Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:36.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. boetes..

Dit onderwerp heeft 125 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2012 10:35.

[ boetes.. - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. ff mijn topic verduidelijken want sommige mensen kunnen blijkbaar niet lezen!
    De vraag was dus; Hoeveel boetes heb jij in 2012 al gehad?

Ik inmiddels 3.. en die waren dus NIET binnen bebouwde kom, en ik zat NIET te bellen, was wel in gesprek met mijn vriend terwijl ik geflitst werd (snelweg)

Mijn vriend heeft laatst wel een hele hoge boete gehad voor 32km te hard binnen bebouwde kom, maar dat was dus echt geen druk gedeelte en niet tussen huizen ofzo..

666angel wijzigde dit bericht op 09-02-2012 09:43 met 66%: sommige mensen snappen het blijkbaar niet!

1. Jeetje... ik wil echt niet roomser zijn dan de paus (ben ik ook niet ;-) ) maar ik vind dat wel absurd veel boetes eigenlijk...

Mijn laatste was in 2002, voor rood licht.

Life is short, enjoy!

2. Er bestaat niet voor niets een maximum snelheid.
    Super dom/ zonde van je geld en gevaarlijk!

Terecht!

3. Nul.

Saisir le jour!

4. En nul als in: Heb nog nooit een verkeersboete gehad in de afgelopen 23 jaar.

Saisir le jour!

5. Ja dat weet ik ook dat het zonde is van mijn geld! Baal er ook enorm van maar ik rijd nou eenmaal geen 50 waar je 50 mag en er is ruimte genoeg en een rechte baan..
    De 2e was op de snelweg, had haast en was volop in gesprek niet in de gaten dat ik zo hard reed eigenlijk... maar flits! helaas weer een te pakken..

6. heb ook geen cruise-control in mn auto dat zou ook wel schelen dan rijd je niet zo gauw ongemerkt harder dan je mag..

7. Jeetje. Ik heb er een keer eentje gehad voor snelheid. En vorig jaar ben ik er een keer met een waarschuwing vanaf gekomen :-)

Maybe you can make a splint for your broken ego.

8. quote:
    leentjedb schreef op 09 februari 2012 @ 00:14:
    En nul als in: Heb nog nooit een verkeersboete gehad in de afgelopen 23 jaar.

Op een fiets zit geen kenteken, zo kan ik 't ook ;-):-p

Loepje heeft altijd gelijk

9. quote:
    666angel schreef op 09 februari 2012 @ 00:15:
    Ja dat weet ik ook dat het zonde is van mijn geld! Baal er ook enorm van maar ik rijd nou eenmaal geen 50 waar je 50 mag en er is ruimte genoeg en een rechte baan..
    De 2e was op de snelweg, had haast en was volop in gesprek niet in de gaten dat ik zo hard reed eigenlijk... maar flits! helaas weer een te pakken..
    Sja. Niemeerdoennie

Toen ik het opende, was ik schreeuwde ... God, wat de hel is dat?.

10. quote:
    666angel schreef op 09 februari 2012 @ 00:01:
    Bij mij is 2012 echt slecht begonnen, in januari al 3, deze maand al 1,
    Dan mijn vriend ook al 2 hoge een van 288¤ en nog een op komst...

Klotezooi!! I know ik moet gewoon rustiger rijden maar het lukt me gewoon niet en ik ze altijd te laat staan!

"De luxe van relaxed autorijden":

http://www.stinger.com/index.php?lang=ne&sec=dsi

:)

Loepje heeft altijd gelijk

11. Als je auto rijdt hoor je je gedachten bij het rijden te houden. En niet allerlei andere dingen gaan zitten doen. Als je dat niet kunt, stap dan niet in een auto of zet hem even aan de kant van de weg als je gebeld wordt of zo.

Ik wil geen moraalridder zijn. Ik weet alleen wat het met iemand kan doen, een ongeluk veroorzaken door te hard rijden, een half gezin doodrijden en daarna je eigen leven naar de kloten zien gaan (huwelijk op de klippen, man ziet zijn kinderen niet meer, overspannen, baan kwijt enz...).

Helaas moet mensen zoiets vaak eerst overkomen voor tot ze doordringt dat ze stom bezig zijn (geweest).

Saisir le jour!

12. Ik laatst 180 euro voor bellen in de auto. Dat was echt balen, want ik nam op om snel tegen vriendin te zeggen dat ik in de auto zat en straks terug wilde bellen. Net op dat moment motorpolitie achter en, al heel snel, naast me. Ik kwam er helaas niet met een waarschuwing vanaf. Was een duur gesprekje :-(

13. Fijn dat jij helpt met het aflossen van de staatschuld. Ik heb eigenlijk nooit boetes en zeker niet zulke hoge... Ik snap echt niet dat je niet op je snelheid let, tenzij je geld teveel hebt.

14. Eh hoe moeilijk is het? Als je je snelheidsmeter al niet in de gaten kunt en/of wilt houden ben je mi gewoon dom.

Had je niet gedacht, he?

15. quote:
    quattro35 schreef op 09 februari 2012 @ 00:27:

[...]

Op een fiets zit geen kenteken, zo kan ik 't ook ;-):-p

Ik rijd een slagschip i.v.m. 5 kinderen en eentje met motor. ;-)

En ben nu aan het kijken naar een kekke cabrio voor mama voor als onze au pair straks de kinderen in mijn slagschip heen en weer gaat rijden naar kdv/school/bso. X-D

En nee, ook met die cabrio ga ik niet te hard rijden. Saai hè? :-P

Saisir le jour!

16. Ja zo'n stinger is ideaal! Mn ouders hebben er allebei een in hun auto!

17. Ik vind het ook dom overkomen wanneer je doet alsof je zelf weing aan je rij gedrag kan doen en dat het dan zielig is dat je boetes krijgt. Ik zeg dus niet dat je dom bént want dat weet ik niet. Ik vind dit dom overkomen.

18. En ik ben echt wel gefocust op de weg hoor, juist als ik meer doorrij ben ik alerter dan dat ik op een slakkengangetje achter de meute aan moet rijden, of op zo'n hele lange weg... dan val ik half in slaap das veel gevaarlijker. Bellen ofzo doe ik niet tijdens het rijden, anders zet ik m ff langs de kant als mijn tel gaat.

19. Zeg niet dat ik zielig ben, weet ook wel dat ik afgestraft wordt op mijn rijgedrag, maar zeg alleen dat het zuur geld is. Maar was gewoon benieuwd of meer mensen veel boetes krijgen?

20. Vast wel.

21. Nul...

Geloof niet alles wat je denkt

22. Nee niks zuur. Lekker voor je. Gewoon je aan de regels houden.

Had je niet gedacht, he?

23. Die vriend van ons had ook altijd dat soort smoesjes en uitvluchten, TO...

Hij kon gewèèèèèldig rijden, hem zou nóóóóóóit wat overkomen en-zo-voort...

Serieus, ik hoop dat jij nooit een aanrijding veroorzaakt zoals hij gedaan heeft. Dat is die paar minuten tijdswinst ECHT NIET WAARD! En denk vooral niet dat het jou nóóóóóóit zal overkomen. Dat dacht hij namelijk ook... En nu is het te laat.

Saisir le jour!

24. quote:
    666angel schreef op 09 februari 2012 @ 00:38:
    En ik ben echt wel gefocust op de weg hoor, juist als ik meer doorrij ben ik alerter dan dat ik op een slakkengangetje achter de meute aan moet rijden, of op zo'n hele lange weg... dan val ik half in slaap das veel gevaarlijker. Bellen ofzo doe ik niet tijdens het rijden, anders zet ik m ff langs de kant als mijn tel gaat.

Gaaaaaap.
    Klinkt niet alsof jij een fijne bijdrage bent aan het wegverkeer.
    Misschien braaf, maar ik heb echt geen moeite om me aan de snelheid te houden. Heel handig, dan hoef je ook niet op te letten of er ergens flitsers staan.
    Bekeuringen: 1 in de 20 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.

Prrr prrr.