Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:37.
Dit onderwerp heeft 108 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 17-03-2010 23:05.
- Wat is dat toch; moet iemand eerst een jaar meeforummen voor je een topic gelooft? Kan het niet zo zijn dat iemand met wat voor vraag dan ook een eerste topic opent, ook al is dat best heavy of sexgerelateerd?
En hoe erg is het als je advies geeft / je opwindt / meeleeft en het topic blijkt compleet verzonnen te zijn? Met welk doel zit je dan te forummen, vraag ik me dan af; probeer je hier je goede daad voor die dag te doen, heb je inspiraties om "lieve Mona" ( voor de ouwetjes onder ons ) te worden?
Veel topics bloeden dood door het geroep dat het wel fake zal zijn. Jammer....wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
- Ik snap dat ook nooit.
Of iets wel of niet echt is weet je doorgaans toch niet.
Er zijn ook hele geloofwaardige forummers (geweest) die de hele boel aan elkaar bleken te liegen.
Reageer of niet denk ik altijd en of iets nou echt is of niet, het staat er toch? Daar moet je het mee doen, met de info die je krijgt.
Lijkt het je nep, sla je het lekker over.De een ziet geklutste eieren, boter, suiker en meel en de ander zegt, heee.....cake aan het bakken? (Bianca, forumfilosoof) - Neuh ooit zat ik gekluisterd aan een topic waarna ik toen TO bekend maakte een "fake"te zijn , oprecht gelachen heb. Het was echt leuk en vermakelijk dus waarom niet?
Ik weet niet meer welk topic dat was, jammer genoeg.
Ik vond het prima en "Mona aspiraties" voel ik hier niet
Ik reageer wanneer ik voel dat ik wat wil zeggen... kan op allerlei onderwerpen zijn. - BgB is al jaren een faker, we hebben je wel door

Daarom kom ik ook nooit naar meetings; toch knap lullig als ik ineens een 55 jarige man met bril baard snor blijk te zijn.quote:domnaiefmutsje schreef op 26 februari 2010 @ 17:07:
BgB is al jaren een faker, we hebben je wel door
wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .- Ja, daar ben ik het mee eens. Ik vind vervelende antwoorden pijnlijker dan een fake probleem. En als je de vraagsteller niet gelooft, dan doe je toch geen moeite om je erin te verdiepen.It is always good men who do the most harm in the world (Henry B. Adams)
- Over welke gaat het???
Live life to the fullest, dont look back with regrets. - Ik snap daar ook niks van.
En al geef je advies en blijkt het topic daarna fake te zijn, wat dan nog? Als je erkenning van je advies wil moet je niet anoniem op een forum gaan posten maar jezelf ergens laten inhuren.
Andere mensen met een vergelijkbaar probleem hebben er misschien wél iets aan.
Geen een. Allemaal. Gewoon in het algemeen dus.quote:wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .- Ow ik roep wel eens fake maar ik probeer wel altijd ook echt advies te geven zodat niet fakers er ook eventueel wat aan hebben. Dus....guilty as charged. Krijg ik nou billenkoek van je Bianca?
nee, jij wil te graag!quote:dangeensuus schreef op 26 februari 2010 @ 17:15:
. Krijg ik nou billenkoek van je Bianca?
wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .- Ik denk altijd maar zo: ergens op de wereld is er vast wel iemand die net dat probleem heeft.Sunshine... moonlight... boogie!
- Mij zul je niet, of in ieder geval niet snel, horen roepen dat een topic fake is.
Als het even kan ga ik uit van de juiste intenties, ook als ik de persoon in kwestie helemaal niet ken.
Er worden inderdaad soms topics met vreemde onderwerpen geopend maar tsja, het leven kan ook vreemd zijn.
Bij een van de topics hier laatst (foto's naakte meisjes op pc partner ) werd ook door sommigen direct aan het waarheidsgehalte getwijfeld. Het gevolg was dat de TO er door afgeschrikt werd.
Het kan zijn dat het inderdaad een tr*l was maar als je er vanuit gaat dat het waar is dan is het voor de TO in kwestie bijzonder pijnlijk om als faker aangemerkt te worden. Je zou in zo'n situatie zitten, radeloos zijn en dan zoveel gedoe over je heen krijgen.
Dan beland je van de regen in de drup.
Bij mij geld gewoon altijd het volgende (ook in het 'echte' leven): uitgaan van het goede van de mens totdat het tegendeel bewezen is. Ik moet er niet aan denken iemand nodeloos te kwetsen. Als ik een topic echt ongeloofwaardig vind reageer ik gewoon niet. Blijf dan trouwens wel lezen.
Ich bin von kopf bis fuss....
Psies...! Ik dacht weer even te gaan smullen op een van de topics! :-)quote:Serafina schreef op 26 februari 2010 @ 17:17:
Mij zul je niet, of in ieder geval niet snel, horen roepen dat een topic fake is.
Bij mij geld gewoon altijd het volgende (ook in het 'echte' leven): uitgaan van het goede van de mens totdat het tegendeel bewezen is. Ik moet er niet aan denken iemand nodeloos te kwetsen. Als ik een topic echt ongeloofwaardig vind reageer ik gewoon niet. Blijf dan trouwens wel lezen.Live life to the fullest, dont look back with regrets.- Ha ha, ik dacht dat het over het faken van een orgasme ging
Zou wel een beetje raar zijn bij overig 
Nouja, a dirty mind is a joy forever toch?Nouja... dat denk ik tenminste. - Fake-orgasmes zijn dan wel weer
kutvervelend.Ich bin von kopf bis fuss.... - ghehehe mislukt....
- ik zit hier nog niet zo heel lang op het forum maar het eerste wat mij opviel is dat er in de meer serieuze topics of wat ernstigere topics al snel werd geroepen....hmmm dit ruikt naar fake...of..ben je nou aan het dubbelnicken?...of...heb jij niet ook dit topic ergens anders geplaatst? of met een andere naam?
het kan mij persoonlijk weinig schelen of iemand fake is of niet....misschien is het in sommige gevallen wel ziek(als iemand beweerd dat haar vent aan pedofilie doet of dat diegene is verkracht ik noem maar wat) maar je kan toch nooit weten of het waar is of niet.
ik weet alleen wel dat als ik diegene ben die er net is achter gekomen dat me vent bij een ander ligt ik niet zit te wachten op die dingen omdat ik misschien niet reageer zoals een ander wel zou doen of verwachten van mij.
dus ik probeer gewoon zo eerlijk mogelijk te antwoorden en wat diegene er mee doet moet hij of zij zelf weten...het is nu eenmaal een forum - quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 februari 2010 @ 17:01:
Wat is dat toch; moet iemand eerst een jaar meeforummen voor je een topic gelooft? Kan het niet zo zijn dat iemand met wat voor vraag dan ook een eerste topic opent, ook al is dat best heavy of sexgerelateerd?
Dit is precies wat ik me ook al heel vaak heb afgevraagd. heb zelfs wel eens overwogen er zelf een topic over te openen.
Zelf ben ik ook ooit begonnen op dit forum met een voor mij heavy onderwerp. Toen kwam ook de suggestie dat het wel fake zou zijn, al was dat pas toen het topic al een aantal weken liep.
Geloof me, daar zit je niet op te wachten als je ergens zo mee zit dat je het op het forum hebt gegooid en dan niet geloofd worden.
Voor mij was het 't begin van het einde van dat topic.
Niet omdat het 'dus inderdaad fake' was (vaak wordt geschreven: als TO nu afhaakt was het dus inderdaad fake), maar omdat je gevoel van veiligheid met betrekking tot het schrijven op het forum, en het gevoel serieus genomen te worden, dan gewoon weg zijn.
Je kunt er ook niets tegenin brengen als je ervan beschuldigd wordt een faker te zijn. Gisteren zag ik het ook gebeuren. Weet niet eens of dat echt een fake topic was of niet, en dat doet er voor mij ook niet toe. Het zou echt kunnen zijn, en als er geen bewijs is van het tegendeel vind ik dat je daar altijd van uit moet gaan.
Als je het niet gelooft, reageer dan gewoon niet. Waarom het risico lopen TO een ontzettend rotgevoel te bezorgen door te zeggen dat het fake is terwijl dat niet zo is? Die heeft dat topic niet geopend omdat ze zich nou zo goed voelde of eens lekker een discussie aan wilde gaan of ze de heleboel bij elkaar heeft verzonnen.
Tegenwoordig zie ik bij zoveel topics geopend door een nieuwe forummer de suggestie dat het wel fake zal zijn, "want pas 0 dagen lid". Terwijl ik het juist heel begrijpelijk vind dat je juist als je een probleem hebt dat je niet zo snel aan je familie of kennissen voorlegt het eens op een forum gaat proberen, en dat juist je kennismaking met een forum is. Of in ieder geval de aanleiding op er voor het eerst te gaan schrijven.
Maar waarom dan toch 'fake' roepen? Dat weet je nooit zeker!quote:dangeensuus schreef op 26 februari 2010 @ 17:15:
Ow ik roep wel eens fake maar ik probeer wel altijd ook echt advies te geven zodat niet fakers er ook eventueel wat aan hebben.- Noem mij naïef (liever niet trouwens), maar ik ga er (bijna) altijd van uit dat het waar is. In ieder geval wel als het om serieuze onderwerpen gaat. Want wat niet kan, is nog nooit gebeurd.Maak je geen zorgen. Die komen vanzelf wel.
- Wat ik ook raar vind is dat ik bijvoorbeeld wél een topic over de meest intieme dingen kan plaatsen op sex ( en nog serieuze reacties krijg ook ) en een man ( of een nieuwe forummer van wie het maar afwachten is of het een man dan wel een vrouw is ) dat niet hoeft te wagen want " het zal wel een opgeil en afruk topic zijn". Alsof rukkers geen meelezende maar nooit schrijvende forummers kunnen zijn. ( Rukken schijnt altijd erger dan vingeren te zijn....
)wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
Dit vind ik heel wat anders. Je kunt op een forum allerlei verschillende reacties verwachten, van mensen die aan dezelfde kant of juist aan de andere kant van een situatie/probleem hebben gestaan, of die het zelf nog nooit hebben meegemaakt. Dat is iets anders dan zeggen dat je het niet gelooft.quote:lil_star schreef op 26 februari 2010 @ 17:36:
ik weet alleen wel dat als ik diegene ben die er net is achter gekomen dat me vent bij een ander ligt ik niet zit te wachten op die dingen omdat ik misschien niet reageer zoals een ander wel zou doen of verwachten van mij.
dus ik probeer gewoon zo eerlijk mogelijk te antwoorden en wat diegene er mee doet moet hij of zij zelf weten...het is nu eenmaal een forum
Mooi.quote:Annelize schreef op 26 februari 2010 @ 17:40:
. Want wat niet kan, is nog nooit gebeurd.wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .