Wat te doen met pasen?

17-04-2014 12:29 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er al een zelfde soort onderwerp aangemaakt is maar ik kan daar niet echt in vinden wat ik zoek.



Ik wil graag met mijn vriend wat leuks gaan doen 2e paasdag, tuincentra, woonboulevard valt al af idereen gaat daar al heen.

Ik zit zelf te denken aan een dagje strand, maar wat te doen als het slecht weer is?



En wat gaan jullie doen met je partner, familie, kinderen?
Wat maakt Pasen zo anders dan een andere dag, waarom iets speciaals doen? Neem eens een andere dag vrij samen, als alles open is heb je veel meer keus!

Ik zou zeggen lekker wandelen en als het geen lekker weer is thuis films kijken op de bank?!
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de woonboulevard zoals half Nederland. Gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben bijna nooit een dag samen vrij, 2e paasdag zijn we allebei vrij en willen we wat leuks gaan doen. Vaak hebben we in het weekend als we vrij zijn wel weer een verjaardag of andere verplichtingen dus nu maar eens een dagje samen weg.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben dit jaar wat familiedingen staan maar meestal blijven we op zulke dagen gewoon thuis. we wandelen al heel veel met de hond, en op zulke dagen is het dan overal stervensdruk met mensen die normaal nooit buiten komen en nu een gezellige gezinswandeling gaan doen ik houd daar nooit zo van en wil op vrije dagen een beetje rust aan mijn hoofd.

tuincentra enzo vind ik zelf nooit echt en uitje.... meer een noodzakelijk kwaad als ik mijn terras bij wil werken.



maargoed, misschien een stukje fietsen en ergens een ijsje eten? picknicken? bij slecht weer picknicken op de grond in huis en erna een leuke film kijken. het weekend erna (als het rustig is) samen naar een vlindertuin oid.
Wij gaan 1e paasdag naar eifelpark (pretpark/dierentuin). 2E paasdag zijn we gewoon thuis met de familie
Alle reacties Link kopieren
Een bezoek een aan Kasteel met een mooie tuin waar je kunt wandelen?

Wij zijn naar Kasteel De Haar en Paleis het Loo geweest.

Dit jaar moet ik nog even op zoek naar zo iets.
Follow your heart, but take your brain with you....
Alle reacties Link kopieren
Eerste Paasdag wordt het (waar ik woon dan) niet zulk mooi weer. Ik blijf lekker thuis en ga al die dingen doen waar ik al weken niet aan toekom: schoonmaken, opruimen, een voorraad gezond eten koken en daarna waarschijnlijk uitrusten op de bank met een film en een zak paaseitjes.



Maandag wordt het weer waarschijnlijk beter en ga ik naar het strand. Lekker een stuk lopen, ergens koffie drinken en uitwaaien. Andere opties (niet voor mij maar voor jou): dierentuin, museum, andere lokale bezienswaardigheid, bioscoop, sauna, enz.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Alle reacties Link kopieren
1E paasdag naar oma 2e met mn moeder en zusje naar n museum
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
desperate-housewive wat leuk!! ik heb nog een klein trauma aan het eifelpark. toen ik een jaar of 9 was ben ik er met mijn vader geweest. je kon er met zo'n stoeltje over een vijver heen en dat ging toen kapot.... zat ik daar vast boven de vijver. te huilen met opgetrokken benen terwijl ik tot bijna in het water was gezakt. ik ben gered door een knappe meneer in een roeiboot



maar ik vond het wel echt een heel leuk park hoor!
Alle reacties Link kopieren
1e paasdag hebben wij een paasbrunch bij mijn ouders en de 2e paasdag gaan we naar de Titanic expositie in Amsterdam.
quote:boontje89 schreef op 17 april 2014 @ 13:09:

desperate-housewive wat leuk!! ik heb nog een klein trauma aan het eifelpark. toen ik een jaar of 9 was ben ik er met mijn vader geweest. je kon er met zo'n stoeltje over een vijver heen en dat ging toen kapot.... zat ik daar vast boven de vijver. te huilen met opgetrokken benen terwijl ik tot bijna in het water was gezakt. ik ben gered door een knappe meneer in een roeiboot



maar ik vond het wel echt een heel leuk park hoor!haha! Ik zie het zo voor me we zijn er een paar jaar terug geweest, toen was dochter er nog niet. Ze is nu ruim 2 dus we gaan nog een keer terug met haar denk dat ze het wel leuk gaat vinden! Het is net weer heropend, tijdje dicht geweest en nu onder nieuwe eigenaar weer open. Zijn wat dingen vernieuwd ook enzo, dus ben benieuwd! Mijn ouders wonen die kant op en we zijn lekker daar met de feestdagen.
Alle reacties Link kopieren
Weinig ga ik doen. Eerste paasdag lekker koken voor 2 van mijn zussen, tweede paasdag mijn keuken leeghalen, want de dag erna wordt hij verbouwd.....
quote:boerderijgeit028 schreef op 17 april 2014 @ 13:15:

1e paasdag hebben wij een paasbrunch bij mijn ouders en de 2e paasdag gaan we naar de Titanic expositie in Amsterdam.wat leuk! Ik ben er in Las vegas geweest, vond het heel speciaal! Ruimtes die helemaal nagemaakt zijn, spullen uit het wrak enz. Er hing een aparte sfeer bij de expositie, ben blij dat ik erheen ben geweest

Enige jammere is dat ze in Amsterdam "the big piece" niet mee hebben. Die was in las vegas wel te zien.

Heel veel plezier iig!
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat the big piece?
quote:boerderijgeit028 schreef op 17 april 2014 @ 13:23:

Wat is dat the big piece?Het grootste stuk van de buitenkant van de Titanic dat ooit omhoog gehaald is.
Alle reacties Link kopieren
O dat is nou jammer zeg! Waarom is dat niet meegekomen naar Nederland, weet je dat?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan richting Polen voor een weekje.



Ook hebben we sinds kort skeelers gekocht. Die gaan we ook uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ricochet schreef op 17 april 2014 @ 12:58:





Maandag wordt het weer waarschijnlijk beter en ga ik naar het strand. Lekker een stuk lopen, ergens koffie drinken en uitwaaien. Andere opties (niet voor mij maar voor jou): dierentuin, museum, andere lokale bezienswaardigheid, bioscoop, sauna, enz.Dierentuin, bioscoop of sauna is wel een idee! Thnx!
Ik ga met mijn vriend gewoon een beetje rondlummelen. Lang geleden dat we een hele dag samen hadden, dus wordt waarschijnlijk de hele dag beetje in bed liggen en film kijken.



Tweede Paasdag ga ik de hele dag studeren.





Ik zou naar het strand gaan. Goed of slecht weer: altijd lekker om uit te waaien!
quote:boerderijgeit028 schreef op 17 april 2014 @ 13:29:

O dat is nou jammer zeg! Waarom is dat niet meegekomen naar Nederland, weet je dat?Ik denk dat het erg zwaar is om te verschepen en ze er heel voorzichtig mee zijn. En volgens mij is die expositie in Las Vegas vast. Van bv servies enz hebben ze veel meer omhoog gehaald, dus dat is te verdelen over de exposities over de hele wereld. En de grand staircase maken ze gewoon een paar keer na enzo. Maar dit item is er echt maar 1 van, dus dat zullen ze niet continu over de hele wereld meeslepen lijkt me maar de expositie is zonder dat item ook echt de moeite waard hoor! Ik ben zo blij dat ik geweest ben, vond het echt speciaal.
Alle reacties Link kopieren
Nogal off topic (tenzij je toevallig dit weekend naar Belfast wilt maar het Titanic museum daar is ook echt de moeite waard voor de liefhebbers. Je kunt onder andere een virtuele tour door het schip maken. Vond ik erg indrukwekkend.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Alle reacties Link kopieren
quote:ricochet schreef op 17 april 2014 @ 14:06:

Nogal off topic (tenzij je toevallig dit weekend naar Belfast wilt maar het Titanic museum daar is ook echt de moeite waard voor de liefhebbers. Je kunt onder andere een virtuele tour door het schip maken. Vond ik erg indrukwekkend.



Ja dat mag ook wel dat hij daar indrukwekkend is. Ze zullen uit eigen archief ook nog wel het een en ander opgedoken hebben. Waar is daar het museum, bij de werf?



Wij gaan eerste Paasdag toerist in eigen stad spelen en gaan met de Spido mee. Vervolgens een hapje eten. Tweede Paasdag gaan we lekker thuis doorbrengen. En gourmetten doen we ook dit weekend maar niet met Pasen, dat vond ik te afgezaagd.
Klinkt leuk! Ik vind alles omtrent de Titanic interessant alleen bellfast staat niet op de planning haha! Maar mocht ik er ooit komen, zal het onthouden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 17 april 2014 @ 14:51:

[...]

Ja dat mag ook wel dat hij daar indrukwekkend is. Ze zullen uit eigen archief ook nog wel het een en ander opgedoken hebben. Waar is daar het museum, bij de werf?

Ja, met mooi uitzicht over het water. Ik had verwacht dat het nogal attractie-park-achtig zou zijn (zo kwam het over op de website) maar dat is niet zo. De nogal technisch ingestelde vriend die ik bij me had was vooral onder de indruk van de bouwtekeningen en beschrijving van het bouwproces. Er is dus voor ieder wat wils.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven