marktplaats:(

02-09-2014 19:17 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag een aankoop gedaan op marktplaats

Voor 40 euro leuke schoenen

Meisje mailde me dat ze het zou versturen en een track en trace zou mailen nadat de betaling binnen was. En natuurlijk heb ik met mijn stomme kop niet even haar 06 gevraagd Pff ik weet t kan me zelf wel wat aan doen

Maar je raad t al het is nu dinsdag en nog steeds geen mail. Meisje zelf al 2 keer een bericht gestuurd maar ik hoor niets.

Wat is het beste wat ik nu kan doen ?
Alle reacties Link kopieren
De betaling is op zijn vroegst pas maandagmiddag zichtbaar op haar rekening.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Afwachten, zo lang is het nou ook weer niet geleden.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zaterdag de aankoop gedaan, dan stond het gisteren op zijn vroegst op haar rekening. En als ze aan het werk is, ziet ze dat pas 's avonds. En kan ze het vandaag pas verstuurd hebben.



En jij loopt nu al te zuchten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
K ben niet aan het zuchten je weet het maar nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:danoontjepowerr schreef op 02 september 2014 @ 19:29:

K ben niet aan het zuchten je weet het maar nooit.



Oke, dan ben je niet aan het zuchten, dan ben je aan het drama-queenen.



quote:danoontjepowerr schreef op 02 september 2014 @ 19:17:

Pff ik weet t kan me zelf wel wat aan doen

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Fame schreef op 02 september 2014 @ 19:20:

De betaling is op zijn vroegst pas maandagmiddag zichtbaar op haar rekening.





idd, op zijn vroegst

misschien zit de verkoper nu ook wel te zuchten omdat ze denkt dat dit de volgende is die niet betaalt?



waarom denken mensen denkt TO dat je 24/7 je mail beantwoordt?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij als je goed leest ging her over dat ik geen06 had gevraagd dus als je wilt bemoeien doe het dan goed?
quote:danoontjepowerr schreef op dinsdag 02 september 2014 19:46 Volgens mij als je goed leest ging her over dat ik geen06 had gevraagd dus als je wilt bemoeien doe het dan goed?Volgens mij was de vraag wat je nu kan doen? Niks, want je loopt te panieken om niks.
Alle reacties Link kopieren
Als je zo zenuwachtig van aard bent, waarom koop je dan in hemelsnaam van totaal vreemden op marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
Hmm altijd fijn zo een forum je stelt een vraag je word meteen neer gehaald dankjewel allemaal
Alle reacties Link kopieren
Weet helaas uit ervaring, dat je gevoel best weleens waar kan zijn
Alle reacties Link kopieren
Zou het echt nog even afwachten. Ik heb ook 1x om een track trace nummer gevraagd en verkoopster reageerde niet (meer). Maar de aankoop heb ik gewoon een paar dagen later ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop best veel op MP

Maar dan alleen als ik het eerst kan zien

Dus ik koop alleen binnen een omtrek van ¤20

Scheelt een hoop leed
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik geef trouwens nooit mijn 06 aan mensen op marktplaats.
Ik zie ook nog geen reden tot paniek. Gewoon even afwachten nog.



Ach en dat 06 nummer stel het betreft een oplichter dan had hij/zij nog niet het echte nummer gegeven.
quote:Summerdance schreef op 02 september 2014 @ 20:21:



Dus ik koop alleen binnen een omtrek van ¤20

Wat voor omtrek?
Ik zou nog een paar dagen wachten. Misschien heeft zij het nu druk en gaan de schoenen pas morgen op de post?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 02 september 2014 @ 20:25:

[...]





Wat voor omtrek?

Euro's!

Nieuwe lengtemaat, dat jij dat niet wist joh.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 02 september 2014 @ 20:22:

Ik geef trouwens nooit mijn 06 aan mensen op marktplaats.

Ik ook niet, ze kunnen me mailen

Op een speciaal gemaakt marktplaats email adres
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Voor de reacties, ik vind het altijd al een beetje trickie om te kopen via mp naar dan denk ik joh het zal wel goed gaan en dan duurt t weer te lang voordat mensen terug mailen jaha. Jullie hebben allemaal gelijk het pakketje komt wel binnen daar ga ik maar van uit
To, je wordt niet neergehaald, maar terug de realiteit in gesleept. Want zeg nou zelf, er is toch nog geen reden tot zenuwpezen? In het weekend komen overboekingen niet door, als je verschillende banken hebt kan het een dagje duren en dan moet ze nog naar het postkantoor.



Ik vraag nooit naar een telefoonnummer, wel google ik naam en rekeningnummer van de verkoper. Het gros van de MP'ers is te goeder trouw.
Nou ik begrijp je best ... Ik heb zondag en gisteren iets verkocht via marktplaats, betalingen gecheckt en vanmiddag alles naar het postkantoor gebracht.



Nu kan niet iedereen dit even snel doen, maar ik mail altijd met de melding dat ze van me horen zodra de betaling binnen is, nog een mail als de betaling binnen is en een mail als ik het pakketje heb weg gebracht.



Marktplaats is nu eenmaal een kwestie van vertrouwen en op deze manier heb ik nooit scheve gezichten. En nee zit niet de hele dag op mijn gat. Ook ik werk gewoon fulltime.



Ik vind het zelf nl ook heel fijn als ik iets koop, dat de mails goed en bij voorkeur snel beantwoord worden.



Maar geef het idd nog even, niet iedereen is snel met reageren. En niet iedereen licht mensen op (gelukkig).
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik vind zaterdag betalen en dinsdag nog niet ontvangen en dan meteen piepen erg voorbarig. Gewoon even geduld. Je mag pas 'klagen' als je het zaterdag nog niet in ons huis hebt. En naam en nummer googlen is goede tip!
Ik heb vanmiddag iets betaald en mijn betaling is al binnen en nee niet bij dezelfde bank. Qua dat snap ik TO wel, maar misschien is verkoper druk. Ik zou morgen nog eens mailen of de betaling binnen is en of het pakje al is opgestuurd?



Het kan nog goed komen, ik heb ook wel eens een week moeten wachten op antwoord en toen was pakje al binnen.

En het kan ook jammer de bammer zijn, even geduld nog. En doe eens lief tegen de viva dames.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven