Wildplas Stories Dames Onder Ons

16-09-2014 20:40 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mannen is dit iets heel gewoons. Niks mis mee, en ze doen het zonder enige gêne. Bij vrouwen is dat vaak toch een heel ander verhaal. De ene vrouw vind wildplassen wel heel normaal om te doen, maar de ander vind het vreselijk en zal het nooit doen. Zelf hoor ik bij de laatste groep.



Tot aan dit weekend had ik ook nog nooit wildgeplast. Natuurlijk heb ik wel eens vaker dat ik heel nodig moet, maar ik wist altijd te voorgekomen dat ik moest wildplassen. Dit weekend lukte dit helaas niet . Ik was wezen stappen in het centrum van Amsterdam. Ik had redelijk wat gedronken, maar was zeker niet dronken. Gewoon een klein beetje aangeschoten. Ik was savonds laat tot het moment dat ik weg ging (uurtje of 4 snachts) niet meer naar het toilet geweest. De trams reden helaas niet meer, dus koos ik ervoor om lekker naar huis te gaan lopen. Het is zo'n 30 tot 40 minuten lopen tot aan huis. Helaas was ik vergeten om te gaan plassen toen ik naar buiten liep. Toch dacht ik dat ik het wel zou kunnen halen tot aan huis, ook al moest ik al erg nodig. Met 2 andere vriendinnen liep ik richting huis. Maar na 15 minuten lopen kon ik het echt niet meer houden. Toch wilde ik me niet laten kennen, want ik deed dit soort dingen immers nooit. 5 minuten later kon ik echt geen seconde meer wachten en schoot ik de bosjes in.....nog net op tijd m'n broek uit. Pfoe wat een opluchting. M'n vriendinnen stonden me natuurlijk uit te lachen, want dit hadden ze echt niet verwacht. Ik schaamde me rot. Maar goed, nu heb ik het in ieder geval een keer gedaan, haha!



Ik moest mijn verhaal gewoon even kwijt!



Zijn er meer meiden/dames die zoiets mee hebben gemaakt? Nou, als je wilt kan je hier je verhaal kwijt . Ben heel benieuwd!
A smile a day keeps the doctor away
Alle reacties Link kopieren
Ik ga echt niet zo maar ergens plassen. Volgens mij kan ik dat niet eens. Mijn dochter wel, die piest achter het eerste de beste bosje dat ze kan vinden als ze moet.



En ik had een tante die onderweg altijd moest. Op het laatst had ze dan dus ook een pot in de auto, en als ze moest dan stopte mijn oom de auto even, deur open, pot in de berm, tante er op en zet open die sluizen. Maar op een dag had oom lief er zo genoeg van dat ie de auto een stukje naar voren reed. Zat ze daar op de vluchtstrook in alle glorie op haar piespot.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
fap fap
Alle reacties Link kopieren
Na een festival liepen vriendin en ik terug naar de parkeerplaats. Vriendin moest enorm nodig, overal langs de kant stonden kerels te piessen dus wij liepen een stukje verder het grasveld op. Vriendin hurkt en houdt zich vast aan mijn been voor balans komt er nog geen 2 meter naast ons een kerel staan. Die gozer zat te staren, dus ik roep of hij t kan zien. Vraagt hij heel schattig gaat het wel met haar. Ik zeg ja hoor. Wat is er met haar dan? Hoor je mijn vriendin vanachter mijn been "ik zit te pissen"
Oh nou dat doe ik zo vaak. Soms zelfs op een rijtje als je nodig moet. Wat maakt dat niu toch uit!



Op vakantie onderweg plas ik zelfs liever tussen de struiken dan op zo'n ranzige openbare benzinepomptoilet.
quote:WellieB schreef op 16 september 2014 @ 20:48:

....



Op vakantie onderweg plas ik zelfs liever tussen de struiken dan op zo'n ranzige openbare benzinepomptoilet.Dit dus!
Ga je lekker?
Lang verhaal, verkorte versie.

je hebt nooit buiten gezeken, en nu wel in de bosjes. wie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik pies echt overal als het moet. We wandelen erg graag en ik kan net gegaan zijn, gegarandeerd dat ik 15 min later mega nodig moet. Ff de bosjes in en legen dus
Overigens de laatste vakantie na een overnachting in een hotel op doorreis kreeg ik zo'n last van mijn darmen dat we gestopt zijn op een landweggetje, phieuw wat een opluchting die dunne poeperitus moet er toch uit.

We zijn in totaal 3 keer gestopt, toen ging het weer. Gelukkig zijn er in Frankrijk op het platteland veel verlaten beschutte weggetjes...
quote:WellieB schreef op 16 september 2014 @ 20:52:

Overigens de laatste vakantie na een overnachting in een hotel op doorreis kreeg ik zo'n last van mijn darmen dat we gestopt zijn op een landweggetje, phieuw wat een opluchting die dunne poeperitus moet er toch uit.

We zijn in totaal 3 keer gestopt, toen ging het weer. Gelukkig zijn er in Frankrijk op het platteland veel verlaten beschutte weggetjes...daar heb ik een foto van gemaakt!!!
Meid, meid, wat een belevenis! Kan me voorstellen dat je dit delen wilt.
Kan overal piesen als ik moet. Ook heel wild, of landelijk, of stedelijk. Als een wc heel vies is pies ik in de bosjes.




(Ik ben een man)
Ik pies altijd naast de pot.
Jij bent echt een vent.
quote:honeymoonquiz schreef op 16 september 2014 @ 20:57:

Ik pies altijd naast de pot.droog kloot
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar erg makkelijk in, als ik moet dan moet ik, al is het achter de deur van de auto. Eén keer heb ik twee dagen nauwelijks kunnen zitten, in het schemerdonker ging ik achter een boom door de knieën maar ik had de nogal hoge brandnetels niet gezien.
verba volant, scripta manent.
quote:WellieB schreef op 16 september 2014 @ 20:48:

Oh nou dat doe ik zo vaak. Soms zelfs op een rijtje als je nodig moet. Wat maakt dat niu toch uit!



Op vakantie onderweg plas ik zelfs liever tussen de struiken dan op zo'n ranzige openbare benzinepomptoilet.+1
Alle reacties Link kopieren
Boeiend echt.

Doe ik zo vaak.
Alle reacties Link kopieren
In death valley naast de auto. Daar was mn pies al opgedroogd voor ik mn broek weer omhoog had
Niets lekkerder dan wildplassen

Ik ben er echt dol op!
quote:hokus_pokus schreef op 16 september 2014 @ 22:32:

In death valley naast de auto. Daar was mn pies al opgedroogd voor ik mn broek weer omhoog had In Oman ook, even plassen naast de weg. Nog spannend ook want je wilt daar echt niet gesnapt worden. Gelukkig makkelijk jurkje aan, broekje opzij en alles opgedroogd voordat ik weer in de auto zat.
quote:_isis_ schreef op 16 september 2014 @ 20:50:

Lang verhaal, verkorte versie.

je hebt nooit buiten gezeken, en nu wel in de bosjes. wie ook?In de bosjes. In Amsterdam. Centrum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven