cadeau huwelijk baas & bazin

28-08-2014 11:39 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik werk in een restaurant en nu gaan mijn baas en bazin binnenkort trouwen. Ik zit al dagen na te denken over een leuk cadeau maar vind het zo moeilijk! Hoop dat jullie misschien ervaring hebben met dit soort dingen want ik ben sowieso al geen ster in het verzinnen van leuke cadeaus. Ze zijn al meer dan 20 jaar samen en hebben ook kinderen. De bruiloft zelf wordt vooral gezellig en niet te formeel, ze houden niet van teveel poespas.



Hopelijk heeft iemand tips want ik heb echt geen idee wat ik moet doen!



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Prijsklasse?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een dinerbon
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 augustus 2014 @ 11:40:

Prijsklasse?Geen idee, wil wel graag onder de 50 euro blijven denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie niet met alle collega's samen iets?



Anders een Bongo bon voor een dagje sauna oid.

Of een podiumkaart.
quote:bastiaan-78 schreef op 28 augustus 2014 @ 11:42:

Een dinerbonVoor hun eigen restaurant.
Alle reacties Link kopieren
Een dinerbon terwijl ze een eigen restaurant hebben en ik daar werk vind ik een beetje raar om te geven.
Alle reacties Link kopieren
http://www.trouwplannen.n ... onaliseerde-trouwbadjas-/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:theroots schreef op 28 augustus 2014 @ 11:44:

[...]





Geen idee, wil wel graag onder de 50 euro blijven denk ik?als je geld zou geven, was 25 euro netjes (http://mens-en-samenlevin ... -als-ze-gaan-trouwen.html)



Misschien 1 hele mooie fles wijn? (eentje van 25 euro)
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Ik zou niet eens gaan naar zo'n feest.
quote:meelezer1984 schreef op 28 augustus 2014 @ 12:29:

Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Waar lees je dat?
Alle reacties Link kopieren
Een leuk pakketje maken? Een mandje vullen met allerlei spulletjes waar ze samen van kunnen genieten? Chocolaatjes, nootjes, dvd(s), flesje wijn en badschuim/bruisballen/zeep?
Alle reacties Link kopieren
"meelezer1984, 3 minuten geleden

Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Ik zou niet eens gaan naar zo'n feest."



Euh? Dus.

Grapje zeker.

Je lijkt me een waar fuifnummer.



To, toen mijn baas ging trouwen ( ooit lang geledenook horeca baantje) hebben we met al het personeel samen gedaan. Is dat geen optie?

We hadden geld verzameld en een groot cadeau gekocht ( weet niet meer wat).

¤50 is aardig maar wel veel hoor. Dat doe ik als stel samen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Gaan ze op huwelijksreis?



Zo nee, ontbijt aan huis laten bezorgen voor de dag na de bruiloft? Niet te vroeg natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 28 augustus 2014 @ 12:35:

"meelezer1984, 3 minuten geleden

Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Ik zou niet eens gaan naar zo'n feest."



Euh? Dus.

Grapje zeker.

Je lijkt me een waar fuifnummer.



To, toen mijn baas ging trouwen ( ooit lang geledenook horeca baantje) hebben we met al het personeel samen gedaan. Is dat geen optie?

We hadden geld verzameld en een groot cadeau gekocht ( weet niet meer wat).

¤50 is aardig maar wel veel hoor. Dat doe ik als stel samen.En wat de fuck heb ik met jou te maken dan ? Wie ben jij ?
Alle reacties Link kopieren
Je leest toch wie ik ben? Mijn naam staat boven mijn reactie.



En gelukkig heb ik niks met jou te maken.

Zieligert. Neem een chillpill.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 28 augustus 2014 @ 12:29:

Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Ik zou niet eens gaan naar zo'n feest.



Jij niet, to wel.

Dat is haar vraag toch niet???
Alle reacties Link kopieren
Werk je daar alleen? Ik zou het met meerdere collega's doen. Een luxe hotelovernachtingsbon zou kunnen, maar dan nmeten ze wel het restaurant alleen durven achterlaten.



Misschien een workshop in iets maken, bonbons of iets anders culinairs waarvan je weet dat ze dat leuk vinden of misschien in de eigen zaak kunnen gebruiken?



Of een bon voor een live artiest voor in het restaurant. Bijv een harpspeler (alleen als je een luxe restaurant hebt, geen eetcafe)
Alle reacties Link kopieren
[quote]MadameQetesh schreef op 28 augustus 2014 @ 12:35:

"meelezer1984, 3 minuten geleden

Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Ik zou niet eens gaan naar zo'n feest."



Euh? Dus.

Grapje zeker.

Je lijkt me een waar fuifnummer.





haha, inderdaad. ik heb een betere band met hun dan de meeste van mijn familieleden en ik ben geen zure krent dus ja, ik wil ze graag een kadootje geven. een groot kado met al het personeel is ook een idee maar dat is altijd zoveel gezeik met betalen dus ik geef liever iets persoonlijks. een echte goede fles wijn is misschien inderdaad een leuk idee en dan nog iets erbij, bedankt allemaal! ik kom er wel hoop ik
Alle reacties Link kopieren
Een stuk stilton met een fles port en twee glazen.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op donderdag 28 augustus 2014 12:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="MadameQetesh in "cadeau huwelijk baas & bazin"" class="messagelink">MadameQetesh schreef op 28 augustus 2014 @ 12:35</a>:</b>

"meelezer1984, 3 minuten geleden

Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Ik zou niet eens gaan naar zo'n feest."



Euh? Dus.

Grapje zeker.

Je lijkt me een waar fuifnummer.



To, toen mijn baas ging trouwen ( ooit lang geledenook horeca baantje) hebben we met al het personeel samen gedaan. Is dat geen optie?

We hadden geld verzameld en een groot cadeau gekocht ( weet niet meer wat).

¤50 is aardig maar wel veel hoor. Dat doe ik als stel samen.</div></blockquote>En wat de fuck heb ik met jou te maken dan ? Wie ben jij ? En wat de fuck heb ik met jou te maken dan ? Wie ben jij ?"





Zo, wat een vriendelijkheid. Blijf jij eens lekker je nickname joh.
Alle reacties Link kopieren
Een mooie boeddha voor geluk
quote:meelezer1984 schreef op donderdag 28 augustus 2014 12:29 Waarom zou je een kado kopen voor iemand die niet tot je familie of vrienden behoort ? Ik zou niet eens gaan naar zo'n feest.

Huh?? Ze wordt toch uitgenodigd? Ik ben ook wel eens op een bruiloft van een collega geweest. Wat is daar mis mee? En misschien zijn het wel goede vrienden inmiddels.

En na die andere opmerkingen van je; spoor jij wel? Ik zou je niet eens op mijn feestje willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 28 augustus 2014 @ 13:14:

Een mooie boeddha voor gelukOf anders zo'n kat met een wapperende arm. Maar dat ligt misschien aan het soort restaurant dat ze hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dagje pretpark/dierentuin voor hun + kinderen?
Geniet van elke dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven