Zelf internet en tv aansluiten

24-10-2014 18:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai ik sta op het punt een nieuw abonement af te sluiten bij tele 2 voor internet en tv , maar je krijgt geen gratis monteur erbij. Wel een handleiding wat heel eenvoudig is volgens hen, maar ben toch ff benieuwd naar ervaringen van anderen. Is het jullie gelukt om dit zelf aan te sluiten want anders moet ik alsnog 70 euro betalen voor een monteur als het niet lukt.
Be kind but not weak.
Kind kan de was doen
Tuurlijk. Gewoon kabeltjes insteken. Vaak is het ook nog met kleuren aangegeven.



Je moet de handleiding volgen. En dat gewoon echt stap voor stap doen, dan lukt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Is niet moeilijk idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:*Ginger* schreef op 24 oktober 2014 @ 18:35:

Kind kan de was doen



Ik wilde net zeggen dat het echt een vrouwenvraag is. Alsof een man komt vragen hoe hij de was moet doen.



Een tijdje geleden was er een reclame van het een of ander. Daar ging een een jonge student koken. Hij zette de koekenpan aan, gooide daar boter in en vervolgens een hele bloemkool. Mijn broertje zei toen dat hij het ook zo zou doen
Mijn man laat het aansluiten van dat soort dingen aan mij over. Als hij het voor elkaar moet krijgen kijken we een jaar later nog alleen maar Nederland 1,2 en 3
Geen ervaring met tele 2, heb kpn, maar het zal wel ongeveer hetzelfde zijn qua aansluiten.



Ik ben compleet niet technisch (alle technische dingen laat ik mijn vriend doen), maar deze handleiding was zo duidelijk en dit was zo simpel dat het mij een jaar geleden ook zelf gelukt is. Dus als het net zo makkelijk is als bij kpn zou ik zeggen geen probleem en lekker zelf doen.
Als je in staat bent om jip en janneke taal te lezen, dan gaat dat prima lukken. :-)
Alle reacties Link kopieren
En als je er niet uitkomt kan je vast bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven