Wii Super Mario Bros

01-04-2012 21:53 21 berichten
Hallo alle game-fans,

Speel tegenwoordig graag het platform spel: Super Mario Bros op de Wii, maar je raad het al: het spel is uit! nu zoek ik een nieuw spel wat hier erg op lijkt.

Is Mario Galaxy hiermee te vergelijken of kent iemand wat anders wat ook in zulke werelden speelt?

Hoor het graag
Galaxy is volgens mij meer in 3d, je moet over ronde aardbollen etc. Volgens mij zijn de handelingen wel hetzelfde hoor.

(ik speel het zelf niet, maar kijk af en toe mee als dochter het speelt)
Paper Mario is ook nog wel leuk.
oh ja, eigenlijk moet het ook wel met z'n tweeën te spelen zijn.

Paper Mario lijkt me voor 1? of heb ik dat verkeerd?
galaxy vind ik vreselijk! Ik lees mee! Donkey kong wellicht?
mario party zag ik laatst staan. Zou ook wel kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Party lijkt er helemaal niet op. Is een bordspel op de Wii waarbij je dan (als je op bepaalde tegels terecht komt) minigames moet doen.
Luigi's Mansion?Rabbits?
quote:dubbelvla schreef op 01 april 2012 @ 22:10:

Party lijkt er helemaal niet op. Is een bordspel op de Wii waarbij je dan (als je op bepaalde tegels terecht komt) minigames moet doen.Ow ok. nee dan is dat niks nee. jammer
Je kan Kirby proberen is net zo iets!

Veel plezier.
Mario Party valt inderdaad af, lijkt wel wat op de minigames die bij de DS van SuperMarioBros erop staan. dus NOT

Rabbits?kan alleen Raving rabbits vinden, maar dat is heel wat anders dan platform spel
Donkey kong!
Warioland Shake Demention of Paper Mario is dan wel een goede denk ik. Kirby Epic Yarn is ook erg leuk trouwens. Mario Galaxy heb ik ook maar ik krijg maar geen handigheid in de besturing.
Ik ga nu naar bed maar dit is mijn terugvindpost. Mijn man zit in de gamewereld dus zal het hem morgen vragen en dan geef ik je wat titels!
Wij hebben hier ook zo'n ding staan. Doe er weinig mee, maar Donkey Kong zou ik zeggen!
Kirby epic yarn is echt heel leuk.
Donkey Kong en Rayman zijn hier favoriet.
Kirby's epic yarn

Kirby's return to dreamland

Rayman origins

Donkey kong country returns

Epic Mickey 2 (is nog niet uit)

Dit zijn games waar je van kunt genieten volgens man. Ook zegt hij dat als je wii ware points koopt (verkrijgbaar bij speelgoedwinkels), je mario games etc kunt downloaden via de wii ware shop.

Hoop dat ik je geholpen heb. Veel plezier! (Oh en mijn bijdrage: de Lego games. Ik ben ook een platform gamer en ben gek op de Lego games! )
Super Mario Galaxy lijkt er niet op, maar vind ik wel echt heel leuk! Je doet er wel even over om handig te worden in de besturing, maar als je het eenmaal doorhebt is het een geweldig spel. Het blijft je uitdagen en het ziet er ook heel mooi uit allemaal. Als je nou bang bent dat de besturing je niet gaat lukken, dan kun je beter Mario Galaxy II kopen. Die kun je namelijk met z'n tweeën spelen, en dan is het echt een stuk makkelijker.
Kirby werd hier te zoetsappig gevonden(ja ik heb het woord niet bedacht) maar misschien dan een idee om eens wat filmpjes van Donkey Kong te gaan kijken en die Rayman origins.

Wii shop is ook nog een idee, waar we niet aan hebben gedacht,maar moet je vast internet op de Wii hebben???
jaja we gaan Donkey Kong proberen, thanks voor alle ideeën

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven