het Leed, dat een snurkende man heet

23-08-2014 01:48 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja Leed Leed .. Afentoe wel ja :p



Open dit topic een beetje met een knipoog en omdat ik dus niet kan slapen nu



Hoe stop je je partner met snurken ? (al is het maar voor even)



Bij mij kan snurken het "slechtste" in mij naar boven halen soms xD



Aftrap :

- de elleboog (vaak zacht .. Soms iets harder)

- De hiel in been duw

- Soms zeg ik hard "NIET" zodat hij wakker word en dan vervolg ik op normale toon "snurken aub"

- na "perongeluk" een elleboog "slaperig" zeggen dat hij snurkt

- Heb er weleens aan gedacht om op het bed te gaan staan en dan op hem te springen



Natuurlijk kan vriendlief hier niets aan doen dus als de avond nog vers is zeg ik gewoon heel lief "schat je snurkt"

als ik al wat gefrustreerder raak prik ik hem weleens (iets harder dan nodig is) met mijn vinger in zijn arm en zeg dan iets tegen hem

Vaak stopt hij ook wel., voor even maar soms net lang genoeg zodat ik in slaap kan komen



Nu maar kijken wAt vanavond het stappenplan gaat worden :D
Hahahha feest der herkenning! Ik zeg ook wel es heel hard STOP! Of ik ga met heel veel bombarie omrollen en draaien. Soms maak ik hem dan per ongeluk wakker en dan doe ik net alsof ik slaap. Ik kan er ook zo gefrustreerd van zijn. Mijn vriend knarsetandt er ook nog bij. Grr. Maar je kan inderdaad niet boos worden, want het is niet met opzet. Heb ooit iets over een soort ring gehoord wat een heel klein stukje vel klemt en dat zou moeten helpen. Ik heb voor nu een 100 pak oordopjes besteld op Amazon en dat bevalt me redelijk. Ik wil je succes wensen en ik blijf meelezen!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte titato.

die van mij ligt nu zachtjes te knorren maar hij kan ook hard snurken. Er voor zorgen dat hij op zijn zij draait scheelt wel. Ook antisnurkspray helpt soms. Soms verhuis ik naar een ander bed. Hoor ik hem 1 verdieping lager nog..

ook niet echt goeie tips dus..
Ik snurk altijd dus ben in een andere kamer gaan slapen zodat mijn man tenminste uitgerust naar zijn werk kan gaan.
quote:emmetje2 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 02:02 Ik snurk altijd dus ben in een andere kamer gaan slapen zodat mijn man tenminste uitgerust naar zijn werk kan gaan.Nou ik ben dus ook geen leuke slaper. Ik praat, trap, gil, lach, huil, snurk, laat harde scheten en ik ben vaak in paniek. Maar ja, daar heb ik zelf geen last van . Nee dat is gekheid, maar inderdaad apart slapen is ook een optie. Hoewel ik dat helemaal niet gezellig vind.. Ook hebben we niet echt het fijnste logeerbed dus de nachtrust zal er daar ook niet beter van worden. Zou dat voor jou een optie zijn TO?
Alle reacties Link kopieren
Hebben in dit huis geen extra ruimte met ander bed en maar de bank word inderdaad gebruikt door mij als de wanhoop nabij is haha

Volgende huis wil ik dus zeer zeker een slaapbank, vriend vind het geen leuke gedachten maar goed hij slaapt dus heeft niks te zeggen op die momenten :p
Ja hier dus hetzelfde. Vind apart naar bed gaan niet leuk, maar als het echt te gek wordt verhuis ik naar de bank (waar ik het nog hoor..). Echter, hij wordt vaak rond 4 uur wakker en moet dan plassen. Als ie dan ziet dat ik niet in bed lig, voelt ie zich schuldig, komt me wakker maken en staat erop dat ik weer naar bed komt, waar uiteindelijk precies hetzelfde gaat. Agh..
Hier is het nu trouwens redelijk stil dus ik pak mn kans en ga gauw slapen! Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Aai...hier wordt ook gesnurkt...door mij. Bijzonder vervelend...voor beide..want ik weet ook niet wat ik er aan kan doen.

In alle houdingen lukt het mij overigens...ook dat nog. Zelfs op mijn buik.

Daarbij gaat bij mij dromen en snurken ook nog eens gelijk op en vraag ik mij af of daar een theorie over is.

Kan er nergens iets over vinden.



Maar goed....mijn vriendin heeft n antisnurkbeugel na jaren te hebben gesnurkt. Dat was wel n soort wanhoopsdaad hoor...

Dat helpt haar wel heel goed....maar wordt niet vergoed en je krijgt geen garantie dat het helpt.
Je kan de ander niet veranderen, je zelf wel.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn ci af gaat ofwel mijn gehoorapparaat ben ik 100% doof!
Alle reacties Link kopieren
Inkoppertje 1 positieve kant
Alle reacties Link kopieren
Hel als je vent snurkt....Al eens een slaaponderzoek gedaan? Mogelijk kan daar iets uitkomen en een oplossing verzonnen worden? Zie ook het topic over de snurkende buurman. Sterkte!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Mijn man snurkt ook. En niet te zuinig! Voorheen sliep ik heel vast en hoorde ik niks. Toen ging ik oordopjes gebruiken maar nu word ik steeds wakker van het gesnurk en die oordopjes liggen dan ergens achter in bed ofzo



Ik por ook weleens en als ik zijn matras raak dan is hij ongeveer 5 sec. stil .... Om moedeloos van te worden! Slaap ook weleens op de bank maar die ligt niet geweldig, altijd een pijnlijke rug als ik wakker word. Soms slaapt man direct op de bank, om mij rust te gunnen. Dat is dan wel weer lief natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dance_shoes schreef op zaterdag 23 augustus 2014 02:36 Als mijn ci af gaat ofwel mijn gehoorapparaat ben ik 100% doof!Haha dit vind ik grappig :p
Alle reacties Link kopieren
1,5 uur later ga ik maar weer een poging doen ! Gelukkig is het weekend
Vreselijk, mijn ex snurkte ook. Wat resulteerde in een slaapprobleem voor mij. Ben sowieso niet de beste slaper.

Onze oplossing: apart slapen. Heerlijk!!!

'S avonds bracht hij mij altijd naar bed, hij sliep veel later. 'S ochtends als we niet hoefden te werken, kroop ik bij hem in bed.



Werkte zo goed. Geen irritatie meer, ik die overdag uitgerust en vrolijk rondliep etc.



We hadden alles al geprobeerd, huisarts, oordopjes, van dat snurkspul bij de drogist etc etc.. Apart slapen bracht zoveel rust terug in onze relatie.
Helaas is de enige mogelijkheid apart slapen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een snurkende man, gelukkig niet altijd, vooral als hij wat gedronken heeft...

Het brengt een diepe haat naar boven als je wakker gehouden wordt. Heel bizar is dat..

Bij hem leg ik altijd mijn hand onder zijn schouder en wip ik hem als het ware omhoog. Dan draait hij zich vanzelf om. Maar ook weleens een gefrustreerde schop haha. Ook oordoppen zijn een uitkomst voor mij, ik gebruik van die schuimen en die blijven veel beter zitten als ik ze op maat knip. Het schijnt dat die wax bolletjes het allerbest zijn, misschien als je dat aan went dat het prima gaat, maar ik vind dar vies in mijn oor.

En sommige mannen moeten dringend nagekeken worden bij de kno-arts..

Vandaag lig ik overigens wakker van een nachtmerrie, niet van het gesnurk.

Sterkte dames
Ik weet wel een oplossing



Alle reacties Link kopieren
Hier slapen we ook apart, aan de andere kant van het huis met oordopjes en dan word ik soms nog wakker.

De KNO-arts had als enige mogelijke oplossingen een operatie maar dat wilde mijn vriend niet ('ik heb nergens last van').
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde gisteren nog reageren in het topic ik ben zo gelukkig met mijn man...en nu wil hem hem zo ongeveer iets aandoen



Al 18 jaar samen en al 18 jaar met met periodes niet slapen.

Periodes dat hij zacht snurkt, maar ook tijden zo loei hard dat ik mij bijna ga schamen voor de buren.



Het is een geweldige man maar als ik hem wakker maakt hiervoor kan hij echt onredelijk zijn.



Heb weer 2 nachten doorgebracht deze week op de bank, de andere nachten nagenoeg niet geslapen.

Ben op gewoon.

Van de week tegen hem gezegd dat hij echt stappen moet ondernemen.



Periodes dat wij apart slapen vind ik ook echt ongezellig, maar een chagrijnige vrouw is ook ongezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken de moordneigingen dames!!





Ik heb geweigerd om op de bank te slapen, partner slaapt dus op zolder of vertrekt naar zolder als het me te gortig wordt. Doordat je zelf weggaat ervaart je partner het dus ook nooit als een probleem. Mocht hij niet weg willen, dan heb je zelf wel alvast een uur aan geluidsopname op je telefoon staan die je kunt afspelen. Geloof me dát hoort een snurker wel als lawaai en daar worden ze zelf ook wakker van.



Hier is partner inmiddels bezig met een slaaponderzoek en een mogelijke CPAP (ivm slaapapneu) . Maar daar gaan wel heel veel ziekenhuis onderzoeken aan vooraf en het heeft me 5 jaar gekost om partner daar te krijgen.
Oh hemel, ja, ik ken dat leed! Zo lang man geen bier drinkt is het beperkt gelukkig. Wij hebben zo'n anti - snurk spul gehaald bij De Tuinen en dat hielp bij ons wel. Geen idee of het voor jullie werkt, maar misschien wel de moeite waard om eens te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de app Snoreclock geïnstalleerd op zijn telefoon, en het aan hem laten luisteren. Bleek dat hij 80% van de nacht lag te snurken met een enorm hoog dB!



De KNO arts heeft hem door die actie geopereerd en nu snurkt hij niet meer door mijn oordoppen heen!



En ik heb 1000000 keer tegen hem gezegd dat het dus NIET kwam doordat ik nu eenmaal licht slaap
Let it Bee
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 23 augustus 2014 @ 07:09:

Ik weet wel een oplossing



[afbeelding]



Die neiging had ik vannacht.

Ik slaap al 10 jaar slecht door het gesnurk van mijn man.



Als ik oordoppen in doe dan slaap ik net zo slecht omdat ik die dan de hele nacht voel zitten. Sprays e.d. werken allemaal niet.



Omdat ik vroeger naar bed ga, gaat hij soms in het logeerbed liggen. Maar ons eigen bed is lekkerder, dus hij kruipt ook wel eens bij mij. En dan doe ik dus geen oog dicht. Dan moet ik dus midden in de nacht naar een verdieping hoger waar het logeerbed staat, dat dan altijd heel koud is, waar het raam open staat en waar een zomerdekbedje op ligt omdat hij dat lekker vindt. Maar ik niet....



Toevallig vanmorgen met een slecht humeur opgestaan omdat het weer eens 'zo ver' was vannacht. Ik ben het echt zó zat dat ik mijn nachtrust moet opgeven. Het enige dat hij zegt is "Ja, sorry, ik weet het, ik slaap er ook niet lekker door".



Ik heb nu, na 10 jaar, inmiddels echt een punt bereikt waarop ik niet meer het slachtoffer wil zijn van zijn gesnurk....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven