een droge zondagmorgen!

31-08-2014 10:48 33 berichten
Was ik al heel lang van plan, hier issie dan eindelijk:

Het vervolg op Cateau's beroemde zaterdagtopic!



Na een dag vol plensbuien geniet ik van het droge weer en een waterig zonnetje.

Gister bij wijze van uitzondering niet naar de kroeg (maar wel auto opgehaald!).

Het waren voor mij wel weer emotionele dagen, jonge jonge.

Nu maar even (een poging doen) loslaten en genieten van een nieuwe dag.

Benieuwd naar jullie plannen en verhalen!

Goedemorgen allemaal!



http://www.sro.nl/sro/ass ... terstock_73418128%202.jpg
Alle reacties Link kopieren
Goedesmorgens,

Hier geen echte plannen. Een heerlijk lang bad.

Scampman kijkt voetbal vandaag.



Ik waarschijnlijk de rest van de film, die ik gisteren ben begonnen, afkijken (Into te wild)



En vanavond skypen met mijn ouders.



Het is hier prachtig weer. Blauwe lucht en zo'n 20 graden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 31 augustus 2014 @ 10:55:

Goedesmorgens,









Zo. Deze morgen. Marilyn82 en Scamp

Vandaag een lekker rustig dagje. Heb speciaal fb aangemaakt om contact te zoeken met verre overzeese familie en ben nu nog een beetje alles aan het uitdokteren.



Verder lekker knuffelen met de kat en er een gezellige dag van maken samen met vriend!
Het regent hier keihard. Verkeerde deel van het land:) Straks lekker douchen en bankdagje houden. Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Lagoontje
Tss droog?

Hier regent en onweert het..
Alle reacties Link kopieren
hier aan het genieten van mijn laatste dagje vakantie! lekker rustig ontbijten en straks heerlijk met een vriendin een kop koffie drinken. Vanavond komt de vriendin met wie ik samenwoon weer thuis, heb ook zin om haar weer te zien!
Alle reacties Link kopieren
Ik hang lekker relaxed op de bank bij te komen van een feestje gisteren waarvoor ik eerst al heel de dag in de keuken had gestaan.

Vanmiddag nog een baby borrel (tja, liever niet maar ze willen geen normale kraamvisite), maar verder staat er niets op de planning. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 31 augustus 2014 @ 11:03:

Tss droog?

Hier regent en onweert het.. Welk deel van het land is het van dat weer?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 31 augustus 2014 @ 11:01:

Lagoontje
quote:kanon schreef op 31 augustus 2014 @ 11:07:

[...]





Welk deel van het land is het van dat weer?!Groningen..
Alle reacties Link kopieren
Dat is hier gelukkig een stuk vandaan. Was juist zo blij met weer eens eens regenloze ochtend, dat voelt toch een stuk vrolijker aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic, een goede voor een eerste post!

Ik lees al een behoorlijke tijd mee op het forum, maar heb nu toch maar een account aangemaakt.



Ik ga vandaag eerst rustig wakker worden, lig nog lekker in bed. Gisteren een feestje gehad, was erg gezellig

Dan straks ga ik inpakken want ik ga met een paar weken verhuizen.

Relatie is net over en ga lekker weer terug naar de stad waar mijn vriendinnen wonen en ik mij het meest thuisvoel!

Dus lekker beginnen met opruimen en inpakken vandaag



Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Dekenkistje
Oh wat goed dat je toch die auto hebt gehaald! Geniet er van.



Hier zijn man en kinderen naar een pretpark, het giet en ik keek zojuist een film. The fault in our stars. Nu lekker douchen, straks komt nichtje van 12 hier knutselen. En dan vanavond uit eten om de vakantie af te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen..



Heerlijk bijna hele ochtend op bed gelegen, alle actieve topics lezen. Nu heerlijk aan de koffie. Hier schijnt de zon en een mooie blauwe lucht. Vanmiddag dus heerlijk de bossen in voor een flinke wandeling.

Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op zondag 31 augustus 2014 11:31 Welkom DekenkistjeDankjewel Scamp
Alle reacties Link kopieren
quote:deken_kistje schreef op zondag 31 augustus 2014 11:29 Wat een leuk topic, een goede voor een eerste post!

Ik lees al een behoorlijke tijd mee op het forum, maar heb nu toch maar een account aangemaakt.



Ik ga vandaag eerst rustig wakker worden, lig nog lekker in bed. Gisteren een feestje gehad, was erg gezellig

Dan straks ga ik inpakken want ik ga met een paar weken verhuizen.

Relatie is net over en ga lekker weer terug naar de stad waar mijn vriendinnen wonen en ik mij het meest thuisvoel!

Dus lekker beginnen met opruimen en inpakken vandaag



Fijne zondag allemaal! Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hier nat en grijs. Had zo gehoopt op een lekkere zonnige zondag. Maar goed binnen vermaken we ons ook prima. Heb besloten vanmiddag havermoutpannenkoeken te maken en ik wil de muts die ik voor dochter heb gemaakt afmaken door er een leuke bloem op te maken. Verder moet ik even langs mijn ouders huis om de planten water te geven en vanmiddag gezellige borrelen met vrienden. Kindjes Zitten bij elkaar in de klas dus dat wordt gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen



Ik hoop dat t lekker zonnig blijft, dan kunnen we de tent nog even uitvouwen voor hij weer naar zolder kan. Misschien wel voor meer dan n jaar want volgend jaar kamperen met een frummel van 3 a 4 mnd lijkt me niet handig.



Verder vakantie-wasjes wegwerken en vanmiddag komt de huisoppas de sleutel terugbrengen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Goedemorgen allemaal, wat gezellig, een zondagmorgentopic!



Welkom op het forum Deken_kistje, en succes met verhuizen!



Ik zit in pyjama op de bank (net wakker) met de kat op schoot en vriend speelt Mario Kart. Ik heb weinig woeste plannen voor vandaag. Vriend gaat straks weer terug naar de KMA (militaire academie). Dus die ga ik straks op de trein zetten. Verder wat opruimen en gewoon een chille dag hebben.



Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Scamp Hoi Marilyn Hoi allemaal.

Scamp je zou Acy ook kunnen vinden via fb indien nodig. Ik ben ook n tttotje
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag hier Is hier (woon en werk in Qatar) 1 uur later dan in NL en 41 graden maar dat voel ik niet want binnen en airco Gisteren gefeest, was bollywoodnight in een hotelbar. Was heel erg leuk, veel gedanst, wat een energie hebben die Indiërs, dansen als gekken! Wel leuk. ? Ben vandaag wel geradbraakt. Ga nog paar uurtjes slapen want nauwelijks geslapen nadat ik terug was. Daarna kamer opruimen, schoonmaken, maskertje, de was, wat boodschappen doen en m'n uniformstukken ophalen van de droogkuis.

Ben m'n flatgenote zooo dankbaar, ze had gekookt , ik heb niets in huis. Had het echt nodig, voedzaam maaltijdje voor mijn kater.



Happy sunday iedereen!
Hoi terug naar iedereen die hoi zei .



Ben bang dat het hier ook niet droog gaat blijven.

Ex is hier (ja is echt waar, en niet eens om mijn keel door te snijden... ...), we gaan zo even voetbal kijken en nog even wat gezelligs doen.



Qater?? Uitslover ...
Goedemiddag inmiddels!



Hier is het ook van dat vieze weer, dus ik ga er een huiselijke zondag van maken. Op de planning voor deze middag staan: wekelijkse schoonmaakronde, werkkamer eens goed opruimen, een recept voor havermoutkoekjes uitproberen en wat kleine klusjes voor m'n werk doen (in m'n dan hopelijk nette werkkamer ).



En vanavond eet ik met m'n vriend risotto op de bank met een film erbij. Daarna misschien nog even een spontaan bezoekje aan vrienden of familie als we daar zin in hebben.



Ik heb er zin in! Goede dag gewenst iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven