leuke berichten/nieuws topic

29-08-2014 09:37 41 berichten
Omdat ik zwaar depressies word van de krant en het journaal open ik een leuk-nieuws-topic.

Maakt niet uit hoe onbenullig, als het maar leuk is!



Ik zal beginnen:

-het is lekker weer!

-ik heb een vrije dag!

-ik heb gister een hele grote stap gezet in mijn alleen-leuke-dingen-doen- Cateautjes-therapie! (lang verhaal, mevrouw Teau snapt hem wel...)

-heb mezelf als ontbijt verwend met een chocolade-croissant! Heel fout, maar ook heel lekker!
Ik weet ook wat voor therapie dat is haha.



Doet je vaatwasser het al?
Alle reacties Link kopieren
Ik vlieg vanavond laat naar huis!



Weer heerlijk knuffelen met de kat. Hij is mijn psychiater, soms moet ik gewoon even wat kwijt, hij luisterde altijd en vertelt het niet door. En ik heb hem zòòòò veel te vertellen. Vriend die doet wel stoer van het is maar een kat en ik mis hem niet. Maar stiekem..



Op Schiphol hebben ze een Starbucks, verheug me er nu al op om zo'n verrukkelijke koffie te kunnen kopen!



Weer in mijn eigen bed slapen!
Neuh, heb de knoop doorgehakt en witgoedman gebeld.

Komen volgende week.



Yadan: ik heb ook 2 katten (tot voor kort 3), gezellig he!
Alle reacties Link kopieren
Thuis heb ik een vaatwasser. Daaaaag met de hand afwassen!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er nu nog 1.



Beloofd dat als we thuis waren er nog 1 zouden kopen.



Vriend die had de kat al, nou ja de kat die woonde met vriend samen. Toen vriend het appartement kocht vond hij poes in het appartement. Het is een pers, heeft een afwijking in het gezicht en daardoor is hij niets waard in geld, dis hebben de vorige bewoners hem achter gelaten. Vriend had het asiel gebeld, hij zou bij vriend blijven tot ze een plekje voor hem hadden of een baasje, heeft hij nooit meer iets van gehoord.



Hij is zo leuk en lief! Ik moest er eerst niets van hebben, dat hele katten gedoe niet. Maar later toen hij regelmatig even kwam knuffelen was ik verkocht.
Vandaag is mijn vrije dag.

Morgen komt mijn eigenwijze schattige nichtje logeren.

Straks lekker even naar de stad.

Mijn toekomstplannen krijgen steeds meer vorm.

Ik heb vorige week een wasdroger gekocht, man wat is dat fijn!
Leuk trouwens Marilyn, zo'n positief topic
Ja relaxed is dat he, een droger!

Ik wilde er ook nooit aan (duur en heb ophangruimte) maar

mezelf een tijdje terug er toch 1 kado gedaan.

Heerlijk!



Dank je Merisi!



Mijn leven is kort geleden 180 gedraaid, eng, maar aangezien mijn hele toekomst er anders uitziet vind ik dat ook heel leuk en spannend!
Alle reacties Link kopieren
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Alle reacties Link kopieren
Mijn baby van 10 weken doet het zo goed! Hij heeft vannacht al 7 uur aaneen geslapen en hij is zo makkelijk en lief. Voordeel van mijn verlof, ik heb ook zoveel tijd voor mijn peuter. Hij is zo gezellig. En zo lief voor zijn broer.



Kortom, ik ben zielsgelukkig met mijn twee kinderen. En het fijne is dat ik nog vijf weken verlof heb en dat we over twee weken lekker nog op vakantie gaan.



Wat een leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
Mijn verstandskies is vanmorgen getrokken en het was een eitje! De verdoving in mijn gehemelte was nog het ergste van alles. Tot nu toe geen last en neem straks mijn eerste advil.

Vandaag vind ik mezelf toch een beetje zielig, dus ik mag lekker de hele dag bankhangen en series kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een baan!!!!



Na tien jaar thuis zijn, voor de kinderen zorgen, vanwege werk van mijn man naar een ander land verhuizen, is het mij gelukt!



van 0 naar 32 uur werk, maandag beginnen!
Alle reacties Link kopieren
@Vernoeska

gefeliciteerd!



Dat is wel echt super.



@stormkracht

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.

Ik verheug mij ook zo op het ouderschapsverlof verlof! Lekker heerlijk van je baby genieten.
Ik ben vandaag vrij en kan dus lekker de hele dag knuffelen en spelen met mijn baby (5 maanden). Ik geniet er zo van om moeder te zijn! (Meestal tenminste ;) ).

En als hij lang slaapt vandaag ga ik lekker een boek lezen:)
Alle reacties Link kopieren
Scampman, met agorafobie, heeft mij als verrassing meegenomen naar de bioscoop. De laatste keer dat hij dat gedaan heeft is zo'n 20 jaar geleden.

Ik ben zo trots en we hebben zo veel lol gehad.

Wat was het spannend voor hem
quote:hanke321 schreef op 29 augustus 2014 @ 10:03:

Als ik de baas zou zijn van het journaal

Ik zat hier ook al aan te denken!



Vanavond komt een vriendin van mij langs, lekker theeleuten en koekjes eten!



En ik heb gisteravond mijn Harry Potter verslaving weer even gevoed: Harry Potter 3 spelen op de computer.
Alle reacties Link kopieren
Bijna weekend.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Scamp, wat ontzettend KNAP en lief van Scampman! Ik kan me voorstellen dat je trots bent en fijn dat jullie zo'n lol hebben gehad! Ik word helemaal blij van je berichtje! Wat zal hij enorm van je houden (en terecht want je bent ook een echte lieverd) dat hij deze stap heeft gezet!



Gister kwam vriend onverwacht thuis met een bos supermooie bloemen voor mij en vandaag verwacht ik mijn nieuwe naaldhakken, ik ben ook blij!
Alle reacties Link kopieren
Heel trots lieve Lagoon

Jouw vriend mag er ook wezen met zijn bos bloemen

Heerlijk wanneer je zomaar een verrassing krijgt
Alle reacties Link kopieren
Lagoom dat is wel super lief van je vriend!
Alle reacties Link kopieren
Geniet nog na van het fijne gevoel Scamp Wat ben ik ontzettend blij voor jullie.



En vriend is inderdaad een lieverd
Ja dat liedje ken ik ook.

Blijkbaar hadden meer mensen zin in goed nieuws.

Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
- ben net terug van vakantie en heb echt een heerlijke vakantie gehad.

- vandaag nog vrij en lekker weekend

- iedereen die niet met me meeging, weer zien!!
Alle reacties Link kopieren
en natuurlijk niet te vergeten, nu met een heerlijk bakje koffie het forum doorscrollen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven