deprimerende zaterdag

26-07-2014 13:06 120 berichten
Het begon al niet goed omdat Cateau in zaterdag-topic-staking is (en daar verheug ik me altijd op vrijdag al op , op haar topics),

en, heel fout, ik verveel me best wel, ben moe en zit met een heel stom dilemma.

Oww en het ergste: de chips die ik gister gekocht heb is vies....



Nog meer deprimerende zaterdagen of zijn jullie allemaal blij?

Fijn!!!! Mag ik ook een beetje blijheid dan ??
Is cato in staking Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik miste Cateau's topic vanochtend ook al. Haar topics waren altijd een goed begin van de zaterdagochtend
Alle reacties Link kopieren
Viel mij ook al op dat ze niet in de 'top 20 topics' stond'.. dacht in eerste instantie nog: deprimerende zaterdag?, dat is niks voor Cateau!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje slaapt mischien nog na een avond / nacht feesten



Jaaa ik ben blij , de zon schijnt , hoef niet te werken , kinderen vermaken zich lekker in de tuin en en oja over een week ga ik met vakantie



Ik heb nog nooit vieze chips gekocht , welke smaak is het ?
Ik heb helemaal geen deprimerende zaterdag =) Het is koeler, bewolkt en het regent af en aan. Heeeerlijk na die stikhitte!



Welke chips had je die zo vies uitviel?
Haha, ik miste het topic ook al. Ben er niet depri van hoor. Het zal je maar allemaal tegenzitten, Marilyn



Bij ons is het 'de-dag-voordat-we-op-vakantie-gaan'. Dochter is al uren aan het spelen met haar speelgoed dat niet meekan op vakantie. Tussendoor stelt ze allemaal vragen over de vakantie. Wel leuk



Ik zit nu even lekker koffie te drinken. Laatste wassen zijn gedraaid, tas van mijn dochter is net ingepakt, net als haar speelgoed. Vanmiddag gaan we de auto inpakken, vanavond nog onze tas inpakken en dan zijn we er klaar voor.
quote:tejita schreef op 26 juli 2014 @ 13:16:

Cateautje slaapt mischien nog na een avond / nacht feesten



Jaaa ik ben blij , de zon schijnt , hoef niet te werken , kinderen vermaken zich lekker in de tuin en en oja over een week ga ik met vakantie



Ik heb nog nooit vieze chips gekocht , welke smaak is het ?

Paprika, van de Hema. Bleeegggh....





Zo'n drama is het niet hoor, vind mezelf gewoon een beetje zielig.

Ik woon sinds kort weer alleen en dat vind ik soms niet zo leuk...



En ik verveel me eigenlijk een beetje....



Waarom mevrouw Teau staakt weet ik niet, ik ben haar vervanger.

Ze heeft een ATV-dag .
lol, die paprika chips van de hema is inderdaad niet te eten. De andere smaken ook niet trouwens. blegh!



Misschien vandaag een lekkere zak chips uitzoeken om het beter te maken en de dag wat op te fleuren?
Daar zit ik ook aan te denken...



Sowieso ff naar buiten is wel handig denk ik...Dat ga ik maar es ff doen denk ik...

Laterrr!!
Is er misschien ingebroken bij Cateautje?
Alle reacties Link kopieren
Nooit gekocht maar ja hier is er ook geen hema



Naar buiten is een goed plan , lekker een wandeling maken in bos/park/strand etc
Ik heb Cateau gesignaleerd in een ander topic.

Ze leeft dus nog.



Op het moment lig ik kletsnat naast een zwembad, te hopen dat die hele grote wolk voor de zon weggaat...
Alle reacties Link kopieren
Cateau in staking



En ik heb toch al zo'n kut dag
Cateautje is inderdaad wel op het forum, ze is niet gestolen



Mijn zaterdag is zozo. Vanmorgen een goede ochtend gehad want de hele ochtend geschreven.

Maar ik mis iemand, moet diegene loslaten en dan kan/wil ik nog niet zo goed. Dus toch wel balen.



Dus heb ik zo net een dikke Toblerone gekocht, als troost en ga ik vanavond denk ik een mooie romantische film kijken, een verfilming van Jane Austen ofzo.



Marilyn, sterkte, je doet het goed!
quote:Scamp schreef op 26 juli 2014 @ 14:08:

Cateau in staking



En ik heb toch al zo'n kut dag Wasso kut dan? Share??
Alle reacties Link kopieren
Sterkte aan alle mensen die geen leuke dag hebben!



Ik ben net vrij van m'n werk. Ga zo eerst nog even naar het winkelcentrum, een cadeautje en kaartje kopen en deze op de bus doen.



Vanmiddag en vanavond ga ik aan de studie
Hier nu ook gedeprimeerd...



Na twee weken niet te hebben overgegeven (21 weken zwanger) is zojuist weer alles eruit gekomen....



Voelde het ook totaal niet aankomen, misschien was de kledingmaat uitruimen met de deuren dicht ivm muggen toch niet zo'n goed idee...



Nadeel is alleen dat m'n kleding door de hele slaapkamer liggen en ik toch nog aan de slag zal moeten!



Heeft het je opgeknapt buiten? Hier schijnt de zon volop dus echt afgekoeld is het niet!
Alle reacties Link kopieren
waardeloze dag vandaag,



de hitte zorgt hier alleen maar voor ruzie's dus nu maar forumnen, maar na een uurtje ben je toch wel al alle topics af geweest!



ooh wollstonecraft, ik hoop dat de toblerone helpt
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 26 juli 2014 @ 14:10:

[...]





Wasso kut dan? Share??

Zwaar weer in de relatie sferen. Heb een ultimatum gesteld. Pff

Moeilijk.
quote:Scamp schreef op 26 juli 2014 @ 14:23:

[...]



Zwaar weer in de relatie sferen. Heb een ultimatum gesteld. Pff

Moeilijk.







Dan valt mijn overgeven nog best mee!



Sterkte
quote:Scamp schreef op 26 juli 2014 @ 14:23:

[...]



Zwaar weer in de relatie sferen. Heb een ultimatum gesteld. Pff

Moeilijk.



Oh dear

Sterkte.



Relaties zijn en blijven zo mooi maar ook zo lastig hè.
quote:veronica22 schreef op 26 juli 2014 @ 14:23:

waardeloze dag vandaag,



de hitte zorgt hier alleen maar voor ruzie's dus nu maar forumnen, maar na een uurtje ben je toch wel al alle topics af geweest!



ooh wollstonecraft, ik hoop dat de toblerone helpt



Nou dat eigenlijk niet, maar het is wel lekker



Succes met afkoelen! Letterlijk en figuurlijk.
quote:bummer schreef op 26 juli 2014 @ 14:21:

Hier nu ook gedeprimeerd...



Na twee weken niet te hebben overgegeven (21 weken zwanger) is zojuist weer alles eruit gekomen....



Voelde het ook totaal niet aankomen, misschien was de kledingmaat uitruimen met de deuren dicht ivm muggen toch niet zo'n goed idee...



Nadeel is alleen dat m'n kleding door de hele slaapkamer liggen en ik toch nog aan de slag zal moeten!



Heeft het je opgeknapt buiten? Hier schijnt de zon volop dus echt afgekoeld is het niet!Sterkte Bummer, doe maar rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
Heftig Scamp.



Ik heb relax-dagje. Donderdag en vrijdag in de tuin gewerkt bij mijn ouders met alle perikelen die daar dan bij komen (vader is ziek en bepaalde dingen gaan niet meer zoals ze altijd gingen...)



Vandaag uitgeslapen en laten weten dat ik dagje niet kom. Misschien morgen weer maar vandaag een dag voor mezelf.



Verder een werk-mail gestuurd die ff belangrijk was. Hele week voor me uit geschoven maar vandaag had ik in mijn hoofd hoe ik t wilde formuleren. Dus dat is nu klaar.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven