Wii Super Mario Bros

zondag 1 april 2012 om 21:53

maandag 2 april 2012 om 19:38
Kirby's epic yarn
Kirby's return to dreamland
Rayman origins
Donkey kong country returns
Epic Mickey 2 (is nog niet uit)
Dit zijn games waar je van kunt genieten volgens man. Ook zegt hij dat als je wii ware points koopt (verkrijgbaar bij speelgoedwinkels), je mario games etc kunt downloaden via de wii ware shop.
Hoop dat ik je geholpen heb. Veel plezier! (Oh en mijn bijdrage: de Lego games. Ik ben ook een platform gamer en ben gek op de Lego games! )
Kirby's return to dreamland
Rayman origins
Donkey kong country returns
Epic Mickey 2 (is nog niet uit)
Dit zijn games waar je van kunt genieten volgens man. Ook zegt hij dat als je wii ware points koopt (verkrijgbaar bij speelgoedwinkels), je mario games etc kunt downloaden via de wii ware shop.
Hoop dat ik je geholpen heb. Veel plezier! (Oh en mijn bijdrage: de Lego games. Ik ben ook een platform gamer en ben gek op de Lego games! )

maandag 2 april 2012 om 20:46
Super Mario Galaxy lijkt er niet op, maar vind ik wel echt heel leuk! Je doet er wel even over om handig te worden in de besturing, maar als je het eenmaal doorhebt is het een geweldig spel. Het blijft je uitdagen en het ziet er ook heel mooi uit allemaal. Als je nou bang bent dat de besturing je niet gaat lukken, dan kun je beter Mario Galaxy II kopen. Die kun je namelijk met z'n tweeën spelen, en dan is het echt een stuk makkelijker.

maandag 2 april 2012 om 23:24