Wat vinden we toch veel van van alles....

29-08-2014 17:10 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is sinds kort dat ik wel eens mee lees op het forum. Vooral voor praktische zaken heb ik wel eens wat gepost.



Nu vind ik het zo opmerkelijk dat iedereen zo graag zijn maar vooral haar mening wil geven, terwijl hier lang niet altijd om gevraagd wordt. Ik had laatst gevraagd of iemand leuke ideeën had voor een stukje voor een bruiloft. Tot mijn grote verbazing reageerden heel veel meiden met hun mening over stukjes voor een bruiloft. Dat was toch niet de vraag....



Ik merk lichte irritatie omdat dit slechts een klein voorbeeld is en ik het zoveel meer voorbij zie komen.

Uitzondering natuurlijk als er juist om meningen gevraagd wordt.



Wilde ik even delen, je hoeft hier verder echt niks van te vinden! Ik vind het heerlijk om soms van iets niks te vinden en wilde dat wat meer mensen dat hadden. Dat vind ik. Hihi
Als je al langer meeleest, dan had je dat kunnen weten.

En dan weet je ook wat zure viva vrouwen vinden van 'hihi'.
Alle reacties Link kopieren
We zitten hier niet voor niks hè
Alle reacties Link kopieren
niks dus
Ik vind niks.. En ik ben ongi..
eens in de zoveel tijd wordt er een dergelijk topic geopend. Met de meest vreselijke verwensingen, dat 'we' zure visgleuven zijn en dergelijke.



Je hoeft niet mee te lezen is? Mijn bescheiden mening.
Ik vind ook altijd een hoop
Ik vind het 'hihi' in je bericht erg dom staan.

Dat vind ik vast niet als enige.
Alle reacties Link kopieren
Hihi?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben we allemaal voor doorgeleerd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zulke verwensingen zou ik dan weer niet doen
Alle reacties Link kopieren
"Ik merk lichte irritatie"



Nou als dat alles is. Prima mee te leven toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh en ik vind stukjes op bruiloften stom!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je een stomme nick trouwens
ik vind nooit wat
Dit is toch het forum voor vrouwen met een mening? En nu mogen we geen mening hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om hier te kunnen zeggen wat ik denk. Bij onderwerpen waarbij ik me in real life altijd moet afvragen of mijn mening er wel toe doet, of dit er wel het moment voor is, of dat wel gepast is, of dit wel mijn rol is, et cetera, kan ik hier mijn gedachten kwijt en raak ik ook nog eens in gesprek met andere mensen die eens laten zien wat ze écht denken. Juist heel interessant om hier zoveel eerlijke meningen te horen en te ontdekken hoe andere mensen tot hun keuzes komen, op welk gebied dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:sdd schreef op 29 augustus 2014 @ 17:10:



Wilde ik even delen, je hoeft hier verder echt niks van te vinden! Ik vind het heerlijk om soms van iets niks te vinden en wilde dat wat meer mensen dat hadden. Dat vind ik. Hihihihi, helemaal mee eens. Ik wilde ook dat meer mensen hetzelfde zijn als ik. hihi.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Net zoals een mening een vraag kan uitlokken, kan een vraag een mening uitlokken.
verba volant, scripta manent.
Ik vind het gek dat je soms niks vind..
Alle reacties Link kopieren
pimpelmeesje, hoe doe je dat toch....9 van de 10x reageer jij als eerste. Ik weet dat ik daar iets van moet vinden...zodra ik mijn mening hierover heb, kom terug.
+t
Alle reacties Link kopieren
Wie wat vindt, brengt het naar de politie.
Het is een gave sensy...
Alle reacties Link kopieren
Gaven vind ik briljant. Ja, da's mijn mening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven