Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:36.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Zin in kerst ...

Dit onderwerp heeft 80 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 20-10-2010 18:39.

[ Zin in kerst ... - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Aaah, hoe suf ! Met dit weer , en nu het weer vroeger donker wordt , krijg ik helemaal zin in kerst ... kaarsjes aan , lekker eten , foute kerstliedjes ..
    Wie is met mij ?!

Walking in a winterwonderland lalalalalalaaaaa

Sluit je ogen, voel de regen , voel de zon, Leef !

1. Ohhhh Kerstmis heerlijk.

Vanaf 6 december ga ik los. idd als önze "sint" weg is ben ik aan de beurt.
    Complete metamorfose en nu de voorpret al.

Heerlijk om even helemal los te gaan met versieren en decoreren.
    En kijken waar ik mijn nieuwe spullen neerzet.

1 "vrijwillige verplichtig" meer traditie dan verder lekker doen wat ik wil dus vooral genieten.

@truffers ben jij mij toevallig ik denk dat ik weet welke jij hebt,
    Heb ook lataarntjes gekocht.

Mijn favo liedje little drummer boy en dan het liefst instrumentaal

groetjes trikky

trikky1 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 21:36 met 0%: vekeerde toetsen weer eens dubbel
    engelen bestaan,je ziet ze niet, maar een bries of streling op je schouders laat weten dat ze er zijn

2. Lekker kerst!

Heb dit jaar hopelijk genoeg tijd om me helemaal in te leven, al weet ik niet zeker of we wel een boom kunnen huizen ivm de box die op de plek van de boom komt te staan.

Maar heerlijk, de sfeer eromheen, de drukte, de muziek, de warme chocomel met slagroom, het wegkruipen in je dikke winterjas met sjaal.. Je moet alleen niet perse iets willen/moeten kopen rond die tijd haha..

In mij schuilt een slanke vrouw, maar wees niet bang: ik houd haar in toom met koekjes

3. Goh zeg, nu al zin in kerst? Ik wil dit jaar voor het eerst een kunstboom, de boom van vorig jaar was net een zure regenboom en dennenaalden overal. Kunnen jullie me als kerstfanaten misschien vertellen wat een goede en mooie kunstboom is?

4. Een verrassende versie van Little drummer boy van David Bowie (heel jong!) en Bing Crosby:

Little drummer boy van David Bowie en Bing Crosby

It is not easy being me, but it is an interesting ride ;-)

5. @iris1969

Wat mooi heb hem gelijk aan mijn favorieten toegevoegd.
    Dank voor de link

groetjes trikky

engelen bestaan,je ziet ze niet, maar een bries of streling op je schouders laat weten dat ze er zijn

6. Ik hou ook erg van de kerst. Alleen zal het dit jaar voor het eerst voor mij "anders" zijn, aangezien de familie niet geheel meer compleet is, omdat mijn vader net 2 maand geleden overleden is. Maar kerst zal zeker gevierd worden!

7. Ik heb er ook al weer zin in. Gordijntjes vroeg dicht, kaarsjes aan, mooie boom uitzoeken. Ik heb er al weer zin in :)

Ik zeg ook eens wat...

8. Wij vieren sinds een paar jaar geen kerst meer, een van de beste beslissingen in mijn leven!
    http://thesocietypages.org/economicsociology/files/2009/12/NoChristmasTree1.jpg

9. Ik heb ook zin in kerst! Eerste kerst samen met mijn vriend. Lijkt me zo geweldig gezellig.
    Hij zette nooit een kerstboom op, maar wij gaan er samen eentje kopen en optuigen.

Oh, zo'n gezellige maand, december, heb er ook al heel veel zin in.

10. Alleen Oud&Nieuw mogen ze van mij afschaffen.

Dat HAAT ik! Al die halve bommen. Geen van die jongens denkt eraan dat er mensen zijn die er heel erg van schrikken. Het liefste blijf ik een week voor Oud&Nieuw t/m een week na O&N binnen.

K*tperiode.

11. Oooooh yes!! Hij is er weer!

The Christmas station!

"its the most wonderfull time of the year" ;-)

Maak je geen zorgen. Die komen vanzelf wel.

12. quote:
    Annelize schreef op 06 oktober 2010 @ 18:31:
    Oooooh yes!! Hij is er weer!

The Christmas station!

"its the most wonderfull time of the year" ;-)
    Annelize, die is er het hele jaar (beken ik met het schaamrood op mijn kaken). Oke oke ik beken dat ik ongeveer elke dag ''feeeeeeeed the world let them know it's christmas time'' meebler...

Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding

13. Ik ga werken met de kerst...blij als dat weer klaar is zeg!!!

Laten we elkaar niet onder stoelen of banken steken.

14. anoniem185186168
    Afbeelding van anoniem185186168
    14-10-2010, 09:56

Ik vier Kerst aan het strand.

15. Ik heb (nog) helemaal geen zin in kerst. t Is ook nog t eerste jaar zonder opa... Los daarvan heb ik geen zin in al die kerstrommel in de winkel.
    Gelukkig duurt het nog even! Hoop wel dat er sneeuw ligt (als het dan toch moet, die kerst ;-) )

(ben wel erg offtopic hier he)

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain.

16. Oud en nieuw vind ik wel leuk :-d

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain.

17. quote:
    Zamirah schreef op 14 oktober 2010 @ 09:56:
    Ik vier Kerst aan het strand.
    Nu ben ik oprecht jaloers, tenzij het Zandvoort is ;-).

It is not easy being me, but it is an interesting ride ;-)

18. anoniem185186168
    Afbeelding van anoniem185186168
    17-10-2010, 18:00

Nee, joh! Ergens in de tropen.

19. Jaa Kerst! héérijk..
    Erg kneuterig en burgelijk, ik weet het, maar ik ben gek op de feestdagen! Zodra het vroeg donker wordt begin ik eraan te denken :-)

20. Ik heb zin in de zomer. Mosterd zeker :)

Agge lacht bende mooier. Tweeps follow 3littlebrdz Hooked.

21. Ik heb ok zin in kerst enzo.

Eigenlijk vind ik de erfst ook al heerlijk.
    Lekkere boswandeling en 's avonds stoofvlees met hutspot eten en stoofperen toe.

Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen, voordat je het kunt zijn. (*Loesje*)

22. Potverdorie, verleden week nog even in korte broek buitengezeten en nu al razend koud met uitzicht op nog meer kou. Ik baal met terugwerkende kracht over de afwezige zomer dit jaar.

Voor de rest vind ik kerst wel heel leuk, maar nog niet nu.

Agge lacht bende mooier. Tweeps follow 3littlebrdz Hooked.

23. Toevallig gisteravond in bed schoot het me te binnen: Hoe zal ik de kerstboom versieren dit jaar?
    Komt zo met het wisselen van het weer, begin van de herfst = de eerste kerstkriebels!
    Heerlijk, vooral die kerstboom, kan me daar helemaal op uitleven.
    (Heb alle kleuren kerstballen van de regenboog, dus ieder jaar is ie weer anders! - En dan kan ik me nog niet inhouden er ieder jaar weer wat nieuws bij te kopen!)

En dan gaan verzinnen wat we gaan eten... Wie maakt welke gang bij ouders/schoonouders, en wat wordt het?
    Kerstkleren kopen, ook zoiets!
    (Kwam er pas recent achter dat dat bijzonder blijkt te zijn, maar is bij ons thuis traditie van jongs af aan: met kerst nieuwe kleren aan!)

Dus ja, ook hier Zin in Kerst!!

24. Ik heb op zich niks met de kerstdagen an sich, maar de aankleding en sfeer vind ik altijd wel gezellig.
    Wij hebben ook geen 'verplichtingen' dus als we beide kerstdagen in bed zouden willen doorbrengen kan dat. Zo heerlijk is dat.

Ik heb 1 jaar een kunstboom geprobeerd, maar heb hem, toen hij een kleine week stond, weer afgetuigd en alsnog een echte boom gehaald.
    Wel meer rommel, maar er gaat toch niks boven een echte kerstboom vind ik.

Kaarsjes hebben wij hier elke avond al wel aan dus die gezelligheid is er altijd al, maar vind het ook al wel weer leuk om straks de boom neer te zetten. Al die lampjes en kerstballen geven toch een stukje extra/andere sfeer :)

Laat die (hopelijk witte) kerst maar komen hoor :cheer2:

25. dankzij dit topic ben ik ook helemaal in de mood. ga alvast op zoek naar de kerstlampjes. met dit rotweer is het ook zo vroeg donker zodat ik die lampjes wel kan gebruiken wil ik mn avondeten nog kunnen zien

Give me a shot to remember. And you can take all the pain away from me. Your kiss and I will surrender. The sharpest lives are deadliest to lead! (My Chemical Romance)