Welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

maandag 24 juni 2013 om 22:07
Ik heb op LINDA gestemd, maar ik lees ook graag 101 Woonideeën, zo nu en dan Psychologie. Als ik in een heel saaie bui ben De Groene Amsterdammer Ik koop elke zaterdag de Volkskrant, want ik vind Volkskrant Magazine leuk (en de andere bijlagen). Flow ook leuk, en oja, ik heb een abonnement op de ELLE.

maandag 24 juni 2013 om 22:08
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 juni 2013 @ 22:07:
Captain, there will be no man in this house! Ik vertegenwoordig zelf het testosteron denk ik. Maar ik heb ook hakken hoor!
Dat had ik ook kunnen weten uiteraard... excusez!
Ik ga er wel vanuit dat je alles kan ja. Ik kijk hier ook Top Gear, want die vent van mij houdt daar niet van en iemand moet het doen he?
Captain, there will be no man in this house! Ik vertegenwoordig zelf het testosteron denk ik. Maar ik heb ook hakken hoor!
Dat had ik ook kunnen weten uiteraard... excusez!
Ik ga er wel vanuit dat je alles kan ja. Ik kijk hier ook Top Gear, want die vent van mij houdt daar niet van en iemand moet het doen he?
maandag 24 juni 2013 om 22:09
Ik heb 1 keer een LINDA in de wachtkamer van de tandarts gelezen. wat een ontzettend slechte journalistiek zeg. Een heel stuk over 'hoe meer en meer' vrouwen heel schraal eten kochten, zodat ze meer geld aan kleding en dure tassen en schoenen konden uitgeven. De schrijfster had dat verhaal gebaseerd op, jawel, 1 verhaal dat ze viavia had gehoord.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

maandag 24 juni 2013 om 22:11