender

Een goede bakpan

Een creuset

Een goede skinny jeans

Nieuwe allstars

Nieuwe sportschoenen (met mijn sportschoenen mag ik de sportschool niet meer in )
Ben bijna jarig, maar denk niet dat ik hier iets van ga krijgen helaas :(



Worden vast weer stapels met kookboeken die ik al heb
Mooie laarzen, een dikke winterjas, een caramelkleurige leren bank, nieuwe gordijnen.



Verder; een nieuwe baan en voldoende inkomen voor mij en mijn partner. Helaas niet bestelbaar, maar ik ben het op een houtje bijten en ongelukkig zijn zo moe.
Mooie nieuwe pannenset, allerlei keukenapparatuur en een hele grote Staub pan. Ik wil eigenlijk enorm veel.
Alle reacties Link kopieren
Ik was afgelopen week jarig



Ik heb geld gekregen om mooi linosnedemateriaal van te kopen. En ik kreeg een kunstwerk.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben over 2 weken jarig. Kan echt niks bedenken.

Vriend weet al heel labg wat hij me cadeau gaat geven. Ik kan er niks bij bedenken, wat ik heel leuk vind want zo is het echt een verrassing.



Aan mijn ouders en vrienden vraag ik geld. Ik heb namelijk nog een laminaat vloertje nodig en een nieuw keukenblad ( deze is niet nodig maar wil ik graag nu nog een oudewets blad).

Geen dingen die je vraagt voor een verjaardag, ze weten dat dit de doelen zijn voor mijn verjaardagsgeld.



Cadeaus vind ik ook leuk. Vooral als mensen het zelf bedacht hebben en speciaal voor mij hebben gekocht.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Leuk topic!



Een tas van Guess

Lees-en kookboeken of boekenbon

Ronde bakvorm

Warme sokken

Pastelpotloden

Houten ornamentjes om te beschilderen
Ook binnenkort jarig en ik zou wel een mooie ring willen van man omdat we een relatiecrisis hebben overleefd en er weer 20 jaar voor gaan.
Een zonnevizier voor mijn motorhelm. Zat vanmorgen flink te turen met die laaghangende zon.
Alle reacties Link kopieren
BeckSöndergaard eelskin portemonnee, alles van de Sabon PLV lijn, Sarah Happ lipscrubb, Philosophy kiss me lippenbalsem, Dior lippenstift en nagellak en een paar boeken.



Allemaal dingen waar ik heel blij van zou worden maar die in mijn ogen net iets te prijzig of nutteloos zijn om zo veel geld aan uit te geven. Waarom 25 euro aan lipscrub uitgeven als je met bruine suiker, een cola dopje of tandenborstel hetzelfde effect hebt? En het is niet alsof ik echt een portomonee, lippenbalsem, lippenstift of nagellak nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel blij worden van met een stel vrienden veel te veel wijn drinken op een terras in de zon. Dat heb ik dan dus ook gevraagd als cadeau met mijn vorige verjaardag. Was enorm gezellig
quote:waterplant schreef op 20 oktober 2014 @ 10:53:

Ook binnenkort jarig en ik zou wel een mooie ring willen van man omdat we een relatiecrisis hebben overleefd en er weer 20 jaar voor gaan.Wat mooi, heel fijn voor jullie!
Gefeliciteerd SpringDing!



Mijn verlanglijstje bevat dit jaar vooral afgestreepte dingen, wat een jaar! Binnenkort lekker kleding shoppen voor mijn veranderde lijf. Daar kijk ik enorm naar uit!
quote:lesbianwoman schreef op 20 oktober 2014 @ 11:02:

Ik zou heel blij worden van met een stel vrienden veel te veel wijn drinken op een terras in de zon. Dat heb ik dan dus ook gevraagd als cadeau met mijn vorige verjaardag. Was enorm gezelligDat klinkt (letterlijk en figuurlijk) heel gezellig! Ik vind zulke dingen ook fijn, scheelt ook spullen in je huis die je toch nooit gebruikt maar ook niet kan wegdoen, want je hebt ze gekregen...
Alle reacties Link kopieren
Shabbies, cognac kleur, kleine hak.

Mutsy evo incl alle toebehoren

Een halve eternity ring als aanschuifring voor m'n trouwring



Niet bestelbaar:

Een gezonde en gelukkige baby die ter wereld komt dankzij een 'hatsjoe' bevalling

Een baan voor mijn man waar hij het net zo leuk zal hebben als op zijn vorige werk.

Gezondheid, geluk en liefde voor al m'n dierbaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag een nieuwe bank willen. Het liefste de oude maar dan nieuw. Man, wat lag die lekker zeg. Maar ja, het eeuwige leven had ie niet en nu hebben we een klein kutbankje wat veel te hard is.



Een nieuwe kat. De mijne zijn net op. Vorige week de laatste kat laten inslapen.



Ruimte genoeg in huis om een superleuke Mechelse Herder uit het asiel te halen. Is helaas niet mogelijk maar oh wat zou ik die hond graag willen hebben.



Kleine wensjes: groene nagellak van Zoya (niet meer verkrijgbaar) maar andere merken is ook goed. Lipfinity lippenstift.



Een monteur in huis om eindelijk de keuken te repareren na waterschade.



Een nieuwe rug voor mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een abbo op de National geographic voor 2 jaar, voor mijn verjaardag. (met gratis fleece jas en wereld kaart )



Verder staat er vaalles op mijn verlanglijstje. Van keukenapparatuur tot kleine kinderlijke dingen die ik leuk vind.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor diegene die jarig zijn, zijn geweest en bijna jarigen!



Als ik mocht kiezen;

Warme winterlaarzen

Warme winterjas

Nieuwe fles Reminisence Patchouli edp
Deedot, online zijn er nog webshops te vinden die die nagellak hebben. Bijv. deze
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriften als flow, happinez of de burda, knipmode of ottobre. Naaigaren kan ik altijd gebruiken en gaat op 😁. Rituals, te duur om voor mezelf te kopen maar heerlijk om te krijgen! Lekkere olijfolies of kruiden, een broodbakvorm (gewoon zon rechthoek dus), een juicer, kaarsen. Jeetje ik heb toch wel wat te wensen en toch kom ik helemaal niks te kort haha!
quote:budapest schreef op 20 oktober 2014 @ 10:40:



Nieuwe sportschoenen (met mijn sportschoenen mag ik de sportschool niet meer in )Ow waarom mag dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag een brede, platte, gouden slavenarmband met de namen van de kinderen erin. Maar die is niet te betalen. Voor 10 verjaardagen nog niet!



Verder zou een nieuwe wintergarderobe welkom zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven